peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58810 Jäsentä
163301 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Alennus Telian asiakkaalle



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 64
1/3

Alennus Telian asiakkaalle

Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille. 

Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..

0 tykkäystä
2 vastausta
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 152
2/3

Vs: Alennus Telian asiakkaalle


@Baron  kirjoitti:

Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille. 

Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..


Olisihan edes pieni alennus (tai jos ei voi jälleenmyyntihintaa laskea, niin sitten vaikka pieni alennus seuraavasta laskusta) aina sellainen mukava kädenojennus ja huomio, että asiakkaasta välitetään. Kannatettava idea.

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 442
3/3

Vs: Alennus Telian asiakkaalle


@Baron  kirjoitti:

Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille. 

Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..


Tämä onkin hyvä keskustelunaihe ja ymmärrän myös hyvin mistä toive on lähtöisin! Kieltämättä itselläkin on aina monen yrityksen pitkäaikaisena asiakkaana toive että jotenkin muistettaisiin edes ajoittain. 

 

Olemme jo pitkään pohtineet hyviä keinoja muistaa nykyisiä asiakkaitamme ja myös toteuttaneet tätä erilaisin keinoin. Se myönnettäköön heti alkuun, ettei mitään pysyvää prosentuaalista alennusta laitteista tai lisätarvikkeista ole, mutta muutama muu esimerkki löytyy! Hymiö Onnellinen Toki näitä pohditaan koko ajan lisää, eli näihin ei ole tarkoitus hommaa lopettaa. Siksi esimerkiksi tähänkin keskusteluun voitte hyvin heitellä toiveita ja kehitysideoita niin viedään niitä eteenpäin pohdittavaksi. 

 

Mitä ainakin itsellä muistuu näistä lupaamistani esimerkeistä mieleen, on että meillä on aina ajoittain lähetetty tietyistä laitteista asiakastarjouksia sähköpostitse. Eli jos markkinointilupa on voimassa, niin hyvinkin saattaa mailiin joku päivä ilmestyä sellainen laitetarjous, joka on tarkoitettu vain meidän nykyisille asiakkaille. 

 

Tällä hetkellä meillä on myös puhelinliittymäasiakkaille tarjolla muutamakin eri tabletti asiakasetuhintaan liittymän kanssa, ja tällaisen kampanjan voi ottaa vaikka nykyisellekin mobiililiittymälle eli ei vaadi välttämättä uuden netin tilausta. 

 

Laitteiden osalta myös pidennetty 3 vuoden takuu on voimassa vain meidän nykyisille asiakkaille, ja tämä voi jossain kohtaa olla myös sellainen etu, joka osoittautuukin arvokkaaksi jos laitteeseen tulee takuun alaista vikaa ja itse laitevalmistajan takuu on siinä kohtaa jo päättynyt!

 

Yllä tosiaan muutama esimerkki jotka tulevat ensimmäisenä mieleen! Mutta kuten sanottu, toivotaan että saadaan esimerkkejä vielä kosolti lisää ja mieluusti otetaankin ideoita vastaan miten haluatte tulla huomioiduiksi! Hymiö Onnellinen Pistetään jo eteenpäin toivetta laite-ja lisätarvikealennuksista! 

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg