Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5596 custom-general.kudos
  • 5256 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Apple uutuudet 2021: Saatavuudet ja hinnat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Apple uutuudet 2021 Telia.jpg

Yleistä Apple iPhone 13 -sarjan ennakkomyynnistä ja toimituksista

• Lähetimme tilauksesi jälkeen tekstarilla linkin tilausseurantaan, seuraa sitä niin tiedät miten tilauksesi etenee
  • Tässä ketjussa voit kysyä tarvittaessa lisätietoja
  • Lisäys 1.12. Tilauksesi jälkeen saat meiltä tekstarina linkin tilausseurantaan, josta löydät arvion toimitusajasta sitten, kun meillä sellainen on olemassa. Siihen asti lähetämme sinulle viikottain tilanneviestin tekstarilla.

Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata sähköpostiisi ilmoituksen ketjuun tulleista uusista kommenteista. Katso oikea yläkulma ja Valinnat-valikko.

Tämä ketju aloituspostausta lukuunottamatta löytyy nyt myös telia.fi -sivustolta. Nyt vois siis seurata ennakkomyynnin ja toimitusten etenemistä täällä Yhteisössä tai telia.fi -sivustolla. Voit myös kysyä ja keskustella jommalla kummalla saitilla tahansa, peukuttaa kommentteja ja niin edelleen.

-- 

Lue myös:

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

555 vastausta
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

@Juri_V  kirjoitti:

Hei! Mikä on arvioitu tilanne 13 pro gold 256gt? Koska tulee tämän mallin uusia laiteita varastoonne?

Arvion mukaan noita tulisi lisää ensi viikolla.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Leleso
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Täällä taas kyselisin päivitystä kun en tiedä enkö nyt itse tajunnut jotain, mutta tuossa päivitetyssä listassa ei ole Pro Max 256Gb Graphitea (eli ymmärtääkseni pitäisi siis olla saatavissa heti), mutta en ole ainakaan itse saanut mitään viestiä että luurini olisi toimitettu vaan edelleen tilausseurannassa roikkuu samat tekstit kuin alusta asti. Selvennätkö hölmölle että tuleeko tää luuri nyt joskus nopeahkosti vai onko yässä nyt viikkojen odottelu siis edelleen edessä? Tilaukseni mennyt käsittelyyn ma 20.9 klo 8:09. 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

@Leleso  kirjoitti:

Täällä taas kyselisin päivitystä kun en tiedä enkö nyt itse tajunnut jotain, mutta tuossa päivitetyssä listassa ei ole Pro Max 256Gb Graphitea (eli ymmärtääkseni pitäisi siis olla saatavissa heti), mutta en ole ainakaan itse saanut mitään viestiä että luurini olisi toimitettu vaan edelleen tilausseurannassa roikkuu samat tekstit kuin alusta asti. Selvennätkö hölmölle että tuleeko tää luuri nyt joskus nopeahkosti vai onko yässä nyt viikkojen odottelu siis edelleen edessä? Tilaukseni mennyt käsittelyyn ma 20.9 klo 8:09. 

Mä varmistan asian, että onko tuon mallin kohdalla kenties virhe. Palaan kun tiedän enemmän. Kiitos, ja hyvä kun toit esille.

Tero, Yhteisömanageri

Minimon
Uusi keskustelija
  • 12 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies

Sain Iphone pro maxin jo ajat sitten, *******in hyvä vehje! Mutta sen verran tänne vielä tulin laittaan palautetta, että toverit jotka tilasivat DNA:lta niin heillä on ollut kyllä enemmän iiponeja tarjolla ku täällä teille ketkä ens vuonna tilaatte iphonee niin sieltä mielummin! Plus saa 3 vuoden takuun suoraan. Minähän sain täältäkin 3 vuoden takuun kun on teiltä kodin lisälaajakaista mutta jos esim muutan pois niin tuo 3 vuotta raukeaa, eivätkä anna liikkeessä edes 3 vuoden takuu kuittia tämän vuoksi! En ikinä enään tilaa teiltä omppuja, ihan velmujen kerho tää firma. Varotuksen sanana teille! Mutta 1vuoden takuun saatte kyllä ja EU pakottaa myös Applen kahden vuoden takuuseen eli 2 vuoden takuu on taattu kaikille tilanneille mutta kieroa peliä on tässä teidän liittymä asiakas etuuksissa! Ei mulla muuta, se on loppu moikka!

