Apple uutuudet 2021: Saatavuudet ja hinnat


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10307 kommenttia


 


Yleistä Apple iPhone 13 -sarjan ennakkomyynnistä ja toimituksista


 



  • Lähetimme tilauksesi jälkeen tekstarilla linkin tilausseurantaan, seuraa sitä niin tiedät miten tilauksesi etenee

  • Tässä ketjussa voit kysyä tarvittaessa lisätietoja

  • Lisäys 1.12. Tilauksesi jälkeen saat meiltä tekstarina linkin tilausseurantaan, josta löydät arvion toimitusajasta sitten, kun meillä sellainen on olemassa. Siihen asti lähetämme sinulle viikottain tilanneviestin tekstarilla.


 


Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata sähköpostiisi ilmoituksen ketjuun tulleista uusista kommenteista. Katso oikea yläkulma ja Valinnat-valikko.


 


Tämä ketju aloituspostausta lukuunottamatta löytyy nyt myös telia.fi -sivustolta. Nyt vois siis seurata ennakkomyynnin ja toimitusten etenemistä täällä Yhteisössä tai telia.fi -sivustolla. Voit myös kysyä ja keskustella jommalla kummalla saitilla tahansa, peukuttaa kommentteja ja niin edelleen.


 


-- 


 


Lue myös:



 


557 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Deize  kirjoitti:

Eipä taida paljoa tänään enää keretä puhelimet liikkua mihinkään. Ei taida posti 4 jälkeen paljoa paketteja käsitellä.




Kello 18 on maaginen raja tässä kohtaa.


@Kari95  kirjoitti:

Itse sain äsken postin seurantanumeron näyttää lupaavalta omalta osalta.




Mikä koko ja väri?


 


Muokkaus Tero: lisäsin lainauksen

Myös tekstari saapui äsken.


Apple iPhone 13 Pro Max 128 Gt
(grafiitti)

Vielä 1,5h aikaa jännätä. Olispa popkornia. 😀>

Sain myös tekstiviestin. Apple iPhone 13 Pro Max 512 Gt (grafiitti)

Mulla tilaus mennyt järjstelmään klo 15.04.13

Iphone 13 Pro Max 128GB Kulta malli

 

seurannassa lukee: varastolla keruussa

Ja arvioitu toimitus 27pv😭> onko vielä mahdollista et arvio muuttuu? Mahollisesti huomiseksi saatavaksi?

Tekstaria ei ole tullut, mutta tilassa lukee varastolla keruussa? Tuleekohan siis jo tästä eka erästä kuitenkin mullekin? Kärsimättömänä täällä huutelen 😂>

Saako sitä uuden seurannan urlia vielä jostain? Vanha luuri lähti alta missä näkyi se 😕> 15:02 maksettu 128 *******tettu max, mutta vahvari saapui kivasti 15:15.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
@Minimon  kirjoitti:

Mulla tilaus mennyt järjstelmään klo 15.04.13


Iphone 13 Pro Max 128GB Kulta malli


 


seurannassa lukee: varastolla keruussa


Ja arvioitu toimitus 27pv😭> onko vielä mahdollista et arvio muuttuu? Mahollisesti huomiseksi saatavaksi?





@sasasa07  kirjoitti:

Tekstaria ei ole tullut, mutta tilassa lukee varastolla keruussa? Tuleekohan siis jo tästä eka erästä kuitenkin mullekin? Kärsimättömänä täällä huutelen 😂>




Odotelkaahan rauhassa, seurannan status voi vielä muuttua tälle päivälle 🙂>

Jos tänään peruu tilauksen niin rahat on huomiselle takaisin tilillä? Osaatko @TeroRe sanoa siitä? Aamusella ajettava muualle jos ei viesti tule 

Mulla lukee edelleen ”odottaa varaston täydennystä” eli ei varmaan ole keritty vielä edes purkamaan kuormasta. 😁>

@TeroRe onko kaikki puhelimet jo lähetetty postilla? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
@kowardi  kirjoitti:

Saako sitä uuden seurannan urlia vielä jostain? Vanha luuri lähti alta missä näkyi se 😕> 15:02 maksettu 128 *******tettu max, mutta vahvari saapui kivasti 15:15.




Tsekkaa sähköpostissasi olevaa tilausvahvistusta, siellä on tämä linkki https://www.telia.fi/asiakastuki/tilauksen-seuranta. Se mikä tulee tekstarilla siihen minulla ei ole urlia koska se on osittain tilauskohtainen. Sama tieto löytyy kyllä molemmista.


 



@kowardi  kirjoitti:

Jos tänään peruu tilauksen niin rahat on huomiselle takaisin tilillä? Osaatko @TeroRe sanoa siitä? Aamusella ajettava muualle jos ei viesti tule 




En kyllä uskalla luvata heti huomiselle, käsittääkseni siinä menee jonkin aikaa. Siis puhutaan ihan vuorokausista. Odota ainakin tuohon kello kuuteen asti ja jos viestiä ei ala kuulumaan niin sitten yhteys asiakaspalveluun. He kertovat perumisesta tarkemmin.

@TeroRe onko kaikki puhelimet jo lähetetty postilla? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@BiggieL  kirjoitti:

@TeroRe onko kaikki puhelimet jo lähetetty postilla? 




Ei ole vielä 🙂>

Eli mulla ois vielä mahollisuus saada se tällä viikolla? 

Aijai kolme varttia armonaikaa. Olo on kuin kuolemaantuomitulla. 😂>

 

Pitää alkaa hiljalleen asennoitumaan siihen, että vielä mennään näyttörikkonaisella kapulalla jokunen päivä tai jopa viikko(ja) jos ei ensimmäisiin kuormiin kerennyt. 😁>

Lähteekö kaikki puhelimet tänään, vai jatkuuko toimitukset vielä huomenna? Luulin että tilausjärjestyksessä olisi lähetetty nämä, kaveri joka tilasi myöhemmin kuin minä sai jo toimitusviestin...

Itekki vetelen täällä IPhone 7 ja odottelen et se viesti tulis mutta, kait pitää vaa toivoa et sen viestin sais 😞>

Kasvattaa luonnetta nääs! 😃>

@TeroRe Lähetetäänkö kaikki puhelimet tänään vai jatkuuko huomiseen asti?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@BiggieL  kirjoitti:

Eli mulla ois vielä mahollisuus saada se tällä viikolla? 




On mahdollista.


 


Ja sen verran tarkennan aiempaa lausuntoani, että meiltä voi tulla viestejä vielä kello 20 asti. Mutta, kello 18 mennessä pakatut lähetykset lähtevät vielä tänään matkaan ja postitoimipaikasta riippuen ovat huomenna perillä. Tämä tiedoksi myös @kowardi 

@TeroRe Eli jos ei tuu klo 20:00 mennessä viestiä niin en päässyt ensimmäiseen erään ?

Siellä on Applen toimittajalla joku nuija pakannu ne pienemmät prot pohjalle, kun vieläkin odottaa varaston täydennystä. 😂>

@TeroRe Ja ei kyl näytä hyvält ku vieläki tuotetta käsitellään 😞>

 

Vastaa