peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59319 Jäsentä
164363 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Dimoco Europe Gmbh



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
381/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Sain muuten Soralta jokin aika sitten viestin, että minun pitäisi "päivittää" tarjousliittymäni 17.12. mennessä, jotta liittymän hinta ei nouse.

Lienee näiden kokemusten jälkeen viisasta lopettaa koko Soneran liittymä.

 

Jos jollakulla keskustelijalla on tiedossa puhelinyhtiö, joka toimii asiakasta kunnioittaen ja ilman vilppiä, niin ilmoittakaa! Kiitos.

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
382/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Siis: SoNEralta.

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
383/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Näille rahamme siis menevät. Dimocon vastausviestissä minun reklamaatiohini oli mainittu tuo romanialainen CloudCover:

 

Domainit:

 

69clips[.]mobi

alpenfun[.]mobi

autjoy[.]mobi

autvids[.]mobi

bonplaisir[.]mobi

chevids[.]mobi

chicks-piccante[.]mobi

click4fun[.]mobi

clique-erotique[.]mobi

deujoy[.]mobi

deujoytube[.]mobi

deujoyvids[.]mobi

deumobile[.]mobi

deumobvid[.]mobi

deumovie[.]mobi

dirtyclips[.]mobi

dirtyjeux[.]mobi

eroticphone[.]mobi

erovod[.]mobi

espavids[.]mobi

firstchoicexxx[.]com

frenchmobile[.]mobi

friendlyapp[.]mobi

frivoly[.]mobi

frmymobile[.]mobi

fummelvideos[.]com

funflat[.]mobi

funvod[.]mobi

geileseiten[.]mobi

gervid[.]mobi

gfkjkegffwfsjhg2jhg8gdskajbdfjkasgvfhsvbcf4wkvc[.]com

hairydarlings[.]mobi

happyapp[.]mobi

hookernow[.]mobi

hornyandhappy[.]mobi

horowelt[.]mobi

hot3gphone[.]mobi

hotaut[.]mobi

hotdreamz[.]mobi

hotelhure[.]mobi

hotload[.]mobi

hotmobilevids[.]net

hotmovil[.]mobi

hotsweets[.]mobi

hurehier[.]mobi

juicyaut[.]mobi

juicydeu[.]mobi

livechics[.]mobi

lovelyfun[.]mobi

maennertv[.]mobi

mobilewelt[.]net

mobilspass[.]com

moobile666[.]mobi

myautvod[.]mobi

mydeujoy[.]mobi

myhooker[.]mobi

mymobilefun[.]mobi

mymobilevids[.]mobi

myvideos[.]mobi

myvids4[.]mobi

ochochicas[.]com

onlyamateurs[.]mobi

onvod[.]mobi

partyvid[.]mobi

picshunter[.]mobi

private24[.]mobi

privatexxxshow[.]com

seksi-klipleri[.]mobi

sexscout[.]mobi

sexydeu[.]mobi

sexymobile[.]mobi

sexyonly[.]mobi

sexypause[.]mobi

sexysurf[.]mobi

smartat[.]mobi

snappyapp[.]mobi

steamesp[.]mobi

steamnld[.]mobi

steamylust[.]mobi

suchmaus[.]mobi

sweet2hot[.]mobi

sweethots[.]mobi

swevids[.]mobi

sydneysin[.]mobi

threegirls[.]mobi

tightteens[.]mobi

tubez[.]mobi

veces-sexy[.]mobi

videogoesmobile[.]mobi

videos4mobile[.]mobi

vidzbox[.]mobi

vodinswe[.]mobi

vodphone[.]mobi

wuschig[.]mobi

xxxfiles-aut[.]mobi

xxxfilmy[.]mobi

xxxmoments[.]com

xxxstadl[.]mobi

xxxtrasexy[.]com

yourcom[.]mobi

yourdeujoy[.]mobi

 

Palveluntarjoajat:


RapidGo SRL

EasyMedia D.O.O.

betacore sp z.o.o.

Emvado Webadvertising B.V.

Lowomobile SP.Z.O.O.

Concept Media Group

Intercon Media GmbH & Co. KG

Marvelo Media S.R.L.

