Apple uutuudet 2021: Saatavuudet ja hinnat


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10326 kommenttia


 


Yleistä Apple iPhone 13 -sarjan ennakkomyynnistä ja toimituksista


 



  • Lähetimme tilauksesi jälkeen tekstarilla linkin tilausseurantaan, seuraa sitä niin tiedät miten tilauksesi etenee

  • Tässä ketjussa voit kysyä tarvittaessa lisätietoja

  • Lisäys 1.12. Tilauksesi jälkeen saat meiltä tekstarina linkin tilausseurantaan, josta löydät arvion toimitusajasta sitten, kun meillä sellainen on olemassa. Siihen asti lähetämme sinulle viikottain tilanneviestin tekstarilla.


 


Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata sähköpostiisi ilmoituksen ketjuun tulleista uusista kommenteista. Katso oikea yläkulma ja Valinnat-valikko.


 


Tämä ketju aloituspostausta lukuunottamatta löytyy nyt myös telia.fi -sivustolta. Nyt vois siis seurata ennakkomyynnin ja toimitusten etenemistä täällä Yhteisössä tai telia.fi -sivustolla. Voit myös kysyä ja keskustella jommalla kummalla saitilla tahansa, peukuttaa kommentteja ja niin edelleen.


 


-- 


 


Lue myös:



 


557 kommenttia

Aika pitkälti näkyny vaan pro maxin tilanneilta vahvistuksia lähetyksestä. Toki läheskään kaikki täällä kertoneista ei ole mallia maininnut. Ja täällähän heiluu muutenkin vain murto-osa asiakkaista. 🙂>

Klo 15:14 & 17.9 vahvistettu kultainen pro max 128 lähti aamulla tulemaan vaikka olin jo perunut. Jotain infoa jonolaisille 🙂> 

En oikein ymmärrä miks peruit tilauksen. Koitat metsästää jostain liikkeestä tänään?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tiedoksi ketjuun, että tässä aamun aikana saan mallikohtaisen tilannekatsauksen toimitusten etenemisestä. Kun se on valmis niin lisään sen aloituspostaukseen ja laitan sen myös kommenttina tänne jatkoksi.


 


Osassa malleja tilanne on hyvä, joitain versioita saa jopa heti tilauksiin ja osassa tilanne on huonompi. Palaan asiaan.

Mistä vetoo, että Grafiitinharmaa Pro 256 tilanne katastrofaalinen. 🤣>

Hopealla 128 Pro Maxil sama homma 😂>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@KpaLi  kirjoitti:

Mistä vetoo, että Grafiitinharmaa Pro 256 tilanne katastrofaalinen. 🤣>




Nopea silmäys kertoo, ei vahvistettu vielä, että tuossa mallissa mennään vielä ensimmäisen päivän tilauksissa. Palaan tosiaan tarkemmin kun lista vahvistuu.

@TeroRe Jos nyt sattuis käymään semmonen tilanne, että nuo grafiitit pro 256 laitteet loppuu just ennen mun tilausta. Onnistuuko vaihtaa väriä lennosta mikäli niitä sattuu jäämään yli ennakkotilauksista? 😅>

 

Värillähän ei sinänsä mitään väliä mulle ole, koska puhelimen ympärille tulee joka tapuksessa sellaiset kuoret, ettei puhelimesta näy kuin näyttö.

 

edit: jaa nyt lukeekin että keruussa

@TeroRePystytkö avaamaan mitä meinaa "Odottaa varaston täydennystä" status? Onko tämä siis selvä merkki, että 1. erään ei ole asiaa? Pro max 256GB graphite ja tilauspäivä 18.9.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
@BiggieL  kirjoitti:

Hopealla 128 Pro Maxil sama homma 😂>




Tuo alustava, ei vahvistettu lista sanoo, että tuossa mallissa toimitustilanne on tämän ensimmäisen erän jälkeen se, että mennään 18.9. päivän tilauksissa. Eli pykälän parempi tilanne tuon mallin suhteen. Mutta tuo on alustava tieto, varmistuu myöhemmin tänään.


 



@KpaLi  kirjoitti:

@TeroRe Jos nyt sattuis käymään semmonen tilanne, että nuo grafiitit pro 256 laitteet loppuu just ennen mun tilausta. Onnistuuko vaihtaa väriä lennosta mikäli niitä sattuu jäämään yli ennakkotilauksista? 😅>



Hyvä, että sieltä sulle status kuitenkin vaihtui. Mitä tulee vastauksena kysymykseesi niin mallia voidaan lennosta vaihtaa mutta se ikävä kyllä tarkoittaisi, että jonopaikka menee samalla. Eli oma tilaus menisi sen uuden mallin tilausjonon viimeiseksi. Hyvä, ettei sinun kuitenkaan siihen tarvinnut mennä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@WinstonSmith  kirjoitti:

@TeroRePystytkö avaamaan mitä meinaa "Odottaa varaston täydennystä" status? Onko tämä siis selvä merkki, että 1. erään ei ole asiaa? Pro max 256GB graphite ja tilauspäivä 18.9.




