Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 174 custom-general.kudos
  • 413 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Apple iPhone 12 -sarja: Saatavuudet ja toimitukset

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Apple iPhone 12 Telia.jpg

 

Tästä ketjusta löydät jatkossa tietoa liittyen Apple iPhone 12-sarjan puhelimien saatavuuksiin sekä toimituksiin Telialla. Päivitämme tietoa tähän aloituspostaukseen toimituksiin liittyen aina kun uutta tietoa tulee. Tervetuloa keskustelemaan ja seuraamaan ketjua.

 

  • >>Uudet iPhone 12-puhelimet verkkokaupassamme<<
  • iPhone 12 ja iPhone 12 Pro ennakkomyynti: perjantaina 16.10. klo 15.00. Toimitukset ja myymälämyynti 23.10. alkaen
  • iPhone 12 Mini ja iPhone 12 Pro Max ennakkomyynti: perjantaina 6.11. klo 15:00. Toimitukset ja myymälämyynti 13.11. alkaen.

Lue iPhone 12 -sarjan esittely

 

Apple iphone 12-sarjan toimitukset

 

Tietoja toimituksista

  • Apple iPhone 12 ja iPhone 12 Pro-mallien ennakkomyynti käynnistyy 16.10. klo 15.00 verkkokaupassamme, myymälöissämme sekä asiakaspalvelukanavissamme. Toimitukset alkavat näiden mallien osalta perjantaina 23.10. jolloin ensimmäisen erän puhelimet ovat myös perillä. Postitoimipaikasta riippuen toimitus voi mennä seuraavalle toimituspäivälle.
  • Ne, jotka saavat puhelimen ensimmäisestä erästä saavat 22.10.2020 viestin: Hei, tilauksesi (tilausnumero) on nyt pakattu ja se lähetetään pian varastoltamme. Ne, joiden tilausta ei päästä vielä toimittamaan, saavat "Kiitos iPhone 12 -puhelimen ennakkotilauksesta!" -viestin.
  • Myynninaloitus valikoiduissa myymälöissä 23.10. sekä saatavilla olevat mallit ja määrät:
    • Helsinki, Tripla (avataan klo 9.00)
    • Helsinki, CityCenter (avataan poikkeuksellisesti klo 9.00)
    • Vantaa, Jumbo (avataan klo 9.00)
    • Tampere, Ratina (avataan poikkeuksellisesti klo 9.00)
    • Raisio, Mylly (avataan poikkeuksellisesti klo 9.00)
    • Saatavilla olevat mallit ja määrät:
      • iPhone 12 128 Gt sininen - 10 kpl / myymälä
      • iPhone 12 Pro 128 Gt harmaa - 5 kpl / myymälä
      • iPhone 12 Pro 128 Gt sininen - 5 kpl / myymälä
  • Apple iPhone 12 Mini ja iPhone 12 Pro Max-mallien ennakkomyynti käynnistyy 6.11. klo 15:00 verkkokaupassamme, myymälöissämme sekä asiakaspalvelukanavissamme. Toimitukset sekä myymälämyynti alkavat näiden mallien osalta perjantaina 13.11.
  • Tuttuun tapaan myynnin alkuvaiheessa puhelimien määrät ovat rajattuja. Saamme kuitenkin Applelta uusia eriä, jotka jakautuvat myyntiin myymälöihin sekä verkkokauppaan/asiakaspalveluun. Mikäli haluamasi malli on loppu myymälöistä sekä keskusvarastoltamme, voit tehdä tilauksen valmiiksi, jolloin toimitus tapahtuu heti kun puhelinta saapuu meille varastoon.
  • Tulemme päivittämään tätä aloituspostausta saatavuuksista sitä mukaa, kun toimitukset ja tilaukset etenevät.
  • Viimeisin toimittamaton iPhone -listaa ei enää päivitetä. Tarvittaessa voit kysyä oman tilauksesi tilannetta asiakaspalvelustamme.

