Datamäärän näkyminen

  • 18 October 2016
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

hei ! voisko  omille sivuille  missä on pallukat  kuinka paljon  on puhunu ja kuinka paljon  viestejä käyttäny niin  laittaa  myös maksimi  datamääränkin  täysnopeudella laittaa  kun nyt siellä lukee Netti 150M
150 Mbit/s niin voisko siellä lukee  myös että  montako  gigaa voi käyttää tolla nopeudella  esim  50 gigaa mikä mulla on maksimi ja sitten  näkyisd niin kuin nytkin  että montako prosenttia on käyttäny  kyseisestä määrästä


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@MMALINEN kirjoitti:

hei ! voisko  omille sivuille  missä on pallukat  kuinka paljon  on puhunu ja kuinka paljon  viestejä käyttäny niin  laittaa  myös maksimi  datamääränkin  täysnopeudella laittaa  kun nyt siellä lukee Netti 150M
150 Mbit/s niin voisko siellä lukee  myös että  montako  gigaa voi käyttää tolla nopeudella  esim  50 gigaa mikä mulla on maksimi ja sitten  näkyisd niin kuin nytkin  että montako prosenttia on käyttäny  kyseisestä määrästä




Hyvä idea, tuota olen itsekin yrittänyt kommentoida Soneralle, että näkyisi käytetty data. Mutta tuossa rajattomassa liittymässä kyllä dataa saa siirtää aika reippaasti, ennen kuin aletaan hidastamaan. Mulla menee helposti 100-300 Gt/kk, eikä vielä ole hidastunut.

Tuo olisi ihan näppärä juttu olla, mä pistän tästä vinkkiä eteenpäin. :) 

Vastaa