Touchpoint on helppokäyttöinen vaihdepalvelu pienyrityksille

  • 10 March 2021
  • 0 kommenttia
  • 22 katselukertaa

 

 

Touchpoint on helppokäyttöinen mobiilivaihdepalvelu pienyrityksen tulevien puheluiden hoitamiseen. Sen avulla asiakkaiden palvelu on nopeaa, etkä menetä yhtäkään tärkeää asiakaskontaktia. Touchpointissa saat käyttöösi mobiiliapplikaation, minkä avulla puheluiden hoito ja oman tavoitettavuuden hallinnointi tapahtuu näppärästi.

 

Et menetä asiakkailta tulevia puheluita, kun perustat palveluun yhden tai useita ryhmänumeroita, joista puhelut ohjataan halutulle tai halutuille henkilöille omien preferenssien mukaan. Puheluiden siirto tarvittaessa henkilöltä toiselle tapahtuu mobiilisovelluksen kautta ja ryhmänumeroiden hallinnointi tapahtuu jo monille ennestään tutussa Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. Voit valita ryhmänumeroksi joko valtakunnallisen yritysnumeron (esim. 020-alkuisen), virtuaalisen lankanumeron tai matkapuhelinnumeron.

 

Mitä kaikkea sitten pääset hallinnoimaan Yritysportaalista ja mobiiliapplikaatiosta?

 

 

Touchpointin hallinnointi Yritysportaalissa

 

Ryhmänumeron hallinnointi ja asetusten määrittäminen tapahtuu Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Pääset muokkaamaan muun muassa seuraavia asioita:

 

  • Aukioloajat
  • Ryhmänumerossa vastaavat jäsenet
  • Tiedotteet eri tilanteisiin mm.
    • Tervetuloatiedote
    • Jonotiedote
    • Suljetun ryhmänumeron tiedote
  • Ylivuotoasetukset (kun puheluun ei voida vastata)

Ryhmänumeroiden asetuksiin pääset seuraavaa kautta:

 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -palveluun
  2. Klikkaa Mobiililiittymät -osiota
  3. Klikkaa ryhmänumeroa Touchpoint -otsikon alta
  4. Klikkaa Muokkaa asetuksia tai Hallinnoi jäseniä sen mukaan, mitä haluat tehdä

 

 

Touchpoint kännykässä

 

Mitä kaikkea käyttäjille suunnattu mobiilisovellus sitten mahdollistaa?

 

  • Puhelinluettelo, VIP-kontaktit
  • Oman aktiviteetin (tilan) hallinta ja ajastus
    • Lomaviestit
    • Poissaoloviestit
  • Vastaaja
  • Ryhmänumeroon kirjautuminen
  • Ryhmäloki
  • Soitonsiirto
  • Puheluloki

 

 

Touchpointissa maksat ainoastaan siitä mitä käytät, sillä kuukausimaksut ovat käyttäjäkohtaisia. Mikäli kaipaat lisää ohjeita Touchpointin käyttöön, löydät niitä täältä. Lue myös seuraavien asiakkaidemme käyttökokemuksista: Arabian asunnot, Tähti Katsastus ja Ilmakunnas.

 

Mitkä Touchpointin ominaisuuksista ovat sinulle juuri hyödyllisimmät?

 

Lue myös:

Edit: päivitetty ajantasalle 25.11.2021


0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa