peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59773 Jäsentä
165205 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Dimoco Europe Gmbh



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎22-11-2015
Kirjoituksia: 25
361/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Miten Te Kehtaatte vielä kiusata asiakkaista kansainvälisen rikollisjärjöstö huijjauksilla . Täällä Klaanissa auotte päätänne huijjatuille  , suomalainen perheenäiti kertoo klaanissa olevansa täysin varma ettei ole tilannut mitään palveluja sveitistä toimivan , romaniasta operoivan puhelimesta .., Niin Seuraus on että SONERAN aspat kyselee , e??? että onko nyt ihan varma ettet ole,,, huhu huuhhu mitään heh heh heh mennyt nyt ************** ,,ihan ,, hupsista , noin vaan tehden , Siis oikeesti . Sonera uskoo mieluummin Romanian ********* kuin SUOMALAISTA Onneksi tänään vaihtuu operaattori !

 

 

EDIT: Muokattu ronskia kieliasua //SeleneR

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
362/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Mihin ja miten teen reklamaation Soneralle aiheettomasta laskutuksesta?

 

Olen tehnyt reklamaation jo muutama viikko sitten FB:n kautta, mutta vastauksena oli vain, että pitää reklamoida Dimocoa.

 

Dimoco on luvannut maksaa korvaukset, mutta ei ole maksanut.

 

Selkeät reklamointiohjeet, kiitos.

Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 187
Kirjautuneena
363/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@polars kirjoitti:

En tiedä kelle vastaan tai viestitänkoska se ei selviä sivulta, josta hyppäsin sisään. Pääsin vihdoin "Klaanin" sivuille sisään ja haluan todeta, että olen myös saanut Dimocolta 20 euron laskun, Soneran laskuun sisällytettynä, enkä tiedä mistä maksan. Soneran pitää kertoa ja yksilöidä minulle laskun sisältö. En ainakaan tietoisesti ole mennyt millekään maksaville sivuille, miksi menisin, kun ilmaiseksikin saa kaikenlaista sisältöä.

Yhtenä vaihtoehtona on joka tapauksessa sopimuksen irtisanominen. Ja joka tapauksessa haluan puhelimeeni estot miin, että mihinkään arveluttavaan sivustoon ei pääse. Kunhan vain tietäisin miten se tehdään. "Omilta

Sivuilta" sen pitäisi löytyä mutten ole löytänyt. Kertokaa ihmeessä!


Mene omille sivuille klikkaa kyseistä liittymääsi , valitse lisäpalvelut, saatavilla, estot ja rajoitukset ja sieltä valitse esto luokka P1 vahvin ( et voi käyttää mitään mobiilimaksua ) P2 sallii esim. pysäköinntimaksun suorittamisen, mutta ei aikuisviihdepalveluita.

Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 187
Kirjautuneena
364/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@HarryBelafonte kirjoitti:

Mihin ja miten teen reklamaation Soneralle aiheettomasta laskutuksesta?

 

Olen tehnyt reklamaation jo muutama viikko sitten FB:n kautta, mutta vastauksena oli vain, että pitää reklamoida Dimocoa.

 

Dimoco on luvannut maksaa korvaukset, mutta ei ole maksanut.

 

Selkeät reklamointiohjeet, kiitos.


Voit tehdä omien sivujen kautta palvelupyynnöllä reklamaation vielä kerran tai ihan perinteiseti kirjeitse Soneralle

 TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA

Voit myös pyytää Soneraa olemaan yhteydessä Dimocoon ja hoitamaan sun asiaasi.

Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎20-11-2015
Kirjoituksia: 17
365/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@kiisseli67 kirjoitti:

@HarryBelafonte kirjoitti:

Mihin ja miten teen reklamaation Soneralle aiheettomasta laskutuksesta?

 

Olen tehnyt reklamaation jo muutama viikko sitten FB:n kautta, mutta vastauksena oli vain, että pitää reklamoida Dimocoa.

 

Dimoco on luvannut maksaa korvaukset, mutta ei ole maksanut.

 

Selkeät reklamointiohjeet, kiitos.


Voit tehdä omien sivujen kautta palvelupyynnöllä reklamaation vielä kerran tai ihan perinteiseti kirjeitse Soneralle

 TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA

Voit myös pyytää Soneraa olemaan yhteydessä Dimocoon ja hoitamaan sun asiaasi.


@HarryBelafonte, ymmärsinkö oikein, että olet jo ollut yhteydessä Dimocoon? Jos et enää halua olla yhteydessä Dimocoon, voit tehdä reklamaation Soneralle kuten @kiisseli67 yllä kuvaa.
0 tykkäystä
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎20-11-2015
Kirjoituksia: 17
366/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@HarryBelafonte kirjoitti:
 

Selkeät reklamointiohjeet, kiitos.


