Asiakassuhde Soneraan on enemmän vihollisuhde kuin mitään muuta. Kun palvelut mättävät niin silloin mättää ihan kaikki.
Taistelin 7 kk toimimattoman VDSL yhteyden kanssa. Hyvitykset toimimattomuudesta eivät vastanneet niitä vaivoja ja kuluja joita yhteyden kanssa taistelu vaati. Yhteys oli poikki ainakin 8 kertaa ja pisin katkos oli puolitoista viikkoa, 50 megan yhteys toimi vain 10 megaisena. Vaikka yhteys oli poikki tai hidas, piti Sonera Viihteestä silti maksaa. Asiointi asiakaspalvelun kanssa oli turhauttavaa. Jos luvattiin soittaa takaisin, ei soitettu ja asioiden hoitaminen kesti monta päivää.
Nyt joudun olemaan Soneran asiakas valokuituverkon rakentamisen vuoksi ainakin pari vuotta. Meillä kuluttajilla pitäisi oikeasti olla joku edunvalvoja, joka pystyisi vaikuttamaan tällaisen yhtiön toimintaan.