peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52564 Jäsentä
151294 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Laittakaa se e-laskutus toimimaan



Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎30-06-2010
Kirjoituksia: 218
11/15

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan


@arapahoe  kirjoitti:

@wheeler  kirjoitti:

Jostain syystä Telia ja Säästöpankki eivät "synkkaa" Minun ongelma on Telia Rahoitus / Säästöpankki. Sen jälkeen kun Telia Rahoitus vaihtoi Danske Bank:iin,  e-laskutus ei ole toiminut. Liittymälaskutus toimi hyvin.   


Eikös sun pitäisi valittaa säästöpankille asiasta eikä telialle?.Ei sen vanhan e-laskun pidäkkään toimia jos telia vaihtoi danske bankkiin.


Molemmille  osapuolille on "valitettu" Molemmat kiistävät virheet / ongelmat. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 137
12/15

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan


@wheeler  kirjoitti:

Molemmille  osapuolille on "valitettu" Molemmat kiistävät virheet / ongelmat. 


Kokeilitko siis jo tehdä uudelleenkytkennän aiemmin ja homma ei toimi siltikään?


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎30-06-2010
Kirjoituksia: 218
13/15

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan


@SaJoonas  kirjoitti:

@wheeler  kirjoitti:

Molemmille  osapuolille on "valitettu" Molemmat kiistävät virheet / ongelmat. 


Kokeilitko siis jo tehdä uudelleenkytkennän aiemmin ja homma ei toimi siltikään?


Viimeisen uudelleenkytkennän jälkeen en ole päässyt testaamaan. Tällä hetkellä ei ostotarvetta joten testaus siirtyy. 

Palaan asiaan.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-01-2019
Kirjoituksia: 1
14/15

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan


@opopop  kirjoitti:

Hei,

 

Olen tehnyt e-laskusopimuksen kerta toisensa jälkeen uudestaan, poistanut vanhan sopimuksen jne ohjeiden mukaan, mutta silti aina vaan uudestaan tulee lasku vain sähköpostiini. Onko tämä oikeasti vaikea asia saada toimimaan tämän kokoisessa firmassa. Pankkina siis Säästöpankki ja kaikkialta muualta e-laskutus on onnistunut, joten vika lienee teidän päässänne. Madaltaa kynnystä vaihtaa liittymää, kun seuraavan kerran mietinnässä tämä asia.

 

Kiitos.


Hei - Aivan sama ongelma ollut minullakin! Käytin viimeksi Telian chat-palvelua, jolloin selvisi, että laskun viitenron lisäksi tilaukseen pitää naputella myös 7-numeroinen yksilöintitieto, joka löytyy laskulta samasta kohtaa kuin pvm. Ikkuna avautuu vasta sen jälkeen kun olet naputellut viitenron - Hymiö Onnellinen

 

Edit ReOlivia: Muokattu allekirjoitus. Automaattisen allekirjoituksen voi kytkeä profiilin asetuksista, jolloin se tulee aina lähettämäsi viestin loppuun Hymiö Onnellinen

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 703
15/15

Vs: Laittakaa se e-laskutus toimimaan

TseiTsei  kirjoitti:
Hei - Aivan sama ongelma ollut minullakin! Käytin viimeksi Telian chat-palvelua, jolloin selvisi, että laskun viitenron lisäksi tilaukseen pitää naputella myös 7-numeroinen yksilöintitieto, joka löytyy laskulta samasta kohtaa kuin pvm. Ikkuna avautuu vasta sen jälkeen kun olet naputellut viitenron - JJHymiö Onnellinen

Niinpä niin. Näissä saa olla tarkkana, että täyttää e-laskun lomakkeen tiedot oikein omassa verkkopankissa. Ymmärsinkö oikein, että kytkit e-laskun Telia laajakaista- lanka- ja yhteislaskulle @TseiTsei? Siinä tuota vaaditaan. Esimerkiksi pelkässä Telia matkapuhelin/liikkuva netti e-laskun tiedoissa vaaditaan viimeisimmän laskun viitenumero ja lisäksi siitä laskulta ensimmäinen matkapuhelinnumero. Osuuspankissa e-laskun kytkennät ovat minulla aina onnistuneet ja tiedot päivittyvät muutamassa päivässä Omille Sivuille, jos kytkentä on onnistunut onnistuneesti Hymiö Onnellinen

 

OP e-lasku.JPG

 

 

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Tiedotteet

Hyvää alkanutta vuotta 2019