Saintt
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies

Juu peruin oman tilauksen Telialta ja kävin hakemassa DNA:n tiskiltä puhelimen. Muuttui käsitys heidän firmastaan täysin. Tosi ammattitaitoisia, mukavia ja ymmärtäväisiä. Heilläkin oli toimituksessa ollut vähän ongelmaa, mutta saivat saman päivän aikana minulle puhelimen kouraan ja kaikki mahdolliset herkut kylkeen alennushintaan vaikken liittymää vaihtanut. Teliasta ei mitään moitittavaa ole, mutta oli yllättävän miellyttävä käynti heidän luonaan!

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

@Minimon  kirjoitti:

Mutta sen verran tänne vielä tulin laittaan palautetta, että toverit jotka tilasivat DNA:lta niin heillä on ollut kyllä enemmän iiponeja tarjolla ku täällä teille ketkä ens vuonna tilaatte iphonee niin sieltä mielummin!  

En edelleenkään kommentoi muiden tekemisiä mutta vaihtoehdot on että joko laitteita on enemmän tai sitten ovat myyneet niitä vähemmän kuin me. Me ulkopuoliset emme voi koskaan tietää. Mutta kuten aiemminkin kirjoitin niin asiakkaalle tällä ei ole toki merkitystä, vain se ratkaisee milloin oman laitteen saa hyppysiin. Halusin kuitenkin tuoda tämän pöytään vielä uudemman kerran. 

@Minimon  kirjoitti:

...mutta kieroa peliä on tässä teidän liittymä asiakas etuuksissa!

Haluamme tarjota omille asiakkaillemme extraa, on se sitten pidennetty takuu tai vaikka etuja TV-sisällöistä.

Kiitos palautteestasi, en lupaa että tämä asia muuttuu tulevaisuudessa mutta lupaan viedä sen tietoon sellaisille, jotka asiasta päättävät. Josko tähän tulevaisuudessa tulisi muutos.

Tero, Yhteisömanageri

Saman91
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies

Iphone 5:sta nykyiseen X:ään asti tilannu Telialta puhelimet eikä oo ollu mitään moitittavaa. Maailman tilanne on muutenki hankala kun tavara ei liiku, osia ei saada yms. Ei Telia tai mikään muukaan firma pysty siihen vaikuttamaan. Tuskin Telia piruuttain lähettelee puhelimia ”myöhässä”. Mutta minkäs teet kun nykyään minäminä asenne on muotia. Tsempit Telialle ja varsinki @TeroRe, teette hyvää duunia!

Edit MinnaLN: lisätty tägitys.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

@TeroRe  kirjoitti:

@Leleso  kirjoitti:

Mä varmistan asian, että onko tuon mallin kohdalla kenties virhe. Palaan kun tiedän enemmän. Kiitos, ja hyvä kun toit esille.

Tämä selvisi, minä olin mokannut tuon listan kanssa. Sieltä puuttui pari muutakin mallia. 256GB Pro Max Graphiten toimitukset menevät tällä hetkellä 17.9. päivän tilauksissa.

Pahoittelut mokastani. Lista on nyt ajan tasalla.

Tero, Yhteisömanageri

Helekky
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies

Onko tätä iphone 13 128GB Pink puhelinta tulossa vai mihin se nyt jäi?? Viime viikolla luki vielä, että mahdollinen toimitus olisi viime viikon lopulla, mutta perjantaina katosi tämäkin ilmoitus mahdollisesta toimitus ajasta eikä uutta mahdollista toimus ajankohtaa päivitetty. Mitä tekee seurannalla jossa näkyy vain teidän tilaus päivä, mutta ei mahdollista toimituspäivää?? Ois ihan kiva alkaa jo vähän tietää, että onko se tämäki viikko pelkkää odottelua tämän puhelimen suhteen???!

Fiffifuffeli
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies

Ennakkotilasin oman ip 13 pro max mutta tilaus on vieläkin käsittelyssä ollut jo monta viikkoa, olenko kuitenkin jonotuslistalla?