Etätallennus ei ole toiminut 4.7. jälkeen.

  • 10 July 2018
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Etätallennus ei ole toiminut kohta viikkoon. Mitään viestiä häiriötilanteesta en ole saanut. Alkaa pikkuhiljaa mennä usko Telian toimintaan. Verkkotallennuksen hinta nousi melkein kaksinkertaisesti, sekin nostettiin yksipuolisesti vaan ilmoittamalla. Pitäneen alkaa etsimään toista palvelun tarjoajaa.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @TeliaMies!


Tosiaan häiriötiedotteista löytyy vielä seuraavaa:


 


Telia TV palvelussa on havaittu ongelmaa saumattomassa tallennuksessa, mikäli tallennus on asetettu etätallennusoppaan kautta (telia.fi/tallennus). Tallennus toimii Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelussa normaalisti, mutta tallenne ei ole katsottavissa Telia TV digiboksilla tai sovelluksella palveluiden kautta. Telia.fi/tallennus -palvelu toimii tällä hetkellä ainoastaan Telia TV digiboksi laajakaistalla palvelussa. 

Palvelussa olevan häiriön vuoksi toistuvaistallennukset eivät ole tallentuneet 5.7. jälkeen. telia.fi/tallennus sivun avautumisessa on havaittu ongelmia. Joko sivusto ei avaudu tai se on hidas. Häiriöt ovat korjauksessa. Pahoittelemme niistä aiheutuvaa haittaa. 


 


Verkkotallennuksen hinta nousee samalle tasolle kuin se on ollut jo mobiilipuolella eli 6,50€/kk, tässä tarkemmin :


 


Telia TV digiboksin Verkkotallennus päivittyi uuteen 1. heinäkuuta 2018. Sen tilalle tuli monipuolinen Tallennuspalvelu, joka toimii saumattomasti niin digiboksin käyttöliittymässä, Telia TV sovelluksessa kuin nettiselaimessakin. Nykyiset tallenteet ja etukäteen tehdyt ajastukset säilyivät ennallaan. Tallennuspalveluun tuli neljä uutta tv-kanavaa käytettäväksi sovelluksella saman tien, ja digiboksilla 15.10.2018 mennessä: Frii, AlfaTV, TLC ja National Geographic. Nykyinen Verkkotallennus päivittyi uuteen Tallennuspalveluun automaattisesti.

Vastaa