Kysymys

Vanhan laitteen palautus

  • 7 December 2022
  • 5 kommenttia
  • 1065 katselukertaa

Kunniamerkki +4

Minulle kävi sen verran nolosti että kolme 😆 vanhaa laitetta on unohtunut palauttaa teille kun olen saanut uusia tilalle. Löysin nyt joulusiivousten yhteydessä kaapin perukoilta. Niissä on mukana ne palautuslomakkeet, niissä vain on sitten se päivämäärä vanha, siis kun on asiakaspalautuslomake, lähettäjän eli mun nimi ja sitten lähetyspäivä. Voiko niitä käyttää ja yliviivata vaan se lähetyspäivä ja panna se milloin nyt lähetän?


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jos Telia Kauppa on lähistöllä, niin luulisi sitä mahdollista olla palauttaa laitteet sinnekin?

Uskoisin itse, että tämän sivun tiedot palauttamisestä pätee myös noihin:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/palauttaminen#laitesopimus-laitteen-palautus

Eli ei tarvitse noita lomakkeita, riittää vain esittää tuo Telian asiakkaalle maksuton palautusosoite.

Kunniamerkki +4

Ei ole Telia- kauppaa lähimailla.

Kunniamerkki +4

Joo siis tarkoitin maksuton palautusosoitekortti. Mutta kun siinäkin oli palautuspäivänmäärä valmiina.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Käsittääkseni korttia ei tarvita,

 

Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake (mukana tulleen saatteen viimeinen sivu) ja pakkaa se laitteen kanssa huolellisesti alkuperäispakkaukseen.

Vie paketti postiin ja kerro postin asiakaspalvelijalle palautusosoitteen yhteydessä oleva sopimustunnus. Sen avulla paketti palautuu oikeaan paikkaan.

Jos palautuslomake ei ole enää tallessa, kopioi ja täytä nämä tiedot paperille ja palauta se laitteen mukana:

 

Palauttajan tiedot:

Asiakkaan nimi ja yhteyspuhelinnumero:

Laitteen IMEI/sarjanumero:

Tilinumerosi IBAN-muodossa (IBAN on 18 merkkiä pitkä ja alkaa maatunnuksella FI, esim. Telian tilinumero FI85 5000 0120 0088 25):

Tilausnumero:

 

Maksuton asiakaspalautusosoite on:

Posti, E-varasto

Sopimustunnus 619604

Satamatie 37

37800 Akaa

 

Palautuksen käsittelyaika on 2–3 viikkoa. Jos sinä aikana saat muita tilaukseesi liittyviä tilausvahvistuksia, sinun ei tarvitse reagoida niihin. Tilaamasi palvelut poistetaan palautuksen käsittelyn yhteydessä ja aiheettomat maksut hyvitetään laskultasi automaattisesti.

Kunniamerkki +4

Okei. Kiitos.

Vastaa