 

Myyntiin tulevat mallit ja hinnat

 

Apple iPhone 12 Mini (musta, valkoinen, vihreä, sininen, punainen)

  • 64Gb 829e
  • 128Gb 879e
  • 256Gb 999e

Apple iPhone 12 (musta, valkoinen, vihreä, sininen, punainen)

  • 64Gb 929e
  • 128Gb 979e
  • 256Gb 1099e

Apple iPhone 12 Pro (graffiti, hopea, kulta, tyynenmerensininen)

  • 128Gb 1179e
  • 256Gb 1299e
  • 512Gb 1529e

Apple iPhone 12 Pro Max (graffiti, hopea, kulta, tyynenmerensininen)

  • 128Gb 1279e
  • 256Gb 1399e
  • 512Gb 1629e

Toimitamme puhelimet tilausjärjestyksessä. Kun tilaus on mennyt kokonaisuudessaan järjestelmistämme läpi, se menee odottamaan toimitusta. Normaalisti tämä käy nopeasti heti tilauksen jälkeen, mutta joissain tilanteissa järjestelmä voi käydä läpi erilaisia tarkastuksia, jolloin tilaus menee jonoon vasta koko tilausprosessin läpi käytyään. Samana päivänä etenkin myynnin alkuvaiheessa voi tulla paljon tilauksia, joten samana päivänä tehdyt tilaukset voivat toimittua eri aikaan. Laitteet lähtevät toimitukseen vanhimmasta tilauksesta alkaen sitä mukaa, kun Applelta saapuu puhelimia varastoomme. Päivitämme tähän aloituspostaukseen tietoja saatavuuksista mallikohtaisesti toimitusten edetessä.

 

 

12.1.2021 taulukkoa ei enää päivitetä.

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
892 vastausta
Lep4uk
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuten aina.. kukaan ei tiiä mitään. . 
on hyödytöntä kysyä jotain, parempi tilata niiltä, jotka tietävät jotain ja ovat vastuussa jostakin

MATAR_92
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yepp... I'm not suprised to see so many people sad to not have the phone we did pre-ordered.. I have also ordered before from Telia and it seems to be very much communication errors.. I ordered the Iphone 12 pro 128gb Pacific blue, 22.10 and it says: 

 

Tilaus on käsittelyssä      Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue.
Tilaus on vastaanotettu   Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue.


So does that mean I have to contact them again? It's like 5:th time I have already told them to check what the status is with this product... Might be the last time I order from here.

Lep4uk
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MATAR_92@  kirjoitti:

Yepp... I'm not suprised to see so many people sad to not have the phone we did pre-ordered.. I have also ordered before from Telia and it seems to be very much communication errors.. I ordered the Iphone 12 pro 128gb Pacific blue, 22.10 and it says: 

 

Tilaus on käsittelyssä      Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue.
Tilaus on vastaanotettu   Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue.


So does that mean I have to contact them again? It's like 5:th time I have already told them to check what the status is with this product... Might be the last time I order from here.


They have no information... like she said to me today “I see that only orders made 16.10 is “on the way” .

yes we see this too in that table. 
but some customers write another ... 

So I have only one conclusion. First of all There’s no order how to send items , and as always there is no responsible person and it is impossible to get any information

just wait or cancel the order and buy from another store 

MATAR_92
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Lep4uk@  kirjoitti:

@MATAR_92@  kirjoitti:

Yepp... I'm not suprised to see so many people sad to not have the phone we did pre-ordered.. I have also ordered before from Telia and it seems to be very much communication errors.. I ordered the Iphone 12 pro 128gb Pacific blue, 22.10 and it says: 

 

Tilaus on käsittelyssä      Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue.
Tilaus on vastaanotettu   Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue.


So does that mean I have to contact them again? It's like 5:th time I have already told them to check what the status is with this product... Might be the last time I order from here.


They have no information... like she said to me today “I see that only orders made 16.10 is “on the way” .

yes we see this too in that table. 
but some customers write another ... 

So I have only one conclusion. First of all There’s no order how to send items , and as always there is no responsible person and it is impossible to get any information

just wait or cancel the order and buy from another store 


Yeah, I told also my friend, that if I haven't heard any status about my order this week I have to cancel it and order from Elisa. Because I have friends that ordered after me and they have the phone already.. So I might also cancel if it does not show up any information or detail about my order.. I mean atleast do we deserve to know what is going on... 

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 402 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jeejee777@  kirjoitti:

tuleeko osa noista mini/max puhelimista myös myymälöihin myyntiin ohi ennakkotila-

ajien?


Selvitin asiaa ja tällä hetkellä ei ole tietoa siitä, tuleeko kyseisiä puhelimia myymälöihin saataville. Päivittelemme kuitenkin tämän ketjun postausta sitä mukaan, kun lisätietoja esimerkiksi myymälämyynnin osalta on antaa ja saatavilla.

 

Edit: Tähän olikin sulle jo vastattu aikaisemmin, mutta tuleepa nyt sitten tuplana tietoa 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

markoboy99
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MATAR_92@  kirjoitti:

@Lep4uk@  kirjoitti:

@MATAR_92@  kirjoitti:

Yepp... I'm not suprised to see so many people sad to not have the phone we did pre-ordered.. I have also ordered before from Telia and it seems to be very much communication errors.. I ordered the Iphone 12 pro 128gb Pacific blue, 22.10 and it says: 

 

Tilaus on käsittelyssä      Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue.
Tilaus on vastaanotettu   Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue.


