Eikö soneran asiakkuutta saa katkaistua ?

  • 14 December 2015
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Halusin täysin turhan viihde-palvelun lakkauttaa, sain sen luultavasti tehtyä, mutta se johti siihen että nyt on joku toinen kytkös joka päättyy vasta 2017.

 

Onko minun pakko jatkaa Soneran asiakkaana, vaikken haluaisi olla missään tekemisissä Soneran kanssa.

 

Tuolla omilla sivuilla on erittäin huonosti näkyvillä se minkä palvelun on hankkinut, ja mitä se pitää sisällään. Elisalla nää asiat oli OK.

 

Tälläkin hetkellä tuo yhteys on 1mbit/s vaikka minulla on joko 20 tai 24 kiinteä laajakaista, yritin katsoa tuolta omilta sivuilta että mikä tää mun laajakaistan nopeus pitäs ollla mutta ei siellä mitään muuta puhuta kuin laskuista.

 

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Elektro kirjoitti:

Halusin täysin turhan viihde-palvelun lakkauttaa, sain sen luultavasti tehtyä, mutta se johti siihen että nyt on joku toinen kytkös joka päättyy vasta 2017.

 

Onko minun pakko jatkaa Soneran asiakkaana, vaikken haluaisi olla missään tekemisissä Soneran kanssa.

 

Tuolla omilla sivuilla on erittäin huonosti näkyvillä se minkä palvelun on hankkinut, ja mitä se pitää sisällään. Elisalla nää asiat oli OK.

 

Tälläkin hetkellä tuo yhteys on 1mbit/s vaikka minulla on joko 20 tai 24 kiinteä laajakaista, yritin katsoa tuolta omilta sivuilta että mikä tää mun laajakaistan nopeus pitäs ollla mutta ei siellä mitään muuta puhuta kuin laskuista.

 

 


Hei! Ota yhteyttä asiakaspalveluun omien sivujen chatin ( Kysy meiltä ) kautta, niin siellä voidaan tarkistaa mitkä liittymät ja palvelut sinulla on aktiivisia. Myös tuota laajakaista asiaa voidaan siellä tarkastella lähemmin. Täällä klaanissa ei voida hoitaa asiakkaan tunnistusta vaativia juttuja.

Vastaa