Laskuja satelee, vaikka laajakaista ei enää ole.

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Jouduin maksamaan kesäkuulta koko kuukauden laskun, vaikka siirryin saunalahteen 10.06. Olen ottanut laskutukseen yhteyttä, jotta veloitusta kohtuulistettaisiin 32,90:stä eli rahaa saa palauttaa. Sain myös heinäkuulta laskun eräpäivä syyskuussa. Olen ottanut kuluttajasuojaan yhteyttä kesäkuun laskusta ja sanoivat....jos ei sovittelu auta ota uudestaan heihin yhteyttä.

Jyrki Vaskela Vantaa

3 kommenttia

Kesäkuun lasku muodostuu todennäköisesti ajalta 1.5-31.5.2009. Tämän voit tarkistaa myös laskultasi.

Jos olet kuitenkin saanut laskuja ajalta, jolloin liittymä on jo irtisanottu, kannattaa asiasta olla yhteydessä Asiakaspalveluumme.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Todellinen "as.tuntia". Lasku oli ajalta 1.6-30.6 maksettiin Heinäkuussa. Nyt tuli uusi lasku 1.7-31.07 eäpäivä syyskuu. Olen ollut yli 3 v. asiakkanne....joten se ei johdu esim 12 kk sopimuksesta tai edes 24 kk. Lähetä viesti laskutukselle, jotta ottavat yhteyttä minuun olen, jo ollut yhteydessä teihin. Mutta kun se on niin vaikeaa? Lähetä tämä keskustelu laskutuksen esimiehelle. Kuluttajasuoja vielä odottaa sopimusta. T: Jyrki Vaskela (ps. olen ainoa jolla on ko. nimi....löydätte tietoni helpolla)
Emme käsittele julkisella foorumilla asiakkaidemme liittymiin liittyviä henkilökohtaisia asioita. Asiasta kannattaa olla joko puhelimitse yhteydessä Asiakaspalveluumme tai lähettää palvelupyyntö Omien Sivujen kautta.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa