Lasku, jota ei hyväksytty


Hei,

 

Olen nyt pyörinyt Telian sivulla melkein 2 tuntia yhteensä tämän päivän aikana, yrittäessä löytää, miten voin henkilökohtaisesti lähettää viestiä jollekulle asiakaspalveluun.

Tulisin mielellään käymään paikanpäällä, mutta asun Sveitsissä, ja soittakaan en ihan viitsi, koska minulla ei siihen ole varaa.

Joten jos tämä on väärä paikka, tarttisin vähän tarkemmat ohjeet kuin "mene telia.fi ja kirjaudu sisään", kuten sähköpostin kautta sain.

 

Kyse oli siis siitä, että maksoin maaliskuussa Telia Financen laskun, kuten aina aikaisemmin olin tehnyt, ja jostain syystä se ei koskaan tullut perille. Sitten lopulta, kun luulin, että kaikki oli okei, sainkin yli kuukauden päästä karhulaskun, 5 euroa päälle. 

Uudestaan on osittain laskua maksettu, mutta missäs se mun 100 euroa on? Roskakorissa?

 

Jos asuisin Suomessa, olisin tämän jo hoitanut, mutta ei täältä ulkomailta ole ihan näin helppoa valitettavasti.

 

Anteeksi suorapuheisuus ja ei niinkään nätisti sanottu asia, mutta kun painan "ota yhteyttä nappia" ja minut ohjataan 100 kertaa Omat Sivut-pääsivulle, jossa ei ole mitään informaatiota, miten laittaa viestiä, vaikka niin siinä lukee, ja ilmoittaa koko ajan, että pitäisi kirjautua sisään, vaikka sisäänkirjautunut olen.

 

Laittaisin maksutiedot yms, mutta en ala julkisesti niitä kaikille jakamaan.

 

Toivoisin, että jotain vastausta saisin.

 

Kiitos etukäteen

Terveisin

Lotte Kivelä


3 kommenttia

Moikka @lkivelae!

 

Harmi kuulla, ettei nyt ole hommat menneet ihan putkeen yhteisellä taipaleella Telian kanssa.

Kirjautuneena Omille Sivuille, tulisi oikeasta alanurkasta löytyä chattikuvake, jonka kautta pääset keskustelemaan asiakaspalvelijamme kanssa ympäri vuorokauden.

Täältä löydät vielä ohjeita: https://www.youtube.com/watch?v=kMUMXbhydhc

Mikäli chat-ikkunaa ei näy, kannattaa kokeilla toista selainta sekä poistaa mainoksienesto-ohjelmat pois käytöstä.

 

Sisäänkirjautuneena voit lähetää meille myös palvelupyynnön: https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2

Kun pyyntö tulee meille käsittelyyn, ollaan sinuun yhteydessä meidän päästä puhelimitse / sähköpostitse.

 

Lähtisikö yllä olevilla ohjeilla ongelma ratkeamaan? :)

Jess kiitos !! 😃 olikin joo kyseessä mun browser, jossa se chat ei jostain syystä tullut ollenkaan näkyviin.

Ikuisesti kiitollinen. Valitettavasti chat on tällä hetkellä täynnä, mut ainakin helpottaa tietää, että joku keino on.

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tervetuloa Yhteisöön @lkivelae! Saitko eilen yhteyden meidän chattiin ja hoituiko asiasi sitä kautta? Noissa rahoituslaskuissa on sellainen juttu että kaikki maksamasi summat lyhentävät luoton kokonaissummaa. Eli seuraavat laskut tulevat normaalisti, mutta eriä on sitten vähemmän maksettavana kun kokonaissaldo lyhenee sieltä loppupäästä.

Vastaa