Aktivointilinkki ei tullut sähköpostiin


Hei!

Tilasimme liigapassin, mutta antamaamme sähköpostiin ei tullut koskaan aktivointilinkkiä, jolla voisimme luoda tunnukset Telia tv:seen.

Mitä nyt pitäisi tehdä jotta saisi tunnukset tehtyä?

Ja miksi sitä ei sähköpostiin tullut?

Tarkistin myös roskapostin jne.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Clansgirl@  kirjoitti:

Hei!


Tilasimme liigapassin, mutta antamaamme sähköpostiin ei tullut koskaan aktivointilinkkiä, jolla voisimme luoda tunnukset Telia tv:seen.


Mitä nyt pitäisi tehdä jotta saisi tunnukset tehtyä?


Ja miksi sitä ei sähköpostiin tullut?


Tarkistin myös roskapostin jne.




Hei!


 


Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun ongelman tiimoilta. Jossain vaiheessa on muistaakseni ollut ongelmia Telian viestien saapumisessa outlook/hotmail/gmail-laatikoihin. Yhteystiedot aspaan löydät täältä:https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot , nyt viikonloppuna päivystää vain chat-aspa , en ole varma, onko heillä työkaluja ongelman selvittelyyn.

Kokeiltiin chattia, mutta kun kirjauduttiin sinne verkkopankilla niin tuli aina teksti ettei meillä ole asiakkuutta sinne. 

 

Tilausvauhvistus kyllä saatiin, että tilaus meni kyllä lävitse. 

 

Eiköhän tämä huomenna viimeistään selviä :)

Saitko @Clansgirl jo aktivoinnin hoidettua? (: 
Mikäli sähköpostia ei syystä tai toisesta saavu, tai se esimerkiksi hukkuu, niin aktivoinnin pitäisi onnistua myös kirjautumalla meidän sivuille, täältä löydät lisätietoa. :) 
Eli, kirjaudu sisään esimerkiksi pankkitunnuksilla tai olemassaolevilla tunnuksilla, valitse Telia TV-sovellus ja "Hallinnoi liittymääsi" -osiosta "Aktivoi tunnus".

Lisään vielä, että tuossa voi tosiaan pari päivää mennä, että tuo kirjautuminen sivustolle sisään toimii. Mikäli siis ei entuudestaan vielä ole meiltä mitään liittymiä tai palveluita. 

Ongelma saatu korjattua. Kiitos kaikille vastauksista :-)

 

 

 

Vastaa