Media on Demand GmbH & Co KG

Nidononline SRL

Olega Online UG

Pembroke SRL

CloudCover SRL

ViperTown SRL

Nevillo Mobile B.V.

Team internet media b.v

clickmedia4you D.O.O.

 

<http://plok1.blogspot.fi/2015/11/koko-kansan-mobiilimaksu.html>

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
384/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Dimocoltakin tuli vihdoin vastausviesti. Kopioitu automaattiviesti, kuten jokainen voi viesin muodosta päätellä:

 

"Korvausvaatimuksenne on käsitelty ja palveluntarjoaja on hyväksynyt maksun palautuksen teille.
Pyydämme kärsivällisyyttä, maksun käsittely saattaa kestää pidempään, kuitenkin maksimissaan 30 työpäivää.
Toivottavasti pystyimme auttamaan teitä. Jos tarvitset lisäapua, olkaa hyvä ja ottakaa meihin yhteyttä sähköpostitse."

 

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎21-11-2015
Kirjoituksia: 12
385/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

HarryBelafonte ja muut: Miten olette onnistuneet saamaan Dimocolta vastauksen, edes automaatti sellaisen ??? Itse olen reklamoinut Dimocoa mailitse: 21.11. (Soneran lasku tuli 20.11.), 2.12. ja 7.12., nämä suomeksi ja eilen (8.12.) tein reklaamation englanniksi valiten Finlandin kohdemaaksi niitten valikosta. Soneraa olen reklamoinut 21.11. ja 26.11., joten toivottavasti laskuni on tosiaan nyt jäädytetty ton 19,99 E Dimocon osalta, kuten Soneran henkilö toteaa aikaisemmin tässä viestiketjussa, sillä lasku meni eilen eräpäivänä maksuun ilman Dimocoa. Jos Soneralta tulee karhu Dimocosta, menee asia välittömästi poliisin käsittelyyn. Kuluttajaviranomaisilla se on jo käsittelyssä.

 

Sinänsä erikoista, että Soneralla vasta nyt 7.12. tajuttiin, että heidän asiakkaansa ovat juridisesti sopimussuhteessa laskuttajaansa Sonera Oyj:hin, eivät Dimoco Europe GmbH:en, joten jos laskulla on väärä/virheellinen tieto, niin Suomen lainsäädännössä on jo vuosikymmeniä toimittu siten, että laskuttajaa reklamoidaan, eikä hänen alihankkijoitaan ja laskuttaja selvittää asiaa. Nyt asiakkaat jätettiin oman onnensa nojaan 2.11. lähtien, mikä on täysin vastoin voimassa olevaa lainsäändäntöä sekä kauppatapoja. Mehän emme kuluttajina tiedä, eikä meidän tule tietäänkään Sonera Oyj:n ja Dimoco Europe GmbH:n välisistä sopimus- ja laskutuskäytännöistä.

 

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 4
386/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Ei löydy omilta sivuilta. Olisiko syy, että laskut ja omat sivut ovat eri sähköpostiosoitteissa? Lisäksi ei omille
sivuille tunnu nyt edes pääsevän "ruuhkan takia". On vaikeaa.....Eikä Sonera info ole vastannut kyselyihin.
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 640
387/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@Wimmie kirjoitti:

Sinänsä erikoista, että Soneralla vasta nyt 7.12. tajuttiin, että heidän asiakkaansa ovat juridisesti sopimussuhteessa laskuttajaansa Sonera Oyj:hin, eivät Dimoco Europe GmbH:en, joten jos laskulla on väärä/virheellinen tieto, niin Suomen lainsäädännössä on jo vuosikymmeniä toimittu siten, että laskuttajaa reklamoidaan, eikä hänen alihankkijoitaan ja laskuttaja selvittää asiaa.


Olet oikeassa siinä että alunperin ohjeemme oli tuo että Dimocoon yhteys. Mutta, muutimme ohjeistusta, että voimme myös tutkia asioita asiakkaan niin halutessa, jo ennen tuota mainitsemaasi päivämäärää. Ja itseasiassa Dimocon oma toive edelleen on että heihin otettaisiin suoraan yhteys koska se nopeuttaa tutkimuksia välikäsien vähetessä. Samanlainen käytäntö on käsittääkseni joissain luottokorttifirmoissakin, ei toki kaikissa.


