Hyvityslasku

  • 14 May 2018
  • 1 kommentti
  • 54 katselukertaa

Eräästä laajakaistalaskusta piti tulla palautuksia n.150€. Aloin muutaman kuukauden jälkeen tutkimaan verkkopankkia ja totesin että palautusta ei ollut tullut. Asiaa selvittelin asiakaspalvelussa, jossa asiakaspalvelijan kanssa todettiin yhdessä että palautusta ei ole lähtentyt telialta. Palautus saatiin tehtyä, mutta aikaa tämän sotkun selvittämiseen toista tuntia. Ilman omaa aktiivisuutta nämäkin rahat olisi jääneet kokonaan maksamatta. Harvoin kirjoitan minnekään palautetta, mutta sen verran tämän sotkun selvittäminen tympi. Jäi hieman mitetityttämään miten tällainen tilanne pääsi ylipäätään tapahtumaan... Asiakaspalvelu toimi prosessin aikana todella hienosti.


1 kommentti

Moikka @JESSELAAJISTO ja tervetuloa Yhteisöön! 

Hieno juttu, että tuo rahan palautusasia on mitä ilmeisemmin nyt kunnossa? 
Ymmärrän harmituksesi, onhan se tympeää kun ei kerralla mene nappiin. 
Uskon, että tässä on kuitenkin tapahtunu ihan inhimillinen virhe, kun tuo rahan palautus ensimmäisellä kerralla onnistunut kuten piti. :) 

Mukava kuulla, että tästä huolimatta asiakaspalvelu toimi hienosti. Virheitä kuitenkin sattuu toisinaan ja onneksi nämä voidaan korjata! Palautetta otetaan enemmänkin kuin mielellämme vastaan asiasta kuin asiasta. 
Mikäli haluat tähän vielä perehtyä tarkemmin, suosittelen olemaan yhteydessä meihin esimerkiksi chatin avulla. Toinen vaihtoehto on jättää palvelupyyntö täällä. Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, joten asian tutkaileminen ei onnistu tässä. Yhteisöstä löydät lisätietoa Tietoa Yhteisöstä-osiosta. :) 

Vastaa