Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62392
Kirjoituksia 170465

Häiriöilmoitukset



Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 442
1/5

Häiriöilmoitukset

Olen määritellyt Omilla sivuilla , että Telia lähettää minulle sähköpostilla ilmoituksen mikäli puhelinliittymäni kotialueella on häiriö. No sainpa ihan asken tällaisen ilmoituksen:

 

Hei xxxxxxxxxxxx,

Matkapuhelinverkossa on vikatilanne, joka voi aiheuttaa häiriöitä puheluiden, tekstiviestien ja mobiilidatan toimivuuteen paikassa Koti. Korjaustyöt on aloitettu.

Häiriö alkoi:Arvioitu korjausaika:Viitteemme:

21.09.2018 00:19
05.10.2018 12:00

INCTSFxxxxxxxx

 

En oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa , kun vika on jo noin neljä kuukautta vanha. Sen kyllä ymmärrän , jos ilmoitus tulee silloin , kun vika on alkanut. LOL-hymiö

 

Onkos muut saaneet tällaisia hieman viivästyneitä viestejä????

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎29-06-2017
Kirjoituksia: 358
2/5

Vs: Häiriöilmoitukset

Noinhan sen on tarkoitus toimia että ilmoitus tulee kun vika alkaa Hymiö Erittäin onnellinen

 

Tässä on nyt todennäköisesti käynyt niin että se tiketti on jäänyt "jumiin" ja siksi tuo ilmoitus on tullut nyt.

Voitko laittaa tuon viitteen INCTSFXXX niin tarkistetaan tilanne.

Tuo ei ole sinuun tai sinun palveluihin kohdistuva tunniste vaan sen kyseisen häiriö tilanteen tunniste niin sen voit kertoa täällä.

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 442
3/5

Vs: Häiriöilmoitukset

No se häiriötunniste on tällainen:

 

Viitteemme:INCTSF001599435

 

Minulle asialle ei ole merkitystä enää , koska vika oli ja meni.

0 tykkäystä
Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 215
4/5

Vs: Häiriöilmoitukset

Nyt en jostain syystä tuolla viitenumerolla tietoja tuosta löytänyt. Mutta jonkinlainen jumitilahan tuossa on täytynyt olla kun viesti tullut "vähän" myöhässä.

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎18-09-2015
Kirjoituksia: 6
5/5

Vs: Häiriöilmoitukset

Hei @kustaa1967 ,

Tässä tiketissä oli käynyt valitettava ongelma, ettei tieto ongelman poistumisesta ollut saapunut perille tiedotusta varten. Tämä ja muutamia muita vastaavia tikettejä suljettiin käsipelissä jälkikäteen ja näistä lähti viestit aivan liian myöhään. Ollaan tehty näiden ongelmien osalta jo kasa korjauksia ja palvelun käyttäytymistä seurataan tehostetusti, jotta voidaan puuttua ongelmiin ajoissa.

 

Toivottavasti viestit tulevat sinulle jatkossa ajallaan, vaikkei näitä viestejä kenelläkään toivoisi Hymiö Onnellinen