So does that mean I have to contact them again? It's like 5:th time I have already told them to check what the status is with this product... Might be the last time I order from here.


They have no information... like she said to me today “I see that only orders made 16.10 is “on the way” .

yes we see this too in that table. 
but some customers write another ... 

So I have only one conclusion. First of all There’s no order how to send items , and as always there is no responsible person and it is impossible to get any information

just wait or cancel the order and buy from another store 


Yeah, I told also my friend, that if I haven't heard any status about my order this week I have to cancel it and order from Elisa. Because I have friends that ordered after me and they have the phone already.. So I might also cancel if it does not show up any information or detail about my order.. I mean atleast do we deserve to know what is going on... 


Did your friends order from Telia also? I kinda doubt they got the phone before you FROM Telia, because you did order quite late since the pre-order date was 16.10. meaning there are a total of 6 days before your order when people ordered the phones. SIX Full days of ordering iPhone 12 Pro's means a *******ing ton of orders and without a doubt Telia has not received that many 12 Pro''s from Apple yet (as they have already said in this thread, the availability is very limited in the launch compared to the number of orders). There are probably thousands of orders before you. 

This is not Telia Finland's or Telia Company's fault that Apple has not shipped out more iPhones yet, that is a fault of Apple, and you(everyone) should maybe talk to them and take your complaints to Apple since they are the ones that really affect the deliveries. 

True, Telia could do better in informing about the current status of our order, since it only says "Order confirmed" as the status, which well says nothing, but I wouldn't be only mad at Telia in this situation

 

I rest my case.

Lep4uk
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Lep4uk@  kirjoitti:

@MATAR_92@  kirjoitti:

@Lep4uk@  kirjoitti:

@MATAR_92@  kirjoitti:

Yepp... I'm not suprised to see so many people sad to not have the phone we did pre-ordered.. I have also ordered before from Telia and it seems to be very much communication errors.. I ordered the Iphone 12 pro 128gb Pacific blue, 22.10 and it says: 

 

Tilaus on käsittelyssä      Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue.
Tilaus on vastaanotettu   Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue.


So does that mean I have to contact them again? It's like 5:th time I have already told them to check what the status is with this product... Might be the last time I order from here.


They have no information... like she said to me today “I see that only orders made 16.10 is “on the way” .

yes we see this too in that table. 
but some customers write another ... 

So I have only one conclusion. First of all There’s no order how to send items , and as always there is no responsible person and it is impossible to get any information

just wait or cancel the order and buy from another store 


Yeah, I told also my friend, that if I haven't heard any status about my order this week I have to cancel it and order from Elisa. Because I have friends that ordered after me and they have the phone already.. So I might also cancel if it does not show up any information or detail about my order.. I mean atleast do we deserve to know what is going on... 


 


I checked up  elisa store  today.  Wanted to cancel today too...There’s no phones. At least my pro 256. But however there is info that 2-3 weeks for delivery. And I know that In 2-3 weeks I’ll receive it. 

here I don’t know what’s going on. Waiting tomorrow and day after and cancel too ...

Teoqqi
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko täällä muuten ihmisiä jotka olisivat vaihtaneet 128bg luurinsa 256gb versioon ja saaneet luurin nopeammin.

Jargoni00
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos tilaisi suoraan Applen sivuilta minkä tahansa pro -mallin - oli väri tai muisti mikä tahansa, niin toimitusaika on 2-3 viikkoa. Tuosta voi aika hyvin varmasti päätellä, että pro -mallien tilaajat saattavat joutua odottamaan puhelintaan operaattoreilta todella pitkään. 

Teoqqi
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jargoni00@  kirjoitti:

Jos tilaisi suoraan Applen sivuilta minkä tahansa pro -mallin - oli väri tai muisti mikä tahansa, niin toimitusaika on 2-3 viikkoa. Tuosta voi aika hyvin varmasti päätellä, että pro -mallien tilaajat saattavat joutua odottamaan puhelintaan operaattoreilta todella pitkään. 


Juu jep. Mietin, että katsotaan tuo Pro Maxin tilaus vielä perjantaina klo 15. Jospa sitä saataisiin toimitettua vähän paremmalla syklillä. Täytyy varmaan miettiä tuota väriäkin hiukan, että onko jotain "perinteisempää" helposti saatavilla.