Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ16-04-2018 14:29
Sain tänään laskun jossa oli 10 euron edestä outoja palveluja, joita en ole soittanut puhelimestani - todistettavasti! Olisin reklamoinut Telian laskutusta mutta en pääse chattiin enkä palautelomakkeelle, sillä palveluportaali ei toimi. Ja yhteydenottopyyntöpalvelukin on poissa käytöstä!!! Onko tarkoitettu että asiakas pakotetaan soittamaan kallis palvelupuhelu, jotta saisi laskun korjattua? Sähköpostin lähettäminenkin kun on tehty mahdottomaksi. Nyt on todella huonot fiilikset ns. palvelusta. Saapa nähdä vastaako kukaan tähänkään viestiin....
16-04-2018 14:37
Häiriötiedotteista löytyi tieto, että on tällä hetkellä ongelmia pääsyssä omille sivuille. Joten seuraahan tiedotesivua ja ole yhteydessä Telian asiakaspalveluun chatilla tai soittopyynnöllä myöhemmin.
16-04-2018 14:43
@SanttuHarju kirjoitti:
Sain tänään laskun jossa oli 10 euron edestä outoja palveluja, joita en ole soittanut puhelimestani - todistettavasti! Olisin reklamoinut Telian laskutusta mutta en pääse chattiin enkä palautelomakkeelle, sillä palveluportaali ei toimi. Ja yhteydenottopyyntöpalvelukin on poissa käytöstä!!! Onko tarkoitettu että asiakas pakotetaan soittamaan kallis palvelupuhelu, jotta saisi laskun korjattua? Sähköpostin lähettäminenkin kun on tehty mahdottomaksi. Nyt on todella huonot fiilikset ns. palvelusta. Saapa nähdä vastaako kukaan tähänkään viestiin....
Hei!
Jopas sattui ikävä yhteensattumien summa, nämä eivät tule kello kaulassa. Juuri tällä hetkellä on Omilla Sivuilla näet häiriöitä. Niistä kertova löytyy tiedoite täältä:
Häiriön alkamisaika: 16.04.2018 08:00:00
Yritysportaalissa ja Omilla sivuilla on vikatilanne, jonka johdosta tietojen haku ja liittymien hallinta voi olla hidasta tai ei toimii lainkaan.
Pahoittelemme häiriötä.
Telia
https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1523856924614
Ymmärrän vallan hyvin, että haluaisit tuon laskutuksen pikimmiten selvittää, mutta tällä hetkellä sähköiset väylät ovat tosiaan jumissa. Uskon, että Omat Sivut ovat kohta jälleen käytössä ja ehdit reklamoimaan noista oudoista veloituksista eräpäivään mennessä. Ei missään nimessä ole tarkoitus, että sähköinen asiointi olisi estettyä.
Telian aspan 0206 -numeroon soittamien maksaa pvm/mpm,
https://www.viestintavirasto.fi/tilastotjatutkimukset/tilastot/2013/yritysnumeroihinsoittaminen.html , eli ei sentään ryöstöhinnoiteltu ole. Yhteys Puhelimeen liittymästä se on 9snt/min.
”Olen 38-vuotias tietotekniikan harrastaja Lapista. Alaa on toki myös opiskeltu. Vuosien saatossa on kertynyt tietoa ja kokemusta tietotekniikasta ja elektroniikasta yleensäkin. Ensimmäisen matkapuhelimen ja liittymän hommasin jo vuonna 1998 Teleltä ja sen jälkeen puhelimet ovat myös kiinnostaneet."
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.