peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57932 Jäsentä
161445 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Huijaustilaus Teliasta

Highlighted
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 790
11/12

Vs: Huijaustilaus Teliasta

@Broadband kirjoitti:

Loppu hyvin kaikki hyvin... ei ihanHymiö Onnellinen 

Nyt sain tänään Telialta ko. asiakkaan käyttäjätunnukset hänen tilaamaansa laajakaistaan.  Toisin sanoen tilaajan käyttäjätietoja ei ole vieläkään päivitetty;  laitan taas infoa tänne, kun/jos saan ko. asiakkaan tilauksia sähköpostiiniHymiö Onnellinen  Ko. tilaaja ei valitettavasti pääse loggautumaan laajakaistaan, koska minulla on hänen tunnuksetHymiö Surullinen

Kiitos tiedosta!

@Broadband kirjoitti:

Loppu hyvin kaikki hyvin... ei ihanHymiö Onnellinen 

Nyt sain tänään Telialta ko. asiakkaan käyttäjätunnukset hänen tilaamaansa laajakaistaan.  Toisin sanoen tilaajan käyttäjätietoja ei ole vieläkään päivitetty;  laitan taas infoa tänne, kun/jos saan ko. asiakkaan tilauksia sähköpostiiniHymiö Onnellinen  Ko. tilaaja ei valitettavasti pääse loggautumaan laajakaistaan, koska minulla on hänen tunnuksetHymiö Surullinen

Kiitos tiedosta! Asiakkaan sähköpostiosoite on vaihdettu, mutta tuonne olemassaolevalle tilaukselle se näemmä ei ollut muuttunut. Tätä täytyy vielä selvittää, että onko tuo "vika vai ominaisuus" ettei osoitteenmuutos päivity avoimena olevalle tilaukselle. Vaihdamme asiakkaalle uudet tunnukset ja lähetämme ne hänen oikeaan osoitteeseensa. Kiitos sinulle vielä kerran ilmoituksesta ja mukavaa viikonloppua Hymiö Onnellinen

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎19-02-2016
Kirjoituksia: 27
12/12

Vs: Huijaustilaus Teliasta

Ei tämä ole mitään uutta.. Itselläni tuli Kesällä jonkun laajakaista-avauslasku kaikkine tietoineen minun sähköpostiin. Ainut mitä oli yhteistä niin Telian asiakkuus. Kävin Telia pisteessä sitä ihmettelemässä ja se otti yhteyden johonkin jossa luvattiin korjata asia. Seuraavassa kuussa sama juttu jälleen. Onneksi tällä kertaa oli osaava kaveri Telian myymälässä ja kertoi "langan" toiseen päähän mitä pitää tehdä SAP-järjestelmässä.

0 tykkäystä