Eikö minun Telia toimi!!!??

  • 16 April 2018
  • 4 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Sain tänään laskun jossa oli 10 euron edestä outoja palveluja, joita en ole soittanut puhelimestani - todistettavasti! Olisin reklamoinut Telian laskutusta mutta en pääse chattiin enkä palautelomakkeelle, sillä palveluportaali ei toimi. Ja yhteydenottopyyntöpalvelukin on poissa käytöstä!!! Onko tarkoitettu että asiakas pakotetaan soittamaan kallis palvelupuhelu, jotta saisi laskun korjattua? Sähköpostin lähettäminenkin kun on tehty mahdottomaksi. Nyt on todella huonot fiilikset ns. palvelusta. Saapa nähdä vastaako kukaan tähänkään viestiin....


4 kommenttia

Kunniamerkki +6

Häiriötiedotteista löytyi tieto, että on tällä hetkellä ongelmia pääsyssä omille sivuille. Joten seuraahan tiedotesivua ja ole yhteydessä Telian asiakaspalveluun chatilla tai soittopyynnöllä myöhemmin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@SanttuHarju kirjoitti:

Sain tänään laskun jossa oli 10 euron edestä outoja palveluja, joita en ole soittanut puhelimestani - todistettavasti! Olisin reklamoinut Telian laskutusta mutta en pääse chattiin enkä palautelomakkeelle, sillä palveluportaali ei toimi. Ja yhteydenottopyyntöpalvelukin on poissa käytöstä!!! Onko tarkoitettu että asiakas pakotetaan soittamaan kallis palvelupuhelu, jotta saisi laskun korjattua? Sähköpostin lähettäminenkin kun on tehty mahdottomaksi. Nyt on todella huonot fiilikset ns. palvelusta. Saapa nähdä vastaako kukaan tähänkään viestiin....




Hei!


 


Jopas sattui ikävä yhteensattumien summa, nämä eivät tule kello kaulassa. Juuri tällä hetkellä on Omilla Sivuilla näet häiriöitä. Niistä kertova löytyy tiedoite täältä:


 


YRITYSPORTAALISSA JA OMILLA SIVUILLA HÄIRIÖITÄ


Häiriön alkamisaika: 16.04.2018 08:00:00


Yritysportaalissa ja Omilla sivuilla on vikatilanne, jonka johdosta tietojen haku ja liittymien hallinta voi olla hidasta tai ei toimii lainkaan. 

Pahoittelemme häiriötä. 

Telia 


 


https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1523856924614


 


 


Ymmärrän vallan hyvin, että haluaisit tuon laskutuksen pikimmiten selvittää, mutta tällä hetkellä sähköiset väylät ovat tosiaan jumissa. Uskon, että Omat Sivut ovat kohta jälleen käytössä ja ehdit reklamoimaan noista oudoista veloituksista eräpäivään mennessä. Ei missään nimessä ole tarkoitus, että sähköinen asiointi olisi estettyä.


 


Telian aspan 0206 -numeroon soittamien maksaa pvm/mpm, 


https://www.viestintavirasto.fi/tilastotjatutkimukset/tilastot/2013/yritysnumeroihinsoittaminen.html , eli ei sentään ryöstöhinnoiteltu ole. Yhteys Puhelimeen liittymästä se on 9snt/min.


https://telia.fi/mhs-hinnasto


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tänään ei pääse Minun Teliaan mobiilivarmenteella taikka Telia tunnuksilla eikä iOS tai Android laitteella ?


Myöskään häiriötiedotteet eivät näy Telia.fi -sivustolta ?



 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Huomenta, häiriötilanne on näemmä päällä. Lasku-osio sekä Omat tietoni ja asetukset -kohdat toimivat. Tein tästä häiriöilmoituksen eteenpäin tutkittavaksi. Kiitos @kiisseli67 huomiosta! :smileyhappy:



Vastaa