Ilmainen "Kesäpaketti


Pakko oli liittyä ja tulla antamaan vähän palautetta.

Tänään tuli tekstiviestillä kutsua omaan telia-kauppaan, jossa luvattiin ilmaista kesäpakettia (arvo jopa 29,90). Noh, kun olin sinne päin menossa asioille niin kävimpä katsomassa, oletin jotain pientä oheislaitetta yms.

Kyseessä olikin joku 3kk tietoturvapaketti tietokoneeseen ilmaiseksi, ja minua ennen tästä samasta paketista oli kyselemässä joku eläkeläinen, joka totesi että ei ole tietokonetta, ja Telian kaveri sitten joutui oikeastaan vain pahoittelemaan että mitään ei sitten ollutkaan.

Eli, mun mielestä vois kyllä miettiä miten paljon informoi jos tarjoaa jotain asiakkaille ja pyydetään oikein tulemaan liikkeeseen tätä varten, eikö tällaisen tarjouksen olisi voinut hoitaa niin, että olisi kerrottu mitä on tarjolla, eikä juksata porukkaa liikkeeseen, jossa vasta selviää, että kyse olikin tällaisesta "kesäpaketista"


8 kommenttia

Moi @Jsall ja tervetuloa Yhteisöön! Ymmärrän pointtisi ja harmi, että kesäpaketin sisältö ei tällä kertaa miellyttänyt. Tarkoitus ei toki ole pahoittaa kenenkään mieltä, vaan pikemminkin päinvastoin. Aina on kuitenkin parantamisen varaa. Kiitos palautteesta, välitän sen samantien eteenpäin.

Kunniamerkki +14

Suuremmassa kaupungissa tuo nyt ei kovin iso ongelma, mutta jos sattuisi pidemmän matkan tekemään..

Itse en ole saanut tälläistä viestiä, mutta netistähän saa saman tarjouksen 3kk tietoturva maksutta, saadaanhan tolla toki liikkeeseen kävijöitä ja sitä kautta ehkä muutakin kauppaa aikaiseksi. Ihmettelen, jos muuta kauppaa ei kuitenkaan ollut tarjottu samalla kun kerrottu eittei ole tietokonetta.

@Jsall: Sainkin jo vastauksen eli kesäpaketin olisi pitänyt olla ilmainen kanavapaketti, ei tietoturva. Missä liikkeessä kävit asioimassa, niin saadaan asia tarkempaan selvitykseen?

Joensuun Ison Myyn myymälä. Kanavapaketti on jo ehdottomasti parempi, silti olisi hyvä kertoa viestissä mistä on kyse. Kiitos vastauksista.

Itse sain kutsun hyvinkään myymälään, minne on riihimäeltä 20km. Mietin juuri että kannattaako lähteä tuon tekstarin takia liikkumaan toiselle paikkakunnalle. Olikos se nyt kanavapaketti vaiko tietoturvapaketti? Taloyhtiössä ei ole soneran kaapelitv:tä, niin en sillä kanavapaketilla mitään tekisi. Tietoturvaa voisi kokeilla, vaikken koe sitä tarvitsevani.

Kunniamerkki +14

@PikkuY kirjoitti:

Tietoturvaa voisi kokeilla, vaikken koe sitä tarvitsevani.


Näkyy muutetun tarjousta, onkin vain 1kk tuo minkä netistä saa https://www.telia.fi/kauppa/palvelut/tietoturva

Eipä tossa mitään ihmeellistä sisällään ole, perus f securen tietoturva Telian brändillä.

Nooh, minä käväsen hyvinkäällä kattomassa mitä kesäpakettia ne antaa, kun ei vissiin 1 kk tietoturva maksa 29,90e, kuten tekstarissa mainittiin. Jos on joku höpönlöpön juttu, niin suuttuneena vaan dna tai elisamyymälään tekemään liittymätilausta numeronsiirrolla - saman katon alla kun ovat. Oppivat olemaan lähettämättä huijaus tekstareita.

Jooh. Oli mobiilitv tjsp kanavapaketti kk ilmaiseksi, mutta ei katkea automaattisesti tai ei mitään. Kävin dna kaupasta hakemassa kesäpaketin ja vaihtuu kahen viikon päästä tai jotain.

Vastaa