Laskutusepäselvyyksissä ole ensisijaisesti yhteydessä palveluntarjoajaan. Palveluntarjoajalla on täsmällinen tieto tapahtumista, jolloin asian selvitys on nopeampaa kuin Soneran kautta. Jos et halua hoitaa selvitystä itse, me teemme sen mielellämme. Ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun puhelimitse, kirjallisesti tai Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeella. Ottaessasi yhteyttä kirjallisesti tai palvelupyyntölomakkeella muista kertoa, mitä liittymää selvityspyyntö koskee.
Olemme sopineet Dimocon kanssa, että hyvitystapauksissa Sonera tekee hyvityksen asiakkaan tulevaan laskuun. Asiakkaiden ei siis tarvitse antaa omaa tilinumeroaan Dimocon asiakaspalvelulle.
0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
367/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Olen tehnyt kaksi reklamaatiota Dimocolle kaksi viikkoa sitten. Minulle luvattiin korvaus, mutta en ole saanut rahoja. Tilitietoni siis jo lähetin Dimocolle kaksi viikkoa sitten, koska Sonerasta opastettiin silloin ottamaan itse yhteyttä Dimocoon ja niin tein.

 

Lähetin siis jo ennen sitä reklamaation Soneran FB-sivuille ja silloin käskettiin ottamaan yhteyttä Dimocoon, ei Soneraan.

Tilanne on siis nyt ilmeisesti muuttunut.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 4
368/439

Vs: Yrityksen liikkuvanetti laskulla palvelutilaus/sisältöpalvelu

Onko joku tutkinut tai yrittänyt tutkia, paljonko operaattorit itse tienaavat eli ottavat Dimocon laskuttamasta summasta?
0 tykkäystä
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎20-11-2015
Kirjoituksia: 17
369/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@HarryBelafonte kirjoitti:

Olen tehnyt kaksi reklamaatiota Dimocolle kaksi viikkoa sitten. Minulle luvattiin korvaus, mutta en ole saanut rahoja. Tilitietoni siis jo lähetin Dimocolle kaksi viikkoa sitten, koska Sonerasta opastettiin silloin ottamaan itse yhteyttä Dimocoon ja niin tein.

 

Lähetin siis jo ennen sitä reklamaation Soneran FB-sivuille ja silloin käskettiin ottamaan yhteyttä Dimocoon, ei Soneraan.

Tilanne on siis nyt ilmeisesti muuttunut.


@HarryBelafonte Dimoco maksaa hyvitykset erissä. Viimeinen tieto on, että he ovat maksaneet hyvitykset reklamaatioista, jotka on tehty 11.11. mennessä. Lähetin heille juuri kyselyn siitä, koska seuraava erä maksetaan. Jos hyvitystä ei ala kuulumaan, ole yhteydessä joko Dimocoon tai Soneraan.

 

Tilanne ei ole muuttunut. Dimoco toivoo, että asiakas ottaa suoraan yhteyttä heihin. JOS asiakas ei halua ottaa yhteyttä Dimocoon, Sonera tekee sen asiakkaan puolesta.

 

Ainut muutos on, että 1.12. alkaen asiakkaan ei ole tarvinnut antaa tilinumeroaan Dimocolle, vaan Dimoco toimittaa tiedot hyvityksistä Soneralle, joka hyvittää summan asiakkaan tulevalla laskulla.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 5
370/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Kävin juuri äsken poliisilaitoksella tekemässä asiasta rikosilmoituksen. Ilmoituksia on jo kertynyt "jokunen kappale". Poliisi suositteli muitakin asianosaisia tekemään omat rikosilmoituksensa, koska toisten puolesta niitä ei voi tehdä. Rikosnimike on tässä tapauksessa lievä petos, koska yksittäisten ihmisten kohdalla summat ovat pieniä. Mutta kun näitä tulee poliisin tietoon useampia, alkavat yhteissummat nousta helpostikin törkeän petoksen luokkaan ja asia alkaa edetä isommalla vaihteella. Saattaa Sonerakin joutua pikkuhiljaa vastaamaan tästä ilmeisen laajasta kuprusta.

 

Näitä perättömiä palvelumaksuja tehtailevia firmoja on Soneralla ja muillakin suomalaisilla operaattoreilla käsipuolessaan ainakin kaksi: NTH Ag ja Dimoco Gmbh. Ainakin Dimocolta pyytävät automaattiviestillä tilinumeroa, jonne voivat palauttaa virheellisesti laskutetun palvelumaksun. Poliisin suositus oli, että tilitietoja ei annettaisi rikollisille. (Ei tietenkään anneta.)

 

Rikosilmoituksen voi tehdä helposti netissä (www.poliisi.fi) tai henkilökohtaisesti poliisilaitoksella. Ei maksa mitään - toisin kuin jatkuva soitteleminen Soneran palvelunumeroon asian selvittämiseksi.