peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54753 Jäsentä
155614 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT


Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-07-2017
Kirjoituksia: 2
1/4

Laskutus

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?

0 tykkäystä
3 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 746
2/4

Vs: Laskutus


@Hannaripannari kirjoitti:

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?


Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa Hymiö Onnellinen 

 

Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku

 

 

Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-07-2017
Kirjoituksia: 2
3/4

Vs: Laskutus

Ei toiminut. Sain kuitenki paperilaskun vaikka tein juuri miten neuvoit ja tarkistin myös antamani tiedot 3 kertaa. 


@Sekunti kirjoitti:

@Hannaripannari kirjoitti:

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?


Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa Hymiö Onnellinen 

 

Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku

 

 

Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!


 

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 746
4/4

Vs: Laskutus


@Hannaripannari kirjoitti:

Ei toiminut. Sain kuitenki paperilaskun vaikka tein juuri miten neuvoit ja tarkistin myös antamani tiedot 3 kertaa. 


@Sekunti kirjoitti:

@Hannaripannari kirjoitti:

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?


Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa Hymiö Onnellinen 

 

Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku

 

 

Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!


 


Mielenkiintoista. Kannattaa siinä tapauksessa olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Paperilaskun voi kätevästi muuttaa itsepalveluna Omilla Sivuilla (Omat tietoni ja asetukseni > Laskutustiedot) varmuuden vuoksi, jos jostakin syystä e-laskun kytkentä epäonnistuu (jos lasku ei ole muodostunut vielä). Jos e-lasku on käytössä, niin se näkyy siellä laskutustiedoissa sekä pankin laskutusosoite Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä