Apple uutuudet 2021: Saatavuudet ja hinnat


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10348 kommenttia


 


Yleistä Apple iPhone 13 -sarjan ennakkomyynnistä ja toimituksista


 



  • Lähetimme tilauksesi jälkeen tekstarilla linkin tilausseurantaan, seuraa sitä niin tiedät miten tilauksesi etenee

  • Tässä ketjussa voit kysyä tarvittaessa lisätietoja

  • Lisäys 1.12. Tilauksesi jälkeen saat meiltä tekstarina linkin tilausseurantaan, josta löydät arvion toimitusajasta sitten, kun meillä sellainen on olemassa. Siihen asti lähetämme sinulle viikottain tilanneviestin tekstarilla.


 


Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata sähköpostiisi ilmoituksen ketjuun tulleista uusista kommenteista. Katso oikea yläkulma ja Valinnat-valikko.


 


Tämä ketju aloituspostausta lukuunottamatta löytyy nyt myös telia.fi -sivustolta. Nyt vois siis seurata ennakkomyynnin ja toimitusten etenemistä täällä Yhteisössä tai telia.fi -sivustolla. Voit myös kysyä ja keskustella jommalla kummalla saitilla tahansa, peukuttaa kommentteja ja niin edelleen.


 


-- 


 


Lue myös:



 


557 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@BiggieL  kirjoitti:

Montako pro max mallia olette tilanneet jos saa kysyä?




En saa ikävä kyllä kertoa, emme kerro koskaan tilaus- tai toimitusmääriä. Tämä ei siis liity omppuihin vaan myös muiden tuotteiden osalta sama tilanne.


 


---


 


Sain juuri tiedon, että varastoon saapui lisää laitteita. Tulivat jostain syystä erillisessä toimituksessa. Mikä draaman kaari meillä tässä onkaan! 😃>

Hyvä pysyä vähän varpaillaan. 😁>

Toivotaa et tänään saan tekstarin 😁>

Ja kestääkö esimerkiksi siinä postituksessa jos asuu Vantaan puolella?

Eikös normaali toimitus vantaalle kestä noin 3-4 vuorokautta? 😉>

Juu no mikä mua oikeastaa jännittää on se että, saanko sen puhelimen 4 vuorokauden jälkeen 🤣>

@TeroRe  mitä mallia on tilattu enemmän jos sitäkään saa kysyä 😅>


 


Muokkaus Tero: Lisäsin @maininnan 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@BiggieL  kirjoitti:

Toivotaa et tänään saan tekstarin 😁>


Ja kestääkö esimerkiksi siinä postituksessa jos asuu Vantaan puolella?




No en mä nyt päätäni laita pantiksi mutta jos tilauksesi on tästä ekasta erästä niin eiköhän se ole huomenna siellä sinulla. Muttä älä vedä minua ja järjestävää seuraa käräjille jos noin ei olekaan, aina pitää kaikkeen pieni varaus jättää 😎> 🍏>

Milloin on toinen erä?

Onko viestit siis lähetetty jo? 😭>

Minulla ei ainakaan vielä tullut mitään viestiä ja mulla vielä lukee että, tilaus vieläkin käsittelyssä 😞>

 

Tuskin on vielä viestejä lähetelty jos laitteet vasta saapui varastolle. Entisenä varastotyöntekijänä tiedän, että tavaran vastaanottamisessakin on oma ruljanssi varsinkin kun kyse on sarjanumeroseurattavista laitteista. Ja nyt puhutaan melko varmasti ainakin sadoista laitteista.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
@BiggieL  kirjoitti:

@TeroRe mitä mallia on tilattu enemmän jos sitäkään saa kysyä 😅>




Kaikkea saa aina kysyä, eri asia mihin voidaan vastata 🙂> Jätetään tuokin salaisuudeksi vielä, katsotaan näkyisikö ensi kuun alussa julkaistavassa Syyskuun myydyimmät puhelimet -listalla uusia omppuja 🙂>


 



@BiggieL  kirjoitti:

Milloin on toinen erä?




Viikottain tulee eriä eli sen perusteella ensi viikolla seuraava.


 



@sasasa07  kirjoitti:

Onko viestit siis lähetetty jo? 😭>




Ei ole vielä 🙂>

Kyllä nytten alkaa jännittää pikku hiljaa jostain syystä 🤣>🤣>

Voin ilmoittaa täällä jos jossain vaiheessa viesti tulee. 😁>

@TeroRe  milloin toi tilauksen seuranta päivittyy yleensä? 


Muokkaus Tero: Lisäsin @maininnan 

Sama täälä jos viestiä tulee niin ilmoitan sitten tänne 🙂>

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
@KpaLi  kirjoitti:

Ja nyt puhutaan melko varmasti ainakin sadoista laitteista.




Kyllä se melkoinen mälli on, muistaakseni eri malleja on tyyliin 50-60 kun otetaan huomioon, että uusia iPhoneja on neljää eri mallia. Jokaisella mallilla on usea muistikoko. Ja värit vielä päälle.


 



@BiggieL  kirjoitti:

@TeroRe milloin toi tilauksen seuranta päivittyy yleensä? 




Se päivittyy niin sanotusti lennossa, sitä mukaa kun tilaus ja toimitus etenee. Se on siis (lähes) reaaliaikainen.

Jännitys nyt nousee vielä enemmän herran jumala 😂>🤣>

@TeroRe Montako Hopea Pro Maxia tullut varastoon?

 

Ei niitä lukuja edelleenkään kerrota.

Eiku ai nii unohin Haha 😅>

Onkos viestejä jo alkanut lähtemään?

Eipä taida paljoa tänään enää keretä puhelimet liikkua mihinkään. Ei taida posti 4 jälkeen paljoa paketteja käsitellä.

Itse sain äsken postin seurantanumeron näyttää lupaavalta omalta osalta.

Voi kuule kyllä niitä pitkälle iltaan asti tuolla lajitellaan. 🙂>

 

edit: itse asiassa yleensä tänne tulee paketit noudettavaksi automaattiin 17-18 välillä ja joskus myöhemminkin.

Vastaa