Järkyttävän huonoa asiakaspalvelua

  • 26 July 2019
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Järkyttävän huonoa asiakaspalvelua

Asioin 25.7 Puuvilla Pori Sonera-kaupassa tuotetta vaihtamassa (Apple Airpods, virtajohto ei toiminut). Myyjän (nuori mies) asenne oli alkujaankin aivan väärä: hän ei kuunnellut asiaani, vaan totesi, ettei tuotetta (johto) vaihdeta, eikä ole mitään takuutta. Myyjä on yrittänyt myydä minulle toisen johdon ( hyvä on että alennus hinnalla) ja uudella johdolla ei ole mitään takuutta.

 Myöhemmin olen selvittänyt asia itse Applen nettisivulta, jossa on sanottu


"Applen rajoitettu takuu ja ostotosite
Applen rajoitettu takuu kattaa AirPodsisi sekä niiden mukana toimitetut lisävarusteet valmistusvioilta yhden vuoden ajan ostopäivästä lukien. Sinulla saattaa olla myös kuluttajansuojalain suomia oikeuksia."

Vain sen jälkeen kun minä näytin sen hänelle, oli tehty vikailmoituksen ja laitettu viallinen johto huoltoon.

Uskomatonta, että asiakkaalle täytyy todistaa ja suojata itsestäni teidän kaupoissa. Lukekaa teidän myyjälle lisätietoja tavaran huoltovaihtoehdoista ja takuusta sekä niiden hinnoittelusta Suomessa.



1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Heippa @Hamad_17 ja tervetuloa tänne Yhteisöön! 


 


Onpa ikävä kuulla kokemuksestasi Telia Kaupassa, olenkin nyt vienyt viestiä talossamme aiheesta eteenpäin. Applen laitteilla on tosiaan 12 kuukauden takuu ostopäivästä eteenpäin, ja jos vaan laite on meiltä ostettu ja siinä on takuunalainen vika, niin meidän kautta sen voi toimittaa myös huoltoon kuluitta, kuten nyt on loppuviimein sinunkin kohdalla toimittu.


 


Toivottelen mukavia kuunteluhetkiä saatua Airpodsit korviin:smileyhappy:


 


 

Vastaa