peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59802 Jäsentä
165264 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Dimoco Europe Gmbh



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎23-11-2015
Kirjoituksia: 29
351/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Lähetin jälleen kerran myös uutisvinkin lehtiin. Aiemminhan puhelinyhtiöiden edustajat ovat syttäneet haastatteluissa asiakkaita eikä mitään virheitä ole myönnetty.

 

Toivotaan, että joku tutkiva journalisti tarttuu vihdoin asiaan eikä kuuntele ammattiselittäjien jargonia.

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎23-11-2015
Kirjoituksia: 29
352/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

www.kkv.fi:

 

"Jos et saa velkojalta vastausta tai et pääse ratkaisuun velkojan kanssa, älä jää odottamaan vaan vie asia eteenpäin. Asian riitauttaminen tuomioistuimessa, kuluttajariitalautakunnassa tai muussa riitojen ratkaisuelimessä keskeyttää perinnän siltä osin kuin saatava on riitainen."

 

Eli piääkö lasku josta on reklamoitu maksaa vai ei?

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 188
353/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@ametistitar kirjoitti:

www.kkv.fi:

 

"Jos et saa velkojalta vastausta tai et pääse ratkaisuun velkojan kanssa, älä jää odottamaan vaan vie asia eteenpäin. Asian riitauttaminen tuomioistuimessa, kuluttajariitalautakunnassa tai muussa riitojen ratkaisuelimessä keskeyttää perinnän siltä osin kuin saatava on riitainen."

 

Eli piääkö lasku josta on reklamoitu maksaa vai ei?


Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä kuluttaja-asianeuvojaan, jos et saa tälle asialle selvyyttä Soneralta taikka tuolta Dimecolta. He osaavat neuvoa tuossa laskun maksussa. Voithan tietenkin maksaa sen osan laskusta joka on riitauttamaton. Ei laskut heti mene perintään ja korkokaan ei päätä huimaa. Tässä linkki tuonne kuluttajaviranomaiselle : http://www.kkv.fi/Tietoa-KKVsta/asiointi/kuluttajaneuvonta/

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎23-11-2015
Kirjoituksia: 29
354/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Näinhän se on. Yritin tuossa vain vääntää rautakangesta asiaa Soneralle linkittämällä tuon kuluttajaviranomaisen ohjeen. Vähän aikaisemmin tässä keskustelussahan Soneran Mia kertoi, että lasku on maksettava ja piste.

 

Sellaista "asiakaspavelua".

 

Ja jo pari viikkoa sitten tosiaan Soneran puhelinneuvonnassa minulle kerrottiin, että Sonera vastaa näistä ylimääräisistä maksuista.

 

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎21-11-2015
Kirjoituksia: 12
355/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Amestitar: Hyvää tekstiä ja nythän Dimoco Europe GmbH ei ole suoraan laskuttanut meitä, vaan Sonera Oyj, joten ihan normaalin liiketoimintajuridiikan perusteiden pohjalta se, joka laskuttaa, niin myös hyvittää, jossa palvelussa/tuotteessa/laskussa on ollut virhe, ei 3. taho, joista kukaan meistä ei ole sopimussuhteessa. Eli Sonera Oyj vastatkoon 100 % omasta palvelukumppanistaan. Olen ihan varma, että myös kuluttajaviranomaiset ovat ssiasta täysin samaa mieltä....
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎23-11-2015
Kirjoituksia: 29
356/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Tragikoomista sikäli, että asianhan pitäisi ilman muuta ja ilman mitään taistelua olla juuri noin kuin wimmie kirjoitti. Emme ole tehneet sopimusta Dimecon enkä varsinkaan minkään "CloudCoverin" (??) kanssa:

 

Dimecon viestistä: "Olemme neuvotelleet palveluntarjoaja CloudCover kanssa ja he ovat valmiita antamaan hyvityksen."

 

Tämä ketju pitänee tallentaa (siltä varalta, että Sonera päättää tämän imagosistä poistaa), niin absurdia tämä jankkaaminen on.

0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 658
Kirjautuneena
357/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@ametistitar kirjoitti:

Eli piääkö lasku josta on reklamoitu maksaa vai ei?


Kyllä, se osuus mikä ei ole kiistanalainen osuus pitää maksaa normaalisti. Mutta huom: ominpäin laskua ei voi jättää maksamatta tai osaa siitä, se paukahtaa jos tarpeeksi kauan menee aikaa niin lopulta perintään. Eli jos laskussa on jotain epäselvää niin meille siitä reklamaatio ja kiistanalainen osuus jäädytetään. On sitten kyse Mobiilimaksusta tai ihan mistä tahansa muusta.

 

Edelleen, Klaanissa ei käsitellä tai kommentoida yksittäisiä tapauksia koska ilman asiakastietoja yms emme voi tietää tai sanoa miten asiat menevät tai miten ne ovat menneet yhden tietyn asiakkaan kohdalla. Reklamaatiotapaukset ovat aina yksilöllisiä.

 

Juttelemme kyllä asioista yleisellä tasolla mutta esimerkiksi sinun tapauksesi suhteen emme voi varmuudella tietää ja luvata. Jos sovittua hyvitystä ei ala kuulumaan niin Dicomoon yhteys, tai meidän asiakaspalveluun niin meiltä otetaan Dicomoon yhteys puolestasi.

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎23-11-2015
Kirjoituksia: 29
358/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Jos luet tätä keskustelua läpi niin huomaat,että Sonera on täälläkin jo pyytänyt aikoja sitten yhteystietojamme ja luvannut "selvittää" asiaa, mutta mitään ei ole tapahtunut. Reklamaatioita olemme tehneet useita, olen ollut yhteydessä Soneraan myös yrityspuolen kautta ja sieltä asia luvattu laittaa "eteenpäin". Kaikki pelkkää sanahelinää.

 

Jo yli kaksi viikkoa sitten soittelimme eri asiakaspalvelijoille Soneraan ja jokainen kertoi vähän eri tarinaa (tästäkin aiheesta olen jo useaan otteeseen kertonut tässä ketjussa), laskut luvattiin "jäädyttää", yksi lupasi että Sonera maksaa nuo ylimääräiset maksut, toinen kielsi kaiken ja sanoi, että mitään virhettä ei ole tapahtunut eikä Sonera korvaamitän. Yksi sanoi, että kaikki yhteistyö Dimocon kanssa on lopetettu jne jne. 

 

Tässä ketjussa taas on Soneran edustaja väittänyt, että edellinen ei pidä paikkaansa ja että asiakaspalvelija ei ole puhunut totta.

 

Eli: Jos jokainen soneralainen puhuu eritavalla, niin ketä pitäisi uskoa?

 

Ja jos nyt maksan puhelinlaskun perusosan ja jätän Dimoco-osuuden maksamatta, niin eikö muka se loppuosa mene perintään? Ja meneekö lasku edes maksaessa läpi, viitenumerollahan pitäisi maksaa isompi lasku?

 

"Jos sovittua hyvitystä ei ala kuulumaan niin Dicomoon yhteys, tai meidän asiakaspalveluun niin meiltä otetaan Dicomoon yhteys puolestasi."

 

Eli:Jo aikoja sitten tässä samaisessa ketjussa keskustellut soneralainen pyysi yhteystietojamme ja lupasi selvittää asiaa. Kuinka kauan tätä pitää vielä vatkata? Miksi Sonera ei nyt vain ota yhteyttä Dimocoon ja kysy, miksi luvattuja korvauksia ei makseta. Olen tuon Dimocon korvauslupauksenkin tähän ketjuun tänään kopioinut. Asian pitäisi olla pläkkiselvä.

 

Vai haluatteko, että tämä jatkuu ja vaadin korvauksia menetetystä työajasta, joka on kulunut asian turhaan selvittämiseen?

 

Vai mitä ihmettä te oikein haluatte? Päästä eroon asiakkaistanne?

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎23-11-2015
Kirjoituksia: 29
359/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Löysinpä tuolta monta sivua taaksepäin sijaitsevan HIEMIN kommentin:

 

 

"Olimme Dimocoon yhteydessä hyvitysten suhteen. Rahoja palautetaan erissä, ei yksitellen, joten tästä syystä palautukset eivät näy tilillä heti hyvityspäätöksen jälkeen. Ensimmäinen erä hyvityksistä tähän tapaukseen liittyen on juuri lähetetty maksatukseen, joten rahojen pitäisi tulla tileille muutaman päivän sisään. Tämä ensimmäinen erä sisältää hyvitykset reklamaatioihin jotka on tehty ennen 11.11."

 

 

Kertokaapa tästä lisää? Pitääkö paikkansa vai onko Hiemin omaa hallusinaatiota?

 

Eli onko uusia maksupäiviä jo tiedossa?

 

Jos on,niin miksi ihmeessä ette kerro niistä? Menetätte todella paljon asiakkaita, kun netti on pullollaan Dimoco-huijausta.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 4
360/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

En tiedä kelle vastaan tai viestitänkoska se ei selviä sivulta, josta hyppäsin sisään. Pääsin vihdoin "Klaanin" sivuille sisään ja haluan todeta, että olen myös saanut Dimocolta 20 euron laskun, Soneran laskuun sisällytettynä, enkä tiedä mistä maksan. Soneran pitää kertoa ja yksilöidä minulle laskun sisältö. En ainakaan tietoisesti ole mennyt millekään maksaville sivuille, miksi menisin, kun ilmaiseksikin saa kaikenlaista sisältöä.

Yhtenä vaihtoehtona on joka tapauksessa sopimuksen irtisanominen. Ja joka tapauksessa haluan puhelimeeni estot miin, että mihinkään arveluttavaan sivustoon ei pääse. Kunhan vain tietäisin miten se tehdään. "Omilta

Sivuilta" sen pitäisi löytyä mutten ole löytänyt. Kertokaa ihmeessä!

0 tykkäystä