peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54726 Jäsentä
155582 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Laittakaa se e-laskutus toimimaan



Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎30-06-2010
Kirjoituksia: 224
11/17

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan


@arapahoe  kirjoitti:

@wheeler  kirjoitti:

Jostain syystä Telia ja Säästöpankki eivät "synkkaa" Minun ongelma on Telia Rahoitus / Säästöpankki. Sen jälkeen kun Telia Rahoitus vaihtoi Danske Bank:iin,  e-laskutus ei ole toiminut. Liittymälaskutus toimi hyvin.   


Eikös sun pitäisi valittaa säästöpankille asiasta eikä telialle?.Ei sen vanhan e-laskun pidäkkään toimia jos telia vaihtoi danske bankkiin.


Molemmille  osapuolille on "valitettu" Molemmat kiistävät virheet / ongelmat. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 224
12/17

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan


@wheeler  kirjoitti:

Molemmille  osapuolille on "valitettu" Molemmat kiistävät virheet / ongelmat. 


Kokeilitko siis jo tehdä uudelleenkytkennän aiemmin ja homma ei toimi siltikään?


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎30-06-2010
Kirjoituksia: 224
13/17

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan


@SaJoonas  kirjoitti:

@wheeler  kirjoitti:

Molemmille  osapuolille on "valitettu" Molemmat kiistävät virheet / ongelmat. 


Kokeilitko siis jo tehdä uudelleenkytkennän aiemmin ja homma ei toimi siltikään?


Viimeisen uudelleenkytkennän jälkeen en ole päässyt testaamaan. Tällä hetkellä ei ostotarvetta joten testaus siirtyy. 

Palaan asiaan.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-01-2019
Kirjoituksia: 1
14/17

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan


@opopop  kirjoitti:

Hei,

 

Olen tehnyt e-laskusopimuksen kerta toisensa jälkeen uudestaan, poistanut vanhan sopimuksen jne ohjeiden mukaan, mutta silti aina vaan uudestaan tulee lasku vain sähköpostiini. Onko tämä oikeasti vaikea asia saada toimimaan tämän kokoisessa firmassa. Pankkina siis Säästöpankki ja kaikkialta muualta e-laskutus on onnistunut, joten vika lienee teidän päässänne. Madaltaa kynnystä vaihtaa liittymää, kun seuraavan kerran mietinnässä tämä asia.

 

Kiitos.


Hei - Aivan sama ongelma ollut minullakin! Käytin viimeksi Telian chat-palvelua, jolloin selvisi, että laskun viitenron lisäksi tilaukseen pitää naputella myös 7-numeroinen yksilöintitieto, joka löytyy laskulta samasta kohtaa kuin pvm. Ikkuna avautuu vasta sen jälkeen kun olet naputellut viitenron - Hymiö Onnellinen

 

Edit ReOlivia: Muokattu allekirjoitus. Automaattisen allekirjoituksen voi kytkeä profiilin asetuksista, jolloin se tulee aina lähettämäsi viestin loppuun Hymiö Onnellinen

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 746
15/17

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan

TseiTsei  kirjoitti:
Hei - Aivan sama ongelma ollut minullakin! Käytin viimeksi Telian chat-palvelua, jolloin selvisi, että laskun viitenron lisäksi tilaukseen pitää naputella myös 7-numeroinen yksilöintitieto, joka löytyy laskulta samasta kohtaa kuin pvm. Ikkuna avautuu vasta sen jälkeen kun olet naputellut viitenron - JJHymiö Onnellinen

Niinpä niin. Näissä saa olla tarkkana, että täyttää e-laskun lomakkeen tiedot oikein omassa verkkopankissa. Ymmärsinkö oikein, että kytkit e-laskun Telia laajakaista- lanka- ja yhteislaskulle @TseiTsei? Siinä tuota vaaditaan. Esimerkiksi pelkässä Telia matkapuhelin/liikkuva netti e-laskun tiedoissa vaaditaan viimeisimmän laskun viitenumero ja lisäksi siitä laskulta ensimmäinen matkapuhelinnumero. Osuuspankissa e-laskun kytkennät ovat minulla aina onnistuneet ja tiedot päivittyvät muutamassa päivässä Omille Sivuille, jos kytkentä on onnistunut onnistuneesti Hymiö Onnellinen

 

OP e-lasku.JPG

 

 

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-11-2018
Kirjoituksia: 3
16/17

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan

Olisin pannut kanavapaketin (Telia-TV) E-laskuna mutta Telialla kyllä monta E-laskumahdollisuutta Nordeassa.... mutta ei yhtään vaihtoehtoa kanavapaketille....

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 283
17/17

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan


@VIHREA10  kirjoitti:

Olisin pannut kanavapaketin (Telia-TV) E-laskuna mutta Telialla kyllä monta E-laskumahdollisuutta Nordeassa.... mutta ei yhtään vaihtoehtoa kanavapaketille....


Hyvä huomio! Kanavapaketin laskutus Telia TV:ssä kulkee samasta paikkaa kuin Laajakaista, -lanka- ja yhteislasku. Telia TV -palvelu käytännössä lukeutuu siis laajakaistapalveluksi, mutta toki laskutusnimike voisi olla selkeämpi.

 

Kanavapaketin e-laskutuksen pystyt siis kytkemään tällä ohjeella, jos seurailet tuota eteenpäin kohdasta "Laajakaista-, kotipuhelin- ja yhteislasku"


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg