Lapsen liittymä

  • 6 September 2016
  • 2 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Moi,

 

Tilasin pojalleni omissa nimissäni Soneran liittymän ja numeronsiirron Saunalahdesta. Nyt sim-kortti saapui jo postissa, mutta omilla sivuillani ei ole tilaamastani liittymästäni mitään mainintaa.

 

Tuleeko tuo liittymä näkyviin omille sivuille vasta sitten, kun numero on siirtynyt ja liittymä auennut (ilmeisesti 15 päivän kuluttua tilauksesta, kun tein sen verkossa), ja pääsenkö silloin omilla sivuilla muuttamaan liittymän käyttäjäksi poikani, vai pitääkö se tehdä jollain monimutkaisemmalla tavalla?


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei yarchum!


 


Kun tuo liittymä on siirtynyt, pitäisi sen näkyä Omilla Sivuilla kun olet kirjautunut sinne Sonera Tunnuksilla.


 


Sitten kun poikasi numero näkyy siellä, niin klikkaa liittymää ja kohtaa Käyttäjätiedot - voit muokata käyttäjätietoja. Sinä olet liittymän Asiakas ja poikasi liittymän Käyttäjä.


Numeronsiirto tehdään Kuluttajasuojalain mukaisesti 15 työpäivän kuluttua.

Kiitos varsin tyhjentävästä vastauksesta, kiisseli67! 🙂

Vastaa