Laskuissa ei viivakoodia eikä virtuaaliviivakoodia verkkopankissa?

  • 1 December 2017
  • 2 kommenttia
  • 35 katselukertaa

Olen ihmetellyt, että miksi Telia Financen laskussa verkkopankissa ei näy viivakoodia eikä virtuaaliviivakoodia? Vai liittyykö tämä siihen, että jos maksaa laskun päivänkään myöhässä, niin verkkopankki ei enää edes suoraan näytä laskua .pdf muodossa (OP). Minne sekin häviää?


2 kommenttia

Ongelma tulee siis siinä, että jos maksaakin eri verkkopankissa, kuin mihin lasku on tullut, niin joutuu näpyttelemään kaikki tiedot alusta loppuun (länsimaisen ihmisen ongelmia... Joo, olen nyt tallentanut saajatiedoksi toiseen pankkiin 🙂 )

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@MaikWaik kirjoitti:

Ongelma tulee siis siinä, että jos maksaakin eri verkkopankissa, kuin mihin lasku on tullut, niin joutuu näpyttelemään kaikki tiedot alusta loppuun (länsimaisen ihmisen ongelmia... Joo, olen nyt tallentanut saajatiedoksi toiseen pankkiin 🙂 )


 




Tervehdys @MaikWaik! :smileyhappy:


 


Kysyvä ei tieltä eksy


Pankeilla se näkyy erittelynä, joka sisältää vain tietoja laskusta. Jos haluat tarkastella kokonaisena Telia laskuasi tulee sinun klikata uusi.op.fi-sivulla "Laskun kuva ja lisätiedot >"-linkkiä ja sen jälkeen vielä klikata "Siirry ulkopuoliseen palveluun >".


 



 


Mobiilisovelluksessa taas "Avaa laskun kuva selaimessa"-linkkiä ja selaimessa valitset ">> Avaa lasku helposti tallennettavaan ja tulostettavaan muotoon" esim. Adobe Reader -sovellusta käyttäen. Laskusi ovat saatavilla vaikka olisit perunut tai maksanut e-laskun.


 


Kullanarvoista tietoa!


Jos omistat älypuhelin, niin suosittelen lämpimästi lataamaan ja asentamaan maksuttoman Minun Telia -sovelluksen. Sillä voit maksaa näppärästi laskut millä verkkopankilla haluat ja ajantasaisena maksuna sekä paljon muutakin!


 



 


Voit hallinnoida laskusi myös osoitteessa telia.fi/kirjaudu > Laskut ja viestit. Siellä onnistuu yhtä vaivattomasti maksaminen. Vaihtoehtoja löytyy siis monipuolisesti, josta voit valita parhaimman tavan.


 


Jos käytät toisinaan eri verkkopankkeja laskujen maksamiseen, niin silloin kannattaa hyödyntää Minun Telia -sovellusta tai Omia Sivuja. Olisiko tässä tarpeeksi vinkkejä? Voit vapaasti kysellä, jos tulee jotain ongelmia eteen :smileyhappy:

Vastaa