Laskutustavan muutos

  • 7 December 2017
  • 6 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Käyttäjätaso 7

Moikka,

 

Tein muutama päivä sitten nettipankissani e-laskutilauksen Telian puhelinliittymäni laskusta. Toki vie aikansa ennenkuin pankki saa viestittyä Telialle asiasta.

 

Oikeastaan kysymykseni kuuluukin , että näkyykö laskutustavan muutos Omilla sivuillani kohdassa , missä nyt on vielä laskutustietoina sähköpostiosoite vai missä?


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@kustaa1967 kirjoitti:

Moikka,


 


Tein muutama päivä sitten nettipankissani e-laskutilauksen Telian puhelinliittymäni laskusta. Toki vie aikansa ennenkuin pankki saa viestittyä Telialle asiasta.


 


Oikeastaan kysymykseni kuuluukin , että näkyykö laskutustavan muutos Omilla sivuillani kohdassa , missä nyt on vielä laskutustietoina sähköpostiosoite vai missä?




Moikka! Kyllä, se näkyy juurikin siellä, laskutustavan kohdalla missä esim. itsellä näkyy tällä hetkellä sähköposti. Sinne tulee teksti e-lasku kun laskutustapa on vaihtunut. Jonkin aikaa siinä menee ennenkuin laskutustapa vaihtuu ja tieto päivittyy, mutta varmasti tulossa on!

Käyttäjätaso 7

@Merja_J kirjoitti:

@kustaa1967 kirjoitti:

Moikka,

 

Tein muutama päivä sitten nettipankissani e-laskutilauksen Telian puhelinliittymäni laskusta. Toki vie aikansa ennenkuin pankki saa viestittyä Telialle asiasta.

 

Oikeastaan kysymykseni kuuluukin , että näkyykö laskutustavan muutos Omilla sivuillani kohdassa , missä nyt on vielä laskutustietoina sähköpostiosoite vai missä?


Moikka! Kyllä, se näkyy juurikin siellä, laskutustavan kohdalla missä esim. itsellä näkyy tällä hetkellä sähköposti. Sinne tulee teksti e-lasku kun laskutustapa on vaihtunut. Jonkin aikaa siinä menee ennenkuin laskutustapa vaihtuu ja tieto päivittyy, mutta varmasti tulossa on!


Ja homma hoidettu pankin osalta. Omissa tiedoissani näkyy nyt laskutusosoitteena oikea e-laskuosoite.  Nyt vain katsellaan , että tuleeko se Telian seuraava lasku ko. osoitteeseen , no eiköhän. :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Silloin kaikki on kunnossa @kustaa1967 :smileyhappy:


 



 


 

Käyttäjätaso 7

Jep jep.  :smileyhappy:

 

Jos tulevaisuudessa hankin vielä esim. Telian mobiililaajakaistaliittymän , niin mitäköhän minun pitää tehdä , että sekin laskutetaan samalla laskulla? Selailin ohjeita ja jäin sellaiseen käsitykseen , että minun pitää uusi liittymä itse liittää samalle laskulle. Olenko oikeassa??

Kunniamerkki +14

@kustaa1967 kirjoitti:

Jep jep.  :smileyhappy:


 


Jos tulevaisuudessa hankin vielä esim. Telian mobiililaajakaistaliittymän , niin mitäköhän minun pitää tehdä , että sekin laskutetaan samalla laskulla? Selailin ohjeita ja jäin sellaiseen käsitykseen , että minun pitää uusi liittymä itse liittää samalle laskulle. Olenko oikeassa??




Jos netistä tilaa niin tilauksessa on muistaakseni vaihtoehto "olen jo Telian asiakas ja haluan pitää nykyisen laskutustavan". Näin oli ainakin kun puhelinliittymän tilasin.. Puhelimessa asioidessa tai myymälässä kannattaa toki mainita että haluaa samalle laskulle eli yhteislasku.

Käyttäjätaso 7

@tilasto kirjoitti:
Jos netistä tilaa niin tilauksessa on muistaakseni vaihtoehto "olen jo Telian asiakas ja haluan pitää nykyisen laskutustavan". Näin oli ainakin kun puhelinliittymän tilasin.. Puhelimessa asioidessa tai myymälässä kannattaa toki mainita että haluaa samalle laskulle eli yhteislasku.

Asia selvä. Netistä minä aina tilailen , kun puhelimessa sovitussa voi aina unohtua mitä tuli sovittua. No tähän palataan sitten varmaan ensi vuonna , sillä juuri nyt ei tarvetta ole.

Vastaa