Asiakaspalvelu ja asiakaspalaute

  • 25 March 2019
  • 2 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Hei!

 

Huomasin ettei yhtiölle voi jättää kirjallista palautetta kovinkaan helposti. Mutta laitetaan tätä kautta. 

 

Mokkulani meni rikki viikonloppuna, soitin asiakaspalveluun (puhelimessa on ollut aina hyvä palvelu), mikä vain vahvisti että laite on lopullisesti rikki. Menin Helsingin Citycenterin myymälään (23.3.) ja nuori jannu tuli palvelemaan. Sanoin että mokkulani on rikki ja pitäisi saada uusi. Näytin laitettani ja hän totesi että ei noita enää valmisteta. Sanoin että ok, millä saan netin toimimaan? "Pitää ostaa uus mokkula, maksaa 79€". Kysyin että eikö vanhoille asiakkaille ole mitään muita vaihtoehtoja? "Ei, 79€ maksaa". Sanoin sitten että käyn alakerran liikkeestä kysymässä, miten he ratkaisee asian. "Ok, moikka."

 

Menin alakerran DNA:n liikeeseen jossa oli myös nuori jamppa. Mutta aivan eri asiakaspalveluasenteella. Sain loppuviimein uuden mokkulan ilmaiseksi ja 10€ halvemman liittymäpaketin. Kun liittymäni irtisanottiin, sain Telialta viestin jossa pyydettiin soittamaan jotta voidaan keskustella liittymän irtisanomisesta ja paremmasta tarjouksesta. Siinä kohtaa kun asiakas on päättänyt irtisanoa parinkymmenen vuoden asiakkuuden, on menty jo metsään. Asiakaspalvelu on kaiken a ja o. Kun palasin Telian liikeeseen irtisanomaan nettiliittymää, aikaisemmin palvellut jamppa istui nojatuolissa ja surffasi netissä. Ei kiinnostanut pätkääkään mitä ympärillä tapahtui. Myymälässä oli nuori naismyyjä joka irtisanoi liittymän. Totesi että olet irtisanomassa myös puhelinliittymää? Vastasin että sain kilpailijalta rikkoutuneen mokkulanne tilalle ilmaiseksi uuden ja kympin halvemman liittymäpaketin. "Ok." oli vastaus. Alakerran myymälässä joutilaanakin ollut myyjä tuli auttamaan uuden asiakkaan palvelussa. Ja pitkän asiakkuuden päättyminen lakkasi aika pian harmittamasta. Olen ollut myös itse toistakymmentä vuotta asiakaspalvelualalla ja maksavat asiakkaat maksaa asiakaspalvelijoiden palkan. Olen saanut samassa City Centerin myymälässä erittäin hyvää palvelua. Mutta valitettavasti silloin kun on akuutti tilanne eikä asiakaspalvelua löydy, voi vaihtua operaattori samantien.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @NMI040  ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Harmi että olet saanut huonoa asiakaspalvelua Telian myymälässä. Itsekin olen asiakas ja toivon saavani hyvää asiakaspalvelua aina.


 


Palautetta voi Telialle jättää sähköisesti tämän yhteydenottopyynnön kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Se on maksuton vaihtoehto, toki terveiset menevät myös täältäkin Telialaisille.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Moikka @NMI040  ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!


 


Palautteita voi jättää meille kaikkia asiakaspalvelun kanavia pitkin ja tämä meidän Yhteisö on myös hyvä paikka palautteille. Kiitokset tästä kattavasta selvityksestä ja tapahtumien kuvauksesta.


 


Erittäin harmillista, että ei olla nyt onnistuttu palvelemaan sinua parhaalla mahdollisella tavalla. Tässä tilanteessa olisi tottakai pitänyt pyrkiä löytämään sopiva ratkaisu. Erilaisia liittymätarjouksia ja mahdollisuuksia kuitenkin on kokoajan olemassa nykyisille asiakkaillemme. Se on myös täysin totta, että tällä hetkellä ei ole mitään tarjousta, jolla mokkulan saisi maksutta liittymän kylkeen. Tuo sinulle tarjottu laite on edullisin, mitä tähän tekniikkaan on tarjolla. Joskus aikanaan kun meillä oli tarjouksia, joissa liittymän kylkeen sai maksuttoman mokkulan, niin näissä piti sitoutua aina 24kk sopimuksiin. Nykyisin tehdään asiakkaiden toiveiden mukaisesti pääasiassa aina toistaiseksi voimassaolevia diilejä, jolloin laitteita ei voi samalla tavalla jakaa maksutta.


 


Välitän tämän sinun palautteen eteenpäin meidän talon sisällä, niin pyritään kehittämään omaa toimintaa eteenpäin.


 


Jos vielä annat meille mahdollisuuden, niin voitaisiin esimerkiksi telia.fi sivujen chatin kautta katsoa sinun asiakkuutta tarkemmin. Meillähän chat palvelee 24/7, eli sitä kautta saa aina avun.

Vastaa