Tuo on sen uuden seurannan status, eli sen mikä löytyy tekstarin linkin takaa? Vanhassa seurannassa tuo sama status vastaa tekstiä "Tilaus on käsittelyssä".


 


Tuo minun vielä vahvistamaton lista, jätetään siihen tosiaan vielä varaus, kertoo että tuon mallin osalta mennään 17.9. tilauksissa. Sen mukaan sinun laitteesi toimitetaan myöhemmista eristä.

Koska toi posti tulee hakee noita paketteja tänää?:) ku mulla pakattu aamulla 6:45 valmiiksi paketti?:)

Kunniamerkki +2

128Gb Pro Max harmaana, onko millanen tilanne?

Mietin vaan, et kannattaisko vaihtaa jonkun muun värin jonoon..

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
@Minimon  kirjoitti:

Koska toi posti tulee hakee noita paketteja tänää?:) ku mulla pakattu aamulla 6:45 valmiiksi paketti?:)




Useamman kerran päivässä paketit lähtee matkaan, seurailehan aina silloin tällöin 🙂>


 



@Comayl  kirjoitti:

128Gb Pro Max harmaana, onko millanen tilanne?


Mietin vaan, et kannattaisko vaihtaa jonkun muun värin jonoon..




Alustava lista, katso sinäkin vahvistettu tilanne myöhemmin päivällä, kertoo että tuon mallin osalta mennään vielä 17.9. päivän tilauksissa. En toki tiedä milloin olet tehnyt tilauksen, mutta itse en lähtisi vaihtamaan toiseen jonoon koska siinä tosiaan ikävä kyllä se oma jonopaikka menee. Toki, jos vaihdat sellaiseen mitä saa heti hyllystä niin tilanne eri.

 huomasin yön aikana että ilmeisesti ovat normi pro:tkin saaneet käsittelyyn🙂>

Kyselisin jälleen sen Pro Max 256Gb grafiitin perään. Tilausta olin tekemässä heti pe klo 15 mutta sain lopulta tehtyä vasta ma 20.9 klo 8 maissa aamulla tuon teidän virheenne takia mistä joku muukin jo kirjoitteli luottotiliin liittyen. Mikähän tuon mallin/värin/koon tilanne nyt on että milloin on realistista odottaa luuri saavansa? Arvostaisin jos vastaus ei olisi ympäripyöreä vaan hyödyllinen, kiitti 🙂>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Leleso  kirjoitti:

Kyselisin jälleen sen Pro Max 256Gb grafiitin perään. Tilausta olin tekemässä heti pe klo 15 mutta sain lopulta tehtyä vasta ma 20.9 klo 8 maissa aamulla tuon teidän virheenne takia mistä joku muukin jo kirjoitteli luottotiliin liittyen. Mikähän tuon mallin/värin/koon tilanne nyt on että milloin on realistista odottaa luuri saavansa? Arvostaisin jos vastaus ei olisi ympäripyöreä vaan hyödyllinen, kiitti 🙂>




Onko tämä sitten ympäripyöreä vastaus vai ei mutta alustavan ja vielä vahvistamattoman tilannetaulukkoni mukaan tuon ko. mallin toimitukset menevät tämän ensimmäisen erän jälkeen 17.9. päivän tilauksissa. Tällä hetkellä näyttää siltä, että tuota mallia tulee lisää jo heti seuraavassa erässä eli ensi viikolla tämän hetken arvion mukaan. Tarkemmin juuri sinun toimitustilannetta en pysty avaamaan 🙂>

Boom!

 

 
Näyttää tämä 17.9. klo 15:14 tilattu  olevan myös keruussa, kiva kun saa jo ensi viikolla, kun eilen näytti että ei vielä olisi ollenkaan tulossa
 
  • Apple iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra BU  28.09.2021 Varastolla keruussa

Onnittelut @KpaLi 

@KpaLi milloin tilasit?

@BiggieL Heti perjantaina klo 15. Aikaleima vahvistuksella 15:01 ja vahvistustekstiviesti tilauksesta tuli 15:10. Uskoisin olleeni ihan ensimmäisten grafiitinharmaiden pro 256 mallin tilanneiden joukossa.

 

Nuo on aamulla saatu purettua kuormasta ja otettu käsittelyyn. Nopealla kuvittelulla sanoisin, että pääasiassa pro maxit on otettu ensimmäisenä käsittelyyn.

@KpaLi eipä näköjään tuuria mulla ollut 😞>

@BiggieL No etkös sää tilannu vähän myöhemmin. Kyseessä niin haluttuja laitteita, että pitää olla heti kärppänä tilaamassa jos haluaa ekasta toimituksesta.

@KpaLi No kyllä jotkut tilasi myöhemmin kuin minä mutta, silti tilaus niille lähetetään 😕>

Vastaa