Asiakashyvitys

  • 27 January 2019
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Meni kuukausi, ennen kuin sain Telialta luvatun uuden reitittimen nopeampaa verkkoyhteyttä varten. Vika osin minussakin, mutta kaksi asiakaspalvelijaa oli eri kerroilla unohtanut laittaa ”täpän” oikeaan kohtaan. No mitä sain hyvitykseksi.. Kuukauden ilmaisen Cmore ja HBOnordic paketin, joka minun pitää vielä itse päättää, ennen kuin muuttuu maksulliseksi. Paketit saa kuukaudeksi ilmaiseksi muutenkin. Eikä minulla ole edes Telia-tv:tä, joten tietokoneen tai puhelimen ruudusta pitäisi nauttia tästä ”hyvityksestä”. No reititin sentään lopulta tuli.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @Jan75 ja tervetuloa Yhteisöön! Jopas on reitittimen tulossa kestänyt kauan. Omasta puolestani pahoittelut että homma ei ole mennyt putkeen. Otetaan tästä ehdottomasti opiksi! 

Mitä tulee saamaasi hyvitykseen niin todennäköisesti sinulta Telia Tv löytyy, muuten kanavapakettien tilaaminen ei onnistuisi ellei itse TV-palvelua ole tilannut. Voi siis hyvinkin olla että olet tilannut sen vuosia sitten mutta se on jäänyt käyttämättä. Tunnukset itsessään kun ovat maksuttomat niin niiden olemassaoloa ei välttämättä muista ellei palvelua käytä. 


 


Kun kirjaudut telia.fi -sivuille verkkopankkitunnuksellasi, näet kaikki liittymäsi ja palvelusi ja Telia TV-sovelluksen kohdalta löydät myös käyttäjätunnuksesi.  Salasanan saat tarvittaessa vaihdettua tuota samaista palvelua klikkaamalla ja valitsemalla kohdan "vaihda salasana". Vaikka hyvitys ei tällä kertaa ollut sinulle mieleinen, suosittelen kuitenkin tutustumaan noihin molempiin kanavapaketteihin. Jos kotoa löytyy chromecast, saa kuvan siirrettyä näppärästi puhelimelta telkkarille ja leffoja ja sarjoja voi sitten katsoa isolta ruudulta. Itseltäkin löytyy nuo samaiset kanavapaketit ja katsottavaa löytyy niistä jokaiselle :smileyhappy: 

Vastaa