Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5596 custom-general.kudos
  • 5256 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Apple uutuudet 2021: Saatavuudet ja hinnat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Apple uutuudet 2021 Telia.jpg

 

Yleistä Apple iPhone 13 -sarjan ennakkomyynnistä ja toimituksista

 

  • Lähetimme tilauksesi jälkeen tekstarilla linkin tilausseurantaan, seuraa sitä niin tiedät miten tilauksesi etenee
  • Tässä ketjussa voit kysyä tarvittaessa lisätietoja
  • Lisäys 1.12. Tilauksesi jälkeen saat meiltä tekstarina linkin tilausseurantaan, josta löydät arvion toimitusajasta sitten, kun meillä sellainen on olemassa. Siihen asti lähetämme sinulle viikottain tilanneviestin tekstarilla.

 

Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata sähköpostiisi ilmoituksen ketjuun tulleista uusista kommenteista. Katso oikea yläkulma ja Valinnat-valikko.

 

Tämä ketju aloituspostausta lukuunottamatta löytyy nyt myös telia.fi -sivustolta. Nyt vois siis seurata ennakkomyynnin ja toimitusten etenemistä täällä Yhteisössä tai telia.fi -sivustolla. Voit myös kysyä ja keskustella jommalla kummalla saitilla tahansa, peukuttaa kommentteja ja niin edelleen.

 

-- 

 

Lue myös:

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

555 vastausta
sasasa07
Uusi jäsen
  • 4 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Osaatteko jo tässä vaiheessa antaa arviota, miten pitkälle toimituksia 1. erästä riittää tavaraa, ts. mihin kellonaikaan tehdyt tilaukset lähtee heti ensi viikolla matkaan? 13 pro max 256gt (kulta) lähti tilaukseen vartin yli kolme. 🙂

 

Mietin myös tuota aikaleimaa, kun tilaus näyttäisi menneen perille n. 10min sen jälkeen, kun sen tein. Toivottavasti en hirveästi pudonnut tuon takia jonossa, kun ei ollut asia johon itse voi vaikuttaa!

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5596 custom-general.kudos
  • 5256 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@sasasa07  kirjoitti:

Osaatteko jo tässä vaiheessa antaa arviota, miten pitkälle toimituksia 1. erästä riittää tavaraa, ts. mihin kellonaikaan tehdyt tilaukset lähtee heti ensi viikolla matkaan? 13 pro max 256gt (kulta) lähti tilaukseen vartin yli kolme. 🙂


Ei ikävä kyllä mutta tämä selviää torstaina, jos sinun laite on ensimmäisestä erästä niin siitä tulee sulle tekstari 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa ☆
  • 109 custom-general.kudos
  • 211 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos odottaisi siihen saakka että puhelin on myymälässä. 

Käyttää sitten mahdollisen hyvityksen entisestä suoraan laitteen hintaan. Mitään lisätarvikkeita kun en kaipaa. 

13pro 256gb ehkä valinta. Luonnollinen jatkumo entiselle kasiplussalle. Max menee suojakotelon kanssa liian isoksi pidettäväksi töissä mukana. 

Meneekö sitten joulupukin säkkiin. Aika näyttää. 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5596 custom-general.kudos
  • 5256 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kuukkelinpuu  kirjoitti:

13pro 256gb ehkä valinta. Luonnollinen jatkumo entiselle kasiplussalle.

Meneekö sitten joulupukin säkkiin. Aika näyttää. 


Vaikka itse käytän Maxia niin iPhone 12 ja uusi 13 on kyllä tosi näppärän kokoinen, käteensopivat ulkomitat ja silti iso näyttö. 

Myymälämyynnin käynnistys selviää kunhan nähdään ensin, että miten ennakkomyynti vetää. 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa ☆
  • 109 custom-general.kudos
  • 211 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei tässä onneksi kiire ole kun toimiva puhelin kulkee mukana.

 

Ei viitsi tuota mahdollista hyvityshintaa entisestä käyttää lisävarusteisiin kun ei ole minkään tarvista. Yksi vaihtoehto olisi toki ottaa ennakkotilauksesta puhelin ja myydä entinen vaikka Fonumin kautta eteenpäin. Jos laitehyvityksen saisi jälkeenpäin ennakkotilattuun puhelimeen niin saattaisi olla tilaus jo vetämässä. Onneksi näiden uusien mallien hinnoittelu on "järkevämpi". 256GB malli on fiksusti hinnoiteltu (jos näin voi sanoa puhelimen maksaessa yli 1000€).

