Avoin lasku laskuarkistossa

  • 10 October 2017
  • 2 kommenttia
  • 68 katselukertaa

Matkapuhelinlasku 13.07.2015




Eräpäivä 30.07.2015 Laskutusjakso 09.06.2015 - 08.07.2015 Laskun numero 1XXXXXXXXX

Tyyppi Sähköinen lasku Lasku (09.06.2015 - 08.07.2015)

 

Yli kaksi kuukautta olen pyytänyt, soittamalla, chattaamalla ja käymällä liikkeessä, ei mitään apua,

ainoa mitä olen saanut, laskusi on maksettu, mutta siellä se loistaa ensimmäisenä aina kun menen maksamaan laskujani!!!!!!!!!!!!!

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi ja poistettu asiakaskohtaiset tiedot.




2 kommenttia


@Soneraole kirjoitti:
Matkapuhelinlasku 13.07.2015
Eräpäivä 30.07.2015 Laskutusjakso 09.06.2015 - 08.07.2015 Laskun numero 1XXXXXXXXX
Tyyppi Sähköinen lasku Lasku (09.06.2015 - 08.07.2015)
 
Yli kaksi kuukautta olen pyytänyt, soittamalla, chattaamalla ja käymällä liikkeessä, ei mitään apua,
ainoa mitä olen saanut, laskusi on maksettu, mutta siellä se loistaa ensimmäisenä aina kun menen maksamaan laskujani!!!!!!!!!!!!!
 
edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi ja poistettu asiakaskohtaiset tiedot.

Hei Merja, poistasit sen ekaks?

Täällä Yhteisössä emme valitettavasti voi perehtyä asioihin jotka vaativat asiakkaan tunnistamista. Autamme toki erittäin mielellämme asioissa jotka eivät tuota syvempää asiakastietoihin menemistä vaadi! 🙂 Voit lukea lisää Yhteisöstä ja säännöistä täällä

Mikäli asiakaspalvelusta kerrotaan että lasku on ok, niin se luultavasti kyllä sitä on. Tuossa voi olla tauskalla jokin virhetilanne jonka vuoksi se näkyy avoimena. Meillä kuitenkin on erilliset järjestelmät laskun tilojen tarkkailuun, laskuarkisto on asiakkaillemme. Häiritseväähän tuo on, että lasku näkyy avoimena jollei se sitä ole. :) 
Suosittelen että olet nyt vielä kerran chatin tai palvelupyynnön avulla yhteydessä asiakaspalveluumme ja pyydät korjausta tuohon.

Vastaa