Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5596 custom-general.kudos
  • 5252 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Apple uutuudet 2021: Saatavuudet ja hinnat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Apple uutuudet 2021 Telia.jpg

Yleistä Apple iPhone 13 -sarjan ennakkomyynnistä ja toimituksista

• Lähetimme tilauksesi jälkeen tekstarilla linkin tilausseurantaan, seuraa sitä niin tiedät miten tilauksesi etenee
  • Tässä ketjussa voit kysyä tarvittaessa lisätietoja
  • Lisäys 1.12. Tilauksesi jälkeen saat meiltä tekstarina linkin tilausseurantaan, josta löydät arvion toimitusajasta sitten, kun meillä sellainen on olemassa. Siihen asti lähetämme sinulle viikottain tilanneviestin tekstarilla.

Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata sähköpostiisi ilmoituksen ketjuun tulleista uusista kommenteista. Katso oikea yläkulma ja Valinnat-valikko.

Tämä ketju aloituspostausta lukuunottamatta löytyy nyt myös telia.fi -sivustolta. Nyt vois siis seurata ennakkomyynnin ja toimitusten etenemistä täällä Yhteisössä tai telia.fi -sivustolla. Voit myös kysyä ja keskustella jommalla kummalla saitilla tahansa, peukuttaa kommentteja ja niin edelleen.

-- 

Lue myös:

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

555 vastausta
Banaani124
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kiitos vinkistä, en ole kuullut tuosta aiemmin. 

Banaani124
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies

Olin ite tyytyväinen kun löysin ylipäänsä edes jonkun muovikuoren (Screenor, Telia-kaupasta ainoa saapunut kappale) tähän päälle, väliaikaisesti, kun suurin osa kuorista ei vaikuta olevan kauppojen hyllyillä vielä. Mutta pidemmän päälle kaipaan jotain järeämpää. Haluan kuoren reunan tulevan selkeästi näytön reunojen ”yli” niin, että näyttö ei ota maahan pudotessa mitenkään päin. Nykyinen tulee pari milliä yli mikä on toki parempi kuin ei mitään. 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5596 custom-general.kudos
  • 5252 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

@Banaani124  kirjoitti:

Haluan kuoren reunan tulevan selkeästi näytön reunojen ”yli” niin, että näyttö ei ota maahan pudotessa mitenkään päin.

Tämä, lisäksi kuoren pitää tulla vastaavasti myös kameran linssien yli.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

rikuz
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies

tilasin itse suojakalvotukusta lompakko hybridi kuori, sen saa irti sieltä ja on silti suojakuori. nahkainen siisti, https://www.suojakalvotukku.fi/product/13893/holdit-iphone-13-pro--lompakkokuori-magneetilla-berlin-...  Tuolta löytyy muitakin kuoria iphone 13, toimitusaika oli jotai tyyliin 2 päivää turusta, eli nopea oli.

puhelin olis kiva viellä joka sovittaa sinne sisälle 😄
Minulla on muuten toimituspäivämäärä 28.9.2021 ja silti lukee "odottaa varaston täydennystä" tämä olettaen on vasta seuraavaa erää..?

BiggieL
Vakiokalustoa
  • 15 custom-general.kudos
  • 75 custom-general.replies

@rikuz Katoitko toimitus päivämäärän sähköpostista vai viestistä?

rikuz
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies

en saannut sähköpostia ollenkaan, johtuen siitä kun oli kirjoitusvirhe(ollu jo vuosia) olin yhteydessä asiakaspalveluun siitä mut se jäi vähä niinku siihen jostain syystä, minulla ei ole lainkaan tullut toimitusehtoja eikä mitään mihinkään, olisin halunnut tilausvahvistuksen, en saannut niitäkään mistään. Pyysin asiakaspalvelusta niitä, mut ei oo näkyny 😄

Mutta tekstarilla tuli sellainen url joka menee tilaukseni.telia.fi ni se näkyy siellä. oletan et menee seuraaviin tilauksiin tulevina viikkoina, kun tässä on seurannu tätä niin pienissä erissä tulee ja voi mennä viellä monta viikkoa tuohon, niin eipä tässä oikein voi mitään tehdä, muutako venailla 🙂

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa ☆
  • 109 custom-general.kudos
  • 211 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Quadlockista voisit kirjoittaa oman jutun, jossa esittelet toimintaa. Tuon telineen kun voi asentaa moneen muuhunkin laitteeseen kuin pelkästään pyörään.

Moottoripyörissä nähnyt melko monella ja pohtinut jopa autoon tuollaisen asentamista. :-).

Itse odotan laitteet myymälöihin käpisteltäksi. Samalla voi tehdä päätöksen puhelimen mallista kun pääsee vertaamaan entiseen.

filtteri86
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies

Minulla täysin vastaava tieto omassa seurannassa. Joskin tosiaan 24.9 se muuttui hetkellisesti 'keruussa varastossa' tilaan. Sittemmin ei ole tapahtunut mitään. 

Niin ja, tilasin pro 128gb grafiitin, vahvistus tuli 17.9. klo 15:12.

Joten orotellaan.. 😅

PEKKARINNE
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies

Itse ensin tilasin panssarilasin ja suojakuoren, jonka jälkeen lähti 13 pro 128gb grafiitti tilaukseen. Suojakuori ja panssarilasi toimitettiin parissa päivässä, ja nyt yritän maltillisesti odottaa itse luuria. Saa nähdä tuleeko uudesta puhelimesta aikainen synttärilahja itselle, vai onko se lähempänä joululahjaa.

Holmenkollen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies

Meneekö yrityspuolen https://shop.inmicsnebula.fi/ tilaukset samaan jonoon yksityispuolen asiakkaiden kanssa?