 

Tietenkin voisi olla vaihtoehto myös tilata puhelin ennakkoon ja toimitus lähimpään Telian kauppaan, jossa vaihtaisi puhelimen uuteen? Jättäisi entisen sinne ja hyvitys uuteen laitteeseen suoraan? EDIT: Tämä ei onnistu kun kokeilin tehdä tilausta. Ennakkomyytävää tuotetta ei voi valita toimitettavaksi myymälään.

 

Katsotaan nyt rauhassa miten puhelimet tulee saataville. 13 prossa on kuitenkin isompi näyttö kuin 8 plussassa ja fyysinen koko menee hiukan pienemmäksi.

 

Takin taskussa lenkillä toivoisi hiukan pienempää puhelinta.

 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5596 custom-general.kudos
  • 5256 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kuukkelinpuu  kirjoitti:

Tietenkin voisi olla vaihtoehto myös tilata puhelin ennakkoon ja toimitus lähimpään Telian kauppaan, jossa vaihtaisi puhelimen uuteen? Jättäisi entisen sinne ja hyvitys uuteen laitteeseen suoraan? EDIT: Tämä ei onnistu kun kokeilin tehdä tilausta. Ennakkomyytävää tuotetta ei voi valita toimitettavaksi myymälään.


Tosiaan jos verkosta tilaat uuden niin vanhan voit viedä jälkeenpäin Telia Kauppaan. Näissä tilanteissa saat vanhan puhelimen arvon verran tuotehyvitystä tai lahjakortin, jonka voit käyttää myöhemmin. Olisiko tuossa itua?

 

Muokkaus: Eiku kerroitkin jo, ettet tarvitse varusteita.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

Riuttahai123
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moro!

 

Eli käytännössä laitteet saattavat hyvällä tuurilla lähteä postiin jo ennen perjantaita ja olla perillä jo silloin perjantaina?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5596 custom-general.kudos
  • 5256 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Riuttahai123  kirjoitti:

Moro!

 

Eli käytännössä laitteet saattavat hyvällä tuurilla lähteä postiin jo ennen perjantaita ja olla perillä jo silloin perjantaina?


Ensimmäinen erä lähtee meiltä matkaan tosiaan jo torstaina. Ja tästä tulee myös se, että torstaina meiltä saavat viestin ne, jotka saavat puhelimensa ensimmäistä erästä (he, joiden laite on pakattu lähetykseen). Ja, riippuen missä asut niin puhelin voi olla sinulla perillä tosiaan jo perjantaina 😎🍏 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

Leleso
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko mitään tietoa vielä että minkä verran laitteita on tulossa? Sain tilattua tuon mustan Pro Max 256gb vasta tänään maanantaina aamulla niin mietin että meneeköhän ensi kevääseen vai tuleeko inhimillisen ajan sisällä?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5596 custom-general.kudos
  • 5256 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Leleso  kirjoitti:

Onko mitään tietoa vielä että minkä verran laitteita on tulossa? Sain tilattua tuon mustan Pro Max 256gb vasta tänään maanantaina aamulla niin mietin että meneeköhän ensi kevääseen vai tuleeko inhimillisen ajan sisällä?


Näemme arvion, että minkä verran laitteita on lähiaikoina tulossa. Emme kerro tilausmääriä tai toimituserien kokoa, tämä ei liity Apple-uutuuksiin vaan emme kerro näitä tietoja mistään laitteista. Mutta siis, tämän hetkisen arvion mukaan tuota mallia tulee nyt heti aloitukseen jonkin verran sekä sitä seuraavassa toimituserässä myös pieni määrä. En lähde spekuloimaan tuota sinun tilaustasi, se selviää nyt torstaina että onko sinun puhelimesi ensimmäisestä erästä, jos on niin saat siitä silloin viestin.

 

Jos ei ole niin ota seurantaan tämä ketju ja erityisesti kommentti numero kaksi, kerromme jatkossa mitä eriä milloinkin (arviolta) tulee.

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin