peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52099 Jäsentä
150358 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Kadonneen/varastetun SIM-kortin sulkeminen Minun Telian kautta

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎11-06-2018
Kirjoituksia: 9
1/7

Kadonneen/varastetun SIM-kortin sulkeminen Minun Telian kautta

Ehdottaisin, että jos sulta katoaa/varastetaan puhelin ja SIM-kortti niin sen pystyisi sulkemaan Minun Telia kautta tietokoneella sekä Minun Telia sovelluksella. Eihän asiakkaal oo puhelnta millä soittaa asiakaspalveluun ja ilmoittaa että nyt on SIM-kortti kadonnu. Ja harvoin tulee silleen et pystyis lainaa puhelinta.

Minun Teliasta voisi sulkea kadonneen/varastetun SIM-kortin ja tilaa uuden.

Edit SannaMKoo: Siirretty keskusteluketju toiseen aihealueeseen

0 tykkäystä
6 vastausta
Data-Jehu 2018
Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 712
2/7

Vs: Kadonneen/varastetun SIM-kortin sulkeminen Minun Telian kautta

Hei! 

Ainakin selaimen kautta liittymän tilapäinen sulkeminen onnistuu jo tälläkin hetkellä. Palveleeko tuo sitä mitä ajattelit vai oliko mielessä jotain muuta?

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 685
3/7

Huomenta! Kyllä itsepalveluna myös Minun Telia -sovelluksen kauttakin onnistuu liittymän sulkeminen tilapäisesti. Mene sovelluksessa📱 "Liittymäsi ja palvelusi" > Liittymän valinta jota asia koskee > lopuksi vierittä alas kohtaan "Työkalut' ja täppää "Sulje liittymä tilapäisesti".

Omilla Sivuilla suunnilleen samanlainen ja tarvittaessa 24/7 chat palvelee myös Facebookissa 😊

Screenshot_20181112-053928__01.jpg

Lisätiedot:

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puhelin-sim-kortti-kadonnut-varastettu

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Vakiokalustoa*
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 194
4/7

@Sekunti@  kirjoitti:

Huomenta! Kyllä itsepalveluna myös Minun Telia -sovelluksen kauttakin onnistuu liittymän sulkeminen tilapäisesti. Mene sovelluksessa📱 "Liittymäsi ja palvelusi" > Liittymän valinta jota asia koskee > lopuksi vierittä alas kohtaan "Työkalut' ja täppää "Sulje liittymä tilapäisesti".

Omilla Sivuilla suunnilleen samanlainen ja tarvittaessa 24/7 chat palvelee myös Facebookissa 😊

Niinpä.

Taitaa vain olla niin , että jos puhelin katoaa / varastetaan , niin siinä menee mukana myös se Minun Telia sovellus. Lainalaitteella sen sovelluksen käyttö ei aina onnistu eikä puhelimen käyttö ylipäätään , kun sitä ei ole.

Minusta on tärkeintä , että itsepalveluna voi sulkea liittymän ihan puhelimesta riippumatta , siis  tietokoneella Omissa palveluissa. Ja sehän kyllä on mahdollista jo nyt.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 122
5/7

Tietokoneella sulkeminen onnistuu myös Hymiö Onnellinen

Oikea kohta löytyy jos kirjaudut asiakassivuille täältä, ja kirjautumisen jälkeen klikkaat nimestäsi -> Liittymäni ja palveluni -> Klikkaa puhelinnumerosta minkä haluat sulkea -> Sulje liittymä tilapäisesti.

Samasta paikasta liittymän saa myös auki, jos puhelin löytyykin! 

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 685
6/7

Niin @kustaa1967, liittymän sulkeminen onnistuu Omilla Sivuilla osoitteessa telia.fi/kirjaudu kirjautumalla mobiilivarmenteella, pankkitunnuksilla tai Telia-tunnuksella. Ei ole väliä minkä laitteen selaimella kunhan nettiyhteys on käytössä. Minun Telia -sovelluksen voi asentaa valmiiksi minne sen haluaa esim. jos kotona on vaikkapa Android- ja/tai iOS-tabletti niin hoituu näppärästi kadonneen/varastetun laitteen liittymän sulkeminen muutamalla täppäyksellä jonne on jo valmiiksi kirjautunut sisään Hymiö Erittäin onnellinen

Valinnanvaraa siis on...

• Minun Telia -sovellus 
  • Selaimella osoitteeseen www.telia.fi/kirjaudu (24/7 chat on tarvittaessa apuna)

• Puhelimitse Telian asiakaspalvelun kautta
  • Vierailemalla Telia Kaupassa

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Vakiokalustoa*
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 194
7/7

@Sekunti@  kirjoitti:

Niin @kustaa1967, liittymän sulkeminen onnistuu Omilla Sivuilla osoitteessa telia.fi/kirjaudu kirjautumalla mobiilivarmenteella, pankkitunnuksilla tai Telia-tunnuksella. Ei ole väliä minkä laitteen selaimella kunhan nettiyhteys on käytössä. Minun Telia -sovelluksen voi asentaa valmiiksi minne sen haluaa esim. jos kotona on vaikkapa Android- ja/tai iOS-tabletti niin hoituu näppärästi kadonneen/varastetun laitteen liittymän sulkeminen muutamalla täppäyksellä jonne on jo valmiiksi kirjautunut sisään Hymiö Erittäin onnellinen

Valinnanvaraa siis on...

• Puhelimitse Telian asiakaspalvelun kautta
  • Vierailemalla Telia Kaupassa

Että silleen. Hymiö Onnellinen

Kustaa on kyllä tietoinen asiasta. Tarkoitinpahan edellä vain sitä , että tuo Omien sivujen palvelu lienee se paras , kun se ainoa mobiililaite häviää ja Telia kauppaan on matkaa tuhottomasti.