Kehittämisehdotus


Minulla oli tullut laitetilaukseen jostain syystä (joko minun tai teidän virhe) postinumero puhelinnumeron sijaan. Siksi en ole saanut koskaan postilokeron avautumiskoodia. Kun asia selvisi minulle, olen ollut kaksi kertaa chatin kautta ja kerran puhelimella yhteydessä teihin, jotta saisin Postin ohjeiden mukaisesti teidän tavaroiden nettikaupan lähettämöä ilmoittamaan Postille minun oikean puhelinnumeroni. Asia on luvattu hoitaa, mutta mitään ei ole tapahtunut. Minulle ei ole annettu itselleni lähettämön puhelinnumeroa eikä muitakaan yhteystietoja, jotta olisin voinut itse hoitaa asiaa. Nyt:

 

- toivottavasti saan luvatusti rahani takaisin tililleni, kun lähetys palautuu teille (luvattu chatissä)

- teidän olisi aika kehittää sivuillenne palvelu, jossa asiakas voisi itse ilmoittaa muuttuneen puhelinnumeronsa lähettämöön jatkotoimenpiteitä varten (joku linkki sivuilla hoitaisi asian)

 

Asia on vienyt minulta kohtuuttomasti aikaa eikä sitä ole voinut hoitaa lainkaan, kuten sen olisi pitänyt hoitua. Jos minulle tulee tästä isompia taloudellisia harmeja, siirryn kokonaan toisen operaattorin asiakkaaksi. Tilaukset saavat olla tässä.


2 kommenttia

Eikö tuossa riittäisi ihan se, että chat hoitaisi ensimmäisellä yhteydenotolla jutun maaliin asti ja ilmottaisi asiakkaalle, että asia hoidettu.

 

Itsellä kävi ennen joulua niin, että Soneralta tilatussa lähetyksessä oli virheellinen viivakoodi, eikä Posti saanut pakettia automaattiin. Lähetys jäi odottamaan lisäohjeita, eikä kukaan tietenkään ilmoittanut tilaajalle mitään.

 

Asia on vähän niin, että kaikki operaattorit harrastavat kyllä verkkokauppaa, mutta oikeat verkkokaupat eivät ole teleoperaattoreita.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Anteeksi @Tilaaja22, sinun kohdalla on selvästi mennyt homma vähän mönkään! Tämä palaute pitää ehdottomasti laittaa eteenpäin ja tähän pitää löytää jokin ratkaisu, jos kenelläkään ei ole mahdollisuuksia lähettää postilokeron avauskoodia jälkeenpäin. Tähän en osaa vielä varmuudella kommentoida, että pystyykö joku tekemään asialle jotakin jälkeenpäin, mikäli puhelinnumero on ollut väärä tms.

Pystyisitkö laittamaan tämän saman palautteen asiakastietoineen omien sivujen kautta asiakaspalvelulle tai sitten Facebookissa yksityisviestinä. Voitaisiin samalla tarkistaa, että rahat varmuudella palautuu, eikä sinun tarvitse asiasta enää uudelleen soitella.

Vastaa