peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
141522 Kirjoitusta
48111 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Easy Prepaid -liittymän käyttöönotto epäonnistui



Highlighted
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎11-02-2018
Kirjoituksia: 2
1/4

Easy Prepaid -liittymän käyttöönotto epäonnistui

Ostin uuden repaid-kortin. Yhteys näyttää olevan tukiasemaan. Soittaa ei voi, eikä vastata. Ilmoitus "Ei ole rekisteröity verkkoon. Tuleva puhelu menee Telian vastaajaan. itä pitää tehdä? Onko olemassa jokin aika ennen kuin yhteys tulee voimaan?

0 tykkäystä
3 vastausta
VIP
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 293
2/4

Vs: Easy Prepaid -liittymän käyttöönotto epäonnistui

Hei @onhan5kertaa ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Telia Prepaid -liittymä aktivoituu ensimmäisestä soitetusta tai vastaanotetusta puhelusta/tekstiviestistä, avatusta nettiyhteydestä tai saldolatauksesta. Liittymä on käytettävissä  6 kuukautta käyttöönotosta tai 12 kuukautta viimeisimmästä latauksesta. Jos et lataa saldoa tai netinkäyttöä 12 kuukauteen, liittymä sulkeutuu.

Käytä puhelin kiinni ja kokeile sitten uudestaan toimiiko (kysyykö pin koodia ja löytyykö verkko).

 

 

RAJOITUKSET

  • Telia Prepaid -liittymä ei toimi ulkomailla.
  • Liittymään ei voi tilata maksullisia (laskutettavia) lisäpalveluita.
  • Soitonsiirrot toimivat vain silloin, kun liittymässäsi on puheaikaa jäljellä.
  • Palvelunumeroihin soitettaessa täytyy puheaikaa olla jäljellä vähintään 20 €. (Poikkeuksena yleishyödylliset palvelunumerot, palveluluokka 1)
  • Telia Prepaid -liittymällä ei voi soittaa 1.4.2012 käyttöönotettuihin maksupalvelulain mukaisiin 0606-, 0707- ja 0708-alkuisiin palvelunumeroihin. Tekstiviestien lähettäminen maksupalvelulain mukaisiin 169-, 177- ja 178-alkuisiin lyhytnumeroihin ei ole Telia Prepaid -liittymällä sallittu. Maksupalvelunumeroissa tarjotaan konkreettisia tuotteita, kuten autopesut, elintarvike- ja kahvilaostokset, pysäköinti sekä lehtitilaukset.

 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎11-02-2018
Kirjoituksia: 2
3/4

Vs: Easy Prepaid -liittymän käyttöönotto epäonnistui

Kiitos vastauksesta!

Kokeilin jo aikaisemmin soittaa, vastata, lähettää viestejä. Latasin 10€ lisää arvoa, menin Wifin kautta nettiin ja käynnistin uudelleen. Mikään ei auttanut.

Vastauksesi jälkeen menin katsomaan onko mobiilidata käytössä, ei ollut. Laitoin se käyttöön ja kas, sitten alkoi tapahtua: Lähetetyt viestit lähtivät ja saapuvat testiviestit tulivat perille. Kaikki näyttäisi nyt toimivan.

Se oli vain mobiilidatasta kiinni.

Tekstiviestissä operaattori lupasi lähettää asetuksia muutaman minuutin kuluttua, mutta sitä viestiä ei ole kuulunut koko päivänä. Olivat kai jo muutenkin kunnossa.

VIP
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 447
4/4

Vs: Easy Prepaid -liittymän käyttöönotto epäonnistui


kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

Kokeilin jo aikaisemmin soittaa, vastata, lähettää viestejä. Latasin 10€ lisää arvoa, menin Wifin kautta nettiin ja käynnistin uudelleen. Mikään ei auttanut.

Vastauksesi jälkeen menin katsomaan onko mobiilidata käytössä, ei ollut. Laitoin se käyttöön ja kas, sitten alkoi tapahtua: Lähetetyt viestit lähtivät ja saapuvat testiviestit tulivat perille. Kaikki näyttäisi nyt toimivan.

Se oli vain mobiilidatasta kiinni.

Tekstiviestissä operaattori lupasi lähettää asetuksia muutaman minuutin kuluttua, mutta sitä viestiä ei ole kuulunut koko päivänä. Olivat kai jo muutenkin kunnossa.


Hienoa, että sait oma-aloitteisesti ongelman ratkaistua @onhan5kertaa! Hymiö Onnellinen

 

Nykyaikana oikeat asetukset tulevat automaattisesti käyttöön SIM-kortin mukana.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia
Teliaasiakas jo vuodesta 2015
0 tykkäystä