PUK koodi

  • 10 April 2017
  • 3 kommenttia
  • 97 katselukertaa

Mistä saan tilattua uuden PUK koodin?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@karinsod kirjoitti:

Mistä saan tilattua uuden PUK koodin?




Moikka @karinsod! :)


 


Telia-liittymän PUK-koodin löydät liittymän omistajana Omilta Sivuilta.


 


Täppää ylhäällä nimeäsi jotta saat valikon esiin, valitse "Liittymäni ja palveluni" ja valitse ko. liittymä. PUK-koodi löytyy oikealta puolelta "Nykyinen liittymäsi"-osiosta. Apunasi on Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelu.


 


Vaihtoehtoisesti voit olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun näiden kanavien kautta. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €. Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.


 


Huom.! Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin Telian myyntipisteeltä. Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin :)




Asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.


 


Lisää aiheesta:


https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puk-koodit


 


Toivottavasti tästä oli apua sinulle!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

PS. Minun Telia -sovellus on saatavilla iOS- ja Android-käyttöjärjestelmien (6.0 ja sitä uudemmat versiot) puhelimiin. Sen voit maksutta asentaa sovelluskaupasta. Sieltä saat myös yhtä helposti tietyn liittymän PUK-koodin, jos olet asentanut sovelluksen vaikkapa tablettiin.


 


Lisätietoa osoitteessa https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/sovellukset/minun-telia-sovellus :smileywink:

Kiitos?

Vastaa