Liikkuvan netin laskutus

  • 10 March 2021
  • 1 kommentti
  • 19 katselukertaa

Lähetin viesti Telialle 10.7 ja pyysin soittamaan saadakseeni laskutuksen oikaistua. Sain auttomaattisen vastauksen sähköpostiini, jossa luvattiin hoitaa asiaa pikaisesti. Nyt on sitten pikainen yhteydenottamuus kestänyt viikon. Puhelimella en soita ja maksa ylimääräistä saadakseni korjattua teidän virheenne. 


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +18

Hei Pumpulienkeli ja tervetuloa Telian Yhteisöön!

Onkohan viesti johonkin hukkunut? Laita uutta viestiä tai ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka chatin kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Pitäähän asiat saada kuntoon.

Vastaa