peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53513 Jäsentä
153569 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Laskun maksaminen kahdesti



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-05-2017
Kirjoituksia: 2
1/2

Laskun maksaminen kahdesti

Hei,

maksoin saman puhelinlaskun vahingossa kahdesti. Samaa olikin jo kysytty aiemmin, mutta useampi vuosi sitten, eli hyvitetäänkö maksamani ylimääräinen summa seuraavan kuun laskussa?

 

Olen myös välillä maksanut laskuja Telian omien sivujen kautta, mutta maksamisen jälkeen olen saanut viestin "Maksutapahtuma onnistui, mutta laskutusjärjestelmämme mukaan laskusi oli jo maksettu aiemmin". Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Ainakin osassa tapauksista olen melko varma, etten ole laskua aiemmin maksanut.

0 tykkäystä
1 vastaus
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 724
2/2

Vs: Laskun maksaminen kahdesti


@kisoka kirjoitti:

Hei,

maksoin saman puhelinlaskun vahingossa kahdesti. Samaa olikin jo kysytty aiemmin, mutta useampi vuosi sitten, eli hyvitetäänkö maksamani ylimääräinen summa seuraavan kuun laskussa?

 

Olen myös välillä maksanut laskuja Telian omien sivujen kautta, mutta maksamisen jälkeen olen saanut viestin "Maksutapahtuma onnistui, mutta laskutusjärjestelmämme mukaan laskusi oli jo maksettu aiemmin". Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Ainakin osassa tapauksista olen melko varma, etten ole laskua aiemmin maksanut.


Moikka @kisoka!

 

Liikasuoritus hyvitetään aina automaattisesti seuraavassa laskussa, joten ei hätiä mitiä Hymiö Onnellinen

 

Milloin viimeksi olet tarkistanut laskuerittelyn? Löydät täältä laskun lukuohjeet sen tulkitsemiseksi tarvittaessa täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/mallilaskut

 

Tuohon Omien Sivujen laskun maksamisen ilmoitukseen en osaa vastata. Voisiko olla jos sinulla on vaikkapa e-laskutus suoramaksuna pankissasi? Periaatteessa pankista maksaessa lasku kirjautuu 1-3 päivän päästä Telian järjestelmään. Epäselvissä laskutusasioissa kannattaa olla suoraan yhteydessä Telian asiakaspalveluun.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich