Luova puhelinmyyjä!

  • 29 May 2016
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11
  • Meilaaja
  • 366 kommenttia

Tällä kertaa pisteet puhelinmyyjälle. Olin kotimatkalla töistä kun myyjä soitteli ja siinä tunnin matkan aikana oli aikaa tarinoida. Nuori parikymppinen miehenpuoli ja hyvä jutttelemaan. Kyseli ja kuunteli tarkasti mitä palveluitakäytän ja jne...  Totesi sitten, että liittymäasiani ovat oikeastaan aika hyvällä mallilla ja pyysi odottamaan hetken, "selvitän, että eiköhän sinulle jokin vastustamaton tarjous saada aikaiseksi".

 

Kun olin maininnut hankkineeni uuden tabletin sanomalehden lukua varten ja siinä ei ole liittymää, niin hän ehdotti: "Nyt maksat laajakaistasta ja viihteestä yhteensä 39,90 kuussa, miltä kuulostaisi laajakaista, viihde ja rajoittamaton mobiilidata tablettiin yhteensä 44,90 kuussa?". Tartuin tarjoukseen ja hän varoitti, että aluksi hinnat näkyvät omilla sivuilla korkeampina, mutta laskuun mennessä se on kohdallaan.

 

Näkyi muutos tehdyn siten, että mobiilidata on se 15 eur mutta kuituliittymän hinnasta hän nipisti kympin pois joten luvattu kokonaishinta toteutuu! Toki 24 kk jakso näkyi uusiutuneen päinvastoin kun oli puhetta mutta eipä siitä minulle mitään haittaa ole.

 

Terveiset tälle hyvälle myyjälle, osaat asiasi kun saat tällaiselle perusjäärälle myytyä lisää. 


1 kommentti

Kunniamerkki +14

Ihan hyvä, että välillä muistetaan positiivisistakin jutuista kertoa :)


 


Puhelinmyynti ei ole helppo homma, ja siellä porukassa on muutama ihan oikeasti asiakasta arvostava ja kuunteleva, vastuullinen ja ammattitaitoinen  myyjäkin mukana. Kaikille asiakkalle ei Se Sama Alennuspaketti toimi, niin kunnon tekijät osaa yhdistellä ja soveltaa asiakkaan tarpeiden mukaan, eikä väkisin yritä pakkomyydä sitä samaa settiä kaikille.

Vastaa