Kritiikkia Soneran sivuista

  • 22 February 2016
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miten tiedän milloin vika puhelinlinkissä alueellani on korjattu, jos sitä ei edes näy vika-tilanne kartassa? Ilmoittaako Sonera siitä esim. tekstiviestillä. Ja vikaa etsiessäni on saldoni yhtäkkiä pamahtanut täysiin vaikka etupäässä olen vain pyytänyt soittamaan itselleni tai vastannut puheluihin soitonsiirron kautta. Ennen tätä rumbaa saldossa ei juuri ollut puheluita. Paria minuuttia kauempaa en ole puhunut muuta kuin kaverilinjalla, josta maksan 1 euron kuukaudessa. Hämmästelen vain!


3 kommenttia

Ootko siis tehnyt vikailmoituksen tuosta? Jos oot, niin sitten saat korjauksesta kuittauksen.

Tuota saldoasiaa on vähän vaikea arvioida täällä Klaanissa. Saldo tosin päivittyy viiveellä, eli hippasen jälkikäteen siihen päivittyy tuo oikea tilanne. 


 


Onko sulla puheluerittely käytössä? Voit sen tilata Omilta Sivuilta laskuarkistosta kun lasku muodostuu. Eli klikkaa sillon lasku auki ja sieltä puheluerittely. Näät sitten tarkemmin mistä lasku koostuu. 

Hei,

Tein vikailmoituksen netin kautta. En ole saanut ilmoitusta että vika olisi korjattu. Kävin Soneran liikkeessä, jossa sanottiin että viasta on ilmoitus nettisivuilla (en löytänyt sitäkään) mutta hänkään ei löytänyt korjausilmoitusta. Arveli, että vika ehkä on korjattu kun ei ole heille tullut enää ilmoituksia. Ja kas kummaa vika on jo korjattu kun puhelut toimii, mutta minkäänlaista ilmoitusta en saanut. En edes sitä luvattua yhteydenottoa. Saldo oli kohonnut siksi, että tein soitonsiirron toisen operaattorin prepaid-liittymään tietämättä että minä joudun silloin maksamaan myös minulle soitetut puhelut. Siinä sitten pitkäänkin pohdittiin mikä mahtaisi olla vika ja missä ja kokeiltiin erilaisia vaihtoehtoja. Minuutteja kului. Se oli ainoa mahdollisuus edes jotenkin selvittää asiaa. Kyllä minusta olisi oikeus ja kohtuus korvata nämä minuutit. Nyt näet saldoni on tyhjä enkä voi edes soittaa asiakaspalveluun ja reklamoida. Yhteydenottopyynnön olen kyllä tehnyt, mutta saas nähdä milloin ottavat yhteyttä vai ottavatko ollenkaan. Olen kyllä hieman käärmeissäni. En sentään ostanut uutta puhelinta, jonka joku oli kuulemma tämän vian vuoksi tehnyt kun luuli että vika on puhelimessa, mitä tietysti minullekin ensin ehdotettiin myymälässä. Mutta olin kokeillut sim-korttia toisessakin puhelimessa eikä se sielläkään toimitut, niin en alkanut sentään puhelinta vaihtamaan.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Ikävä juttu, että sinulle kävi näin. Soitonsiirto on tosiaan aina maksullinen, eli sitä ei kannata hyödyntää mikäli haluaa päästä mahdollisimman edullisesti. Täällä Klaanissa ei voida asiakkaiden tietoja käsitellä, joten en tätä pääse tutkimaan sen isommin. Olit kuitenkin tehnyt tästä yhteydenottopyynnön, joten sinuun ollaan kyllä yhteydessä. Tiedän että siellä on tällä hetkellä hieman ruuhkaa näissä palvelupyynnöissä, mutta jokainen pyyntö kyllä käsitellään. Maltat vain odotella hieman.

Vastaa