peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52552 Jäsentä
151280 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Laskun maksaminen kahdesti



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-05-2017
Kirjoituksia: 2
1/2

Laskun maksaminen kahdesti

Hei,

maksoin saman puhelinlaskun vahingossa kahdesti. Samaa olikin jo kysytty aiemmin, mutta useampi vuosi sitten, eli hyvitetäänkö maksamani ylimääräinen summa seuraavan kuun laskussa?

 

Olen myös välillä maksanut laskuja Telian omien sivujen kautta, mutta maksamisen jälkeen olen saanut viestin "Maksutapahtuma onnistui, mutta laskutusjärjestelmämme mukaan laskusi oli jo maksettu aiemmin". Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Ainakin osassa tapauksista olen melko varma, etten ole laskua aiemmin maksanut.

0 tykkäystä
1 vastaus
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 703
2/2

Vs: Laskun maksaminen kahdesti


@kisoka kirjoitti:

Hei,

maksoin saman puhelinlaskun vahingossa kahdesti. Samaa olikin jo kysytty aiemmin, mutta useampi vuosi sitten, eli hyvitetäänkö maksamani ylimääräinen summa seuraavan kuun laskussa?

 

Olen myös välillä maksanut laskuja Telian omien sivujen kautta, mutta maksamisen jälkeen olen saanut viestin "Maksutapahtuma onnistui, mutta laskutusjärjestelmämme mukaan laskusi oli jo maksettu aiemmin". Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Ainakin osassa tapauksista olen melko varma, etten ole laskua aiemmin maksanut.


Moikka @kisoka!

 

Liikasuoritus hyvitetään aina automaattisesti seuraavassa laskussa, joten ei hätiä mitiä Hymiö Onnellinen

 

Milloin viimeksi olet tarkistanut laskuerittelyn? Löydät täältä laskun lukuohjeet sen tulkitsemiseksi tarvittaessa täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/mallilaskut

 

Tuohon Omien Sivujen laskun maksamisen ilmoitukseen en osaa vastata. Voisiko olla jos sinulla on vaikkapa e-laskutus suoramaksuna pankissasi? Periaatteessa pankista maksaessa lasku kirjautuu 1-3 päivän päästä Telian järjestelmään. Epäselvissä laskutusasioissa kannattaa olla suoraan yhteydessä Telian asiakaspalveluun.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Tiedotteet

Hyvää alkanutta vuotta 2019