Kiinnitetty aihe

Yhteisön säännöt

  • 2 November 2022
  • 0 kommenttia
  • 210 katselukertaa
Yhteisön säännöt
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
  • Yhteisömanageri
  • 9426 kommenttia

Ollaan ihmisiksi ja noudatetaan lakia

 

Telia Yhteisö on kuin mikä muu tahansa sosiaalinen tila – täällä on hyvä olla ihmisiksi. Ollaan siis ystävällisiä ja hyväksytään se, että Yhteisöä käyttävät monenmoiset ihmiset hyvin erilaisista lähtökohdista. Pidetään kynnys avun antamiselle sekä pyytämiselle mahdollisimman matalana.

Yhteisössä ei suvaita rasismia tai seksismiä eikä mitään muuta toisen uskontoon, rotuun tai seksuaalisuuteen liittyvää herjaamista. Spämmääminen, floodaaminen tai muu häiriköinti on kiellettyä.

Yhteisössä jaetaan vain sellaista materiaalia johon materiaalia jakavalla itsellään on oikeus. Yhteisömme jäsen on vastuullinen varmistamaan tämän aina kun hän lataa Yhteisöön kuvia ja/tai videoita tai muuta materiaalia.

Yhteisöön kirjoitetut viestit sisältöineen ja mielipiteineen edustavat aina kirjoittajan omaa mielipidettä, eivät Yhteisön tai sen ylläpidon linjaa.

Jos törmäät Yhteisössä asiattomiin viesteihin, ilmoitathan niistä ylläpidolle ”Tee ilmoitus ylläpidolle” linkin kautta, jonka löydät jokaisen kirjoituksen kohdalla olevan valikon kautta.

Yhteisöä ei käytetä muiden yritysten tuotteiden mainostamiseen tai tarjoamiseen. Myös kaupankäynti ja Yhteisön käyttäminen muuhun kaupallinen tarkoitukseen on kielletty.

 

Älä luovuta tietojasi kenellekään

 

Yhteisössä käyttäjät jakavat vinkkejä toisilleen. Telia ei ole vastuussa käyttäjien tekemien ohjeiden tai vinkkien toimivuudesta.

Jos saamasi vinkki kuulostaa oudolta tai jopa väärältä, älä kokeile sitä. Jos joku pyytää sinulta henkilökohtaisia tietoja kuten asiakasnumeroa, osoitetta, salasanaa tai luottokortin numeroa, älä luovuta niitä hänelle vaan raportoi tilanteesta ylläpidolle.

 

Apua saat parhaiten, kun kysyt harkiten

 

Kun etsit apua, katso aina ensin, jos kysymykseesi on vastattu jo aiemmin. Jos tarvitset lisätietoa, voit lisätä kysymyksesi jo olemassa olevan keskustelun jatkoksi.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi, tee uusi keskustelunavaus sille sopivaan keskusteluosioon. Otsikoi kysymyksesi ytimekkäästi eli ongelmaasi kuvaavalla tavalla. Lisää kysymykseesi mahdollisimman tarkat tiedot siitä, mitä on tapahtunut ja miten ongelma ilmenee.

Ethän lisää viestiisi asiakastietojasi kuten asiakasnumeroa, puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta etkä varsinkaan henkilötunnustasi. Laitteen IMEI-koodiakaan ei kannata laittaa näkyviin julkiselle foorumille.

Yhteisössämme jäsenet auttavat toinen toisiaan, kertomiesi tietojen ja oman osaamisensa sekä netistä löytyvien yleisten ohjeiden pohjalta. Jos ongelman ratkaisemiseksi tarvitaan henkilökohtaisia asiakas- tai tunnistetietoja, ota yhteyttä Telian chat-asiakaspalveluun. Chat on avoinna 24/7 ja löydät sen kirjautumalla telia.fi -sivustolle. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun muiden kanavien kautta.

 

Avun saatuasi

 

Klikkaa ratkaisun tarjonneen viestin kohdalla ”Ratkaisu” -painiketta. Näin muut löytävät ratkaisun helposti, jos törmäävät samaiseen ongelmaan. Keskustelut, joissa on hyväksytty ratkaisu, löytyvät näin helpommin myös eri hakukoneilla. 

 

Moderointi

 

Yhteisössä toimivat moderaattorit ovat Telian henkilökuntaa, ja he voivat jälkikäteen muokata tai poistaa yksittäisiä viestejä. Viestit, jotka sisältävät asiattomuuksia, henkilökohtaisia loukkauksia tai ovat muuten Yhteisön sääntöjen vastaisia, poistetaan ilman erillistä ilmoitusta. Toistuvasta sääntöjen rikkomisesta voidaan antaa käyttäjälle varoitus. Tilanteesta riippuen käyttäjätunnus voidaan lukita tilapäisesti tai pysyvästi.

Yhteisön sääntöjä päivitetään tarvittaessa. Rekisteröitymällä Yhteisöön hyväksyt samalla myös yleiset käyttöehdot.

 

Säännöt on päivitetty viimeksi 18.11.2022.

---

 

Lue myös:

Yhteisön käyttöehdot ja tietosuojaseloste

 

 


Aihe on suljettu kommenteilta.