Kysy meiltä -chat ei toimi?

  • 7 January 2016
  • 7 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Kunniamerkki +5

Ainakin tällä viikolla Omien sivujen "Kysy meiltä" -chat on jumittanut. Kun jonottamisen jälkeen pääsee keskustelemaan ja esittää asiansa niin mitään ei tapahdu Soneran puolelta, ainoa viesti on tervetuloa keskustelemaan-viesti. Omat viestit näkyy chatissa mutta Soneran ei...? Lisäksi chat on sijoitettu hankalaan paikkaan ruudun oikeaan alakulmaan, parempi olisi sijoittaa yläpalkkiin, olisi helpottaisi käyttää.


7 kommenttia

Tuossa testattuani näyttäs toimivan ihan makeasti toi chatti. Toki jotain tilapäisiä häiriöitä voi ilmetä myös.
Ruuhkaa siellä on ajoittain, eli vastauksen saaminen saattaapi tuosta syystä viivästyä. 🙂

Jos Chatilla ei pääse läpi, löytyy toki myös muita yhteydenottotapoja, esimerkiksi Omien Sivujen palvelupyyntö. Muista lisää täällä.

onko chat lomalla kun ei ilmesty kun menee omille sivulle?

pitäisi saada kanava paketti peruttua, ei onnistu itse tulee virehe ilmoitus yritä myöhemmin uudelleen!

eikä onnistu lomakkeen kautta herjaa- ilmoita henkilö tunnus oikeassa muodossa, eli missä muodossa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Chatin pitäisi toimia aina, se ei ole lomalla. Ei ilmestynyt kyllä itsellekään chat äsken, kun kokeilin.


Onnistuuko asian hoitaminen tämän yhteydenoton kautta?


https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/3

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@kiisseli67 kirjoitti:

Chatin pitäisi toimia aina, se ei ole lomalla. Ei ilmestynyt kyllä itsellekään chat äsken, kun kokeilin.


Onnistuuko asian hoitaminen tämän yhteydenoton kautta?


https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/3




Juuri noin, Omien Sivujen chat-asiakaspalvelu on aina avoinna.


 


Tällä hetkellä palvelussa on vikaa ja tästä syystä chat-kuvake ei näy Omilla Sivuilla. Vika on tiedossa ja sitä tutkitaan koko ajan.


 


Pahoittelut ongelmista.

Hei, chat kuvake ei näy ainakaan minulla, onko palvelussa jotain ongelmaa?


@ridgee kirjoitti:

Hei, chat kuvake ei näy ainakaan minulla, onko palvelussa jotain ongelmaa?




Olet ihan oikeassa, ei näy nyt.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@PasiS kirjoitti:


@ridgee kirjoitti:

Hei, chat kuvake ei näy ainakaan minulla, onko palvelussa jotain ongelmaa?




Olet ihan oikeassa, ei näy nyt.




Näkyy nyt ainakin mulla.

Vastaa