Chat-kirjoitukset eivät ole kaikki tallentuneet omille sivuille!!!

  • 24 April 2017
  • 5 kommenttia
  • 20 katselukertaa

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Mistä johtuu,että chat-palvelunne keskustelut eivät ole päivittyneet sivuilleni??

Kirjoittelin ko 11.04 jah eipä näy sitä keskustelua omilla sivuilla

 

Olen tehnyt reklamaatiota toisesta asiasta ja nyt teillä as.palvelu sanoo ettei löydy tarvittavia keskusteluja :(

 

Poistatteko tahaltaan näitä missä voisitte joutua ottaamaan vastuun?


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@TanjaMariina kirjoitti:

Mistä johtuu,että chat-palvelunne keskustelut eivät ole päivittyneet sivuilleni??


Kirjoittelin ko 11.04 jah eipä näy sitä keskustelua omilla sivuilla


 


Olen tehnyt reklamaatiota toisesta asiasta ja nyt teillä as.palvelu sanoo ettei löydy tarvittavia keskusteluja :(


 


Poistatteko tahaltaan näitä missä voisitte joutua ottaamaan vastuun?




Keskustelut pitäisivät tallentua automaattisesti mikäli asiakas on kirjautunut telia.fi -sivuille. Muistatko kirjauduitko chat keskusteluun pankkitunnuksilla vai Telia-tunnuksella? Entä jouduitko odottamaan vuoroasi kauan kirjautumisen jälkeen vai pääsitkö keskusteluun heti? Pankkitunnistautumisen kanssa on ollut sellaista että asiakasta on pyydetty klikkaamaan omaa nimeään keskustelun alussa jotta tunnistautuminen näkyy myös meidän tiedoissamme. Mietin että olisiko tässä nyt kyse siitä että tunnistautumisessa on ollut jotain järjestelmäongelmaa ja sen vuoksi se ei ole tallentanut keskustelua. Tahallaan näitä ei kyllä poisteta eikä me näitä poistamaan edes päästäkään joten sellaisesta ei ole kysymys.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Merja_J kirjoitti:


@TanjaMariina kirjoitti:

Mistä johtuu,että chat-palvelunne keskustelut eivät ole päivittyneet sivuilleni??


Kirjoittelin ko 11.04 jah eipä näy sitä keskustelua omilla sivuilla


 


Olen tehnyt reklamaatiota toisesta asiasta ja nyt teillä as.palvelu sanoo ettei löydy tarvittavia keskusteluja :(


 


Poistatteko tahaltaan näitä missä voisitte joutua ottaamaan vastuun?




Keskustelut pitäisivät tallentua automaattisesti mikäli asiakas on kirjautunut telia.fi -sivuille. Muistatko kirjauduitko chat keskusteluun pankkitunnuksilla vai Telia-tunnuksella? Entä jouduitko odottamaan vuoroasi kauan kirjautumisen jälkeen vai pääsitkö keskusteluun heti? Pankkitunnistautumisen kanssa on ollut sellaista että asiakasta on pyydetty klikkaamaan omaa nimeään keskustelun alussa jotta tunnistautuminen näkyy myös meidän tiedoissamme. Mietin että olisiko tässä nyt kyse siitä että tunnistautumisessa on ollut jotain järjestelmäongelmaa ja sen vuoksi se ei ole tallentanut keskustelua. Tahallaan näitä ei kyllä poisteta eikä me näitä poistamaan edes päästäkään joten sellaisesta ei ole kysymys.




Jollakin muulla käyttäjällä oli sama ongelma aikaisemmin @Merja_J. Viesti katosi bittiavaruuteen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Okei. Epäilen vahvasti että liittyy tähän tunnistautumiseen. Sen kanssa kun on ollut haasteita tässä matkan varrella. Pitääpä etsiskellä jos tulisi tuo aiempi tapaus jostain vastaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Merja_J kirjoitti:

Okei. Epäilen vahvasti että liittyy tähän tunnistautumiseen. Sen kanssa kun on ollut haasteita tässä matkan varrella. Pitääpä etsiskellä jos tulisi tuo aiempi tapaus jostain vastaan.




Tässä ainakin aikaisempi keskustelu @Merja_J:


https://yhteiso.telia.fi/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/asiakas/page/1/thread-id/3071

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Kiitos @Sekunti. Katsotaan saanko näihin syvällisempää vastausta! Laitetaan siis eteenpäin.

Vastaa