peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52550 Jäsentä
151273 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ


Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-07-2017
Kirjoituksia: 2
1/4

Laskutus

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?

0 tykkäystä
3 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 702
2/4

Vs: Laskutus


@Hannaripannari kirjoitti:

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?


Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa Hymiö Onnellinen 

 

Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku

 

 

Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-07-2017
Kirjoituksia: 2
3/4

Vs: Laskutus

Ei toiminut. Sain kuitenki paperilaskun vaikka tein juuri miten neuvoit ja tarkistin myös antamani tiedot 3 kertaa. 


@Sekunti kirjoitti:

@Hannaripannari kirjoitti:

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?


Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa Hymiö Onnellinen 

 

Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku

 

 

Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!


 

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 702
4/4

Vs: Laskutus


@Hannaripannari kirjoitti:

Ei toiminut. Sain kuitenki paperilaskun vaikka tein juuri miten neuvoit ja tarkistin myös antamani tiedot 3 kertaa. 


@Sekunti kirjoitti:

@Hannaripannari kirjoitti:

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?


Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa Hymiö Onnellinen 

 

Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku

 

 

Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!


 


Mielenkiintoista. Kannattaa siinä tapauksessa olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Paperilaskun voi kätevästi muuttaa itsepalveluna Omilla Sivuilla (Omat tietoni ja asetukseni > Laskutustiedot) varmuuden vuoksi, jos jostakin syystä e-laskun kytkentä epäonnistuu (jos lasku ei ole muodostunut vielä). Jos e-lasku on käytössä, niin se näkyy siellä laskutustiedoissa sekä pankin laskutusosoite Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Tiedotteet

Hyvää alkanutta vuotta 2019