@polars kirjoitti:
Ei löydy omilta sivuilta. Olisiko syy, että laskut ja omat sivut ovat eri sähköpostiosoitteissa? Lisäksi ei omille
sivuille tunnu nyt edes pääsevän "ruuhkan takia". On vaikeaa.....Eikä Sonera info ole vastannut kyselyihin.

Et siis löydä mistä esto(t) kytketään päälle? Kokeilin just tabilla ja Omat Sivut näyttäisi ainakin nyt kyllä toimivan ok. Oletko siis itse liittymäsopimuksen tehnyt henkilö? Jos näin ja jos sinulla on verkkopankkitunnukset niin luo itsellesi niiden avulla Sonera Tunnus joilla pääset kirjautumaan asiakkaana palveluihin sisälle. Sen jälkeen klikkaa ko liittymä ns. auki ja valitse sieltä Lisäpalvelut ja sen jälkeen joko Saatavilla tai Käytössäsi nyt riippuen sen mukaan onko liittymässäsi nyt mitään estoja päällä. Ja hae kohta Estot ja rajoitukset, siellä nuo kytketään tai muokataan.

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-12-2015
Kirjoituksia: 2
388/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Soneran toiminta tässä asiassa on niin ala-arvosta kuin mahdollista. Minulle vastattiin soneralta reklamaatioon,

että sonera ei voi tehdä mitää ja maksa lasku. Täällä kyllä toisille palautellaan maksuja ja selvittelevät perätöntä perintää. Johtopäätökseni onkin, ellä liittymä menee vaihtoon.

 

 

 

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-11-2015
Kirjoituksia: 9
389/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Tiedoksi muillekin huijatuille ja Soeran asiakaspalvelijalle.... Huijaus/virhe myönnetty. Tapahtunut 13.11!!

 

 

Viesti dimocolta:

 

 

 

 

 

Hei,



Kiitoksia paljon yhteydenotostasi.

Olemme neuvotelleet palveluntarjoaja DENYRKO s.r.o. kanssa ja he ovat valmiita antamaan hyvityksen. Sen vuoksi me haluaisimme pyytää teitä lähettämään meille seuraavat  tiedot  että voimme järjestää hyvityksen mahdollisimman nopeasti:

Tilin haltija
Pankin nimi
Pankin osoite
IBAN
BIC

Toivomme että olemme pystyneet auttamaan teitä ja, jos teillä on enemmän kysyttävää autamme teitä mielellämme.



Ystävällisin terveisin


Your Customer Service Agent

E-Mail:
info-fi@mobileinfo.cc
Service number: 103 093 581

 

 

 

 

Vaadin Soneraa hyvittämään, enkä anna tilitietojani tälle huijarifirmalle.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-12-2015
Kirjoituksia: 3
390/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Hei,

 

Itselläni on myös sama tilanne tämän Dimoco Europen kanssa. En ole itse vieraillut, saati hyväksynyt mitään palveluntilausta, mutta laskua oli tullut 16,12 € ja myös 13.11. Olen ollut yhteydessä Soneran asiakaspalveluun, josta lopulta tänään kerrottiin tuon verkkoliikenteen oikeasti tapahtuneen ja että selvitys loppuu heidän osaltaan tähän. Todella huonoa ja asiakasta syyllistävää palvelua olen tämän asian pohjalta Soneralta saanut.

 

Onko sinun osaltasi tämä väitetty verkkoliikenne Soneran mukaan tapahtunut? Ja tuliko Dimocolta ensin samanlainen viesti, jossa kertoivat missä oli käyty, ja että miten tilaustapahtuma on heidän tietoihinsa rekisteröitynyt? Soneralta jättivät tosiaan omalta osaltaan heti selvityksen siihen, kun heidän lokitiedoistaan näkyy, että sivustolla on vierailtu. En tiedä mistä tämä on sinne rekisteröitynyt, ja mitään kuluttajansuojalain mukaisia palveluntarjoajan tietoja, sopimus- ja peruutusehtoja, saati tilausvahvistusta, en ole eteeni saanut. Kyllä todella haiskahtaa tämä homma, ja Soneran pitäisi mielestäni selvittää perinpohjaisesti, mikä näitä perättömiä laskuja aiheuttaa.