peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59153 Jäsentä
163977 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Asiakas on Soneralle vihollinen



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-04-2016
Kirjoituksia: 1
1/3

Asiakas on Soneralle vihollinen

Asiakassuhde Soneraan on enemmän vihollisuhde kuin mitään muuta. Kun palvelut mättävät niin silloin mättää ihan kaikki.

Taistelin 7 kk toimimattoman VDSL yhteyden kanssa. Hyvitykset toimimattomuudesta eivät vastanneet niitä vaivoja ja kuluja joita yhteyden kanssa taistelu vaati. Yhteys oli poikki ainakin 8 kertaa ja pisin katkos oli puolitoista viikkoa, 50 megan yhteys toimi vain 10 megaisena. Vaikka yhteys oli poikki tai hidas, piti Sonera Viihteestä silti maksaa. Asiointi asiakaspalvelun kanssa oli turhauttavaa. Jos luvattiin soittaa takaisin, ei soitettu ja asioiden hoitaminen kesti monta päivää.

Nyt joudun olemaan Soneran asiakas valokuituverkon rakentamisen vuoksi ainakin pari vuotta. Meillä kuluttajilla pitäisi oikeasti olla joku edunvalvoja, joka pystyisi vaikuttamaan tällaisen yhtiön toimintaan. 

0 tykkäystä
2 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 140
2/3

Vs: Asiakas on Soneralle vihollinen


@Helmioksanen kirjoitti:

Asiakassuhde Soneraan on enemmän vihollisuhde kuin mitään muuta. Kun palvelut mättävät niin silloin mättää ihan kaikki.

Taistelin 7 kk toimimattoman VDSL yhteyden kanssa. Hyvitykset toimimattomuudesta eivät vastanneet niitä vaivoja ja kuluja joita yhteyden kanssa taistelu vaati. Yhteys oli poikki ainakin 8 kertaa ja pisin katkos oli puolitoista viikkoa, 50 megan yhteys toimi vain 10 megaisena. Vaikka yhteys oli poikki tai hidas, piti Sonera Viihteestä silti maksaa. Asiointi asiakaspalvelun kanssa oli turhauttavaa. Jos luvattiin soittaa takaisin, ei soitettu ja asioiden hoitaminen kesti monta päivää.

Nyt joudun olemaan Soneran asiakas valokuituverkon rakentamisen vuoksi ainakin pari vuotta. Meillä kuluttajilla pitäisi oikeasti olla joku edunvalvoja, joka pystyisi vaikuttamaan tällaisen yhtiön toimintaan. 


Hei Helmioksanen ja tervetuloa Klaaniin!

 

Kyllä meillä kuluttajillakin on oikeuksia ja myös keinoja toimimattoman laajakaistan suhteen. Voisit tehdä reklamaation Soneralle tuosta asiasta, joko Omien Sivujen Palvelupyynnön kautta https://www4.sonera.fi/OmatSivut/ tai perinteisesti kirjallisena : 

TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA

 

Kuluttajan edunvalvoja on Kilpailu-ja kuluttajavirasto : http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/puhelin--ja-laajakaistaliittyma...

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 805
3/3

Vs: Asiakas on Soneralle vihollinen


@Helmioksanen kirjoitti:

Asiakassuhde Soneraan on enemmän vihollisuhde kuin mitään muuta. Kun palvelut mättävät niin silloin mättää ihan kaikki.

Taistelin 7 kk toimimattoman VDSL yhteyden kanssa. Hyvitykset toimimattomuudesta eivät vastanneet niitä vaivoja ja kuluja joita yhteyden kanssa taistelu vaati. Yhteys oli poikki ainakin 8 kertaa ja pisin katkos oli puolitoista viikkoa, 50 megan yhteys toimi vain 10 megaisena. Vaikka yhteys oli poikki tai hidas, piti Sonera Viihteestä silti maksaa. Asiointi asiakaspalvelun kanssa oli turhauttavaa. Jos luvattiin soittaa takaisin, ei soitettu ja asioiden hoitaminen kesti monta päivää.

Nyt joudun olemaan Soneran asiakas valokuituverkon rakentamisen vuoksi ainakin pari vuotta. Meillä kuluttajilla pitäisi oikeasti olla joku edunvalvoja, joka pystyisi vaikuttamaan tällaisen yhtiön toimintaan. 


Tervetuloa @Helmioksanen minunkin puolestani. Mukavaa että olet täällä Hymiö Onnellinen Kieltämättä kuulostaa kyllä melkoisen tuskastuttavalta. Voisihan tuo helpomminkin sujua. Mitä tulee noihin hyvityksiin niin normi viankorjausaika on 48h vikailmoituksen jättämisestä (poislukien viikonloput ja arkipyhät), silloin kun liittymä ei toimi ollenkaan. Mikäli viankorjaus kestää jostain syystä kauemmin ja vian todetaan johtuvan Soneran verkosta, olet oikeutettu hyvityksiin.

 

@kiisseli67 tuossa kertoikin sinulle meidän reklamaatio ohjeen. Lisäksi meillä on somessa yhteydenottokanavia jota kautta voit vaikka lähettää tämän saman tarinan yhteystietoineen päivineen niin päästään paremmin selvittelemään olisko jotain vielä tehtävissä.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä