peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54659 Jäsentä
155426 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä



Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎04-02-2015
Kirjoituksia: 77
1/6

Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä

Hei! itseäni on usein kehotettu tekemään vikailmoitus kertoessani Telian häiriöistä. Nyt olen todennut, ettei netissä sellainen onnistukaan; jälleen Telian oivallinen keksintö harhauttaa asiakkaitaan. Kirjaudun siis Omille sivuille, sieltä löytyvät Asiakaspalvelun yhteystiedot, josta pääsee sivulle, jolla on kohta "Tee vikailmoitus". Siis: Mainiota! Mutta, samassa kohdassa lukee "Kirjaudu sisään" - vaikka olen jo kirjautunut! Jos kuitenkin klikkaan sitä - niin pääsenkin takaisin alkuun, Omien sivujen kotisivulle. Mikäli aloittaisin kirjautumatta, ei auta, lopputulos on sama. Vikailmoituksen tekeminen on siis mahdotonta - jollaista Telian toiminta usein onkin.

0 tykkäystä
5 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 345
2/6

Vs: Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä

Vikailmoitus tulee jättää aina Omien Sivujen kautta halutun tuotteen kohdalta. Kun kirjaudut omille sivuille, päänäkymästä näkyy kaikki tilaamasi liittymäpalvelut. Telia TV-tapauksessa valitaan joko Telia TV (Laajakaistalla) tai Telia TV-Sovellus

 

Telia TV.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Kun avataan esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla, löytyy oikeasta reunasta 'Hallinnoi Liittymääsi'-otsikon alta 'Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö'-kohta, josta klikkaamalla avautuu lomake häiriöilmoituksen täyttämistä varten.Vikailmoitus.jpg

 

 

Onnistuuko näillä ohjeilla ? Selaimena suositellaan Firefoxia tai Internet exploreria.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎30-06-2010
Kirjoituksia: 224
3/6

Vs: Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä


@LiAntti  kirjoitti:

Vikailmoitus tulee jättää aina Omien Sivujen kautta halutun tuotteen kohdalta. Kun kirjaudut omille sivuille, päänäkymästä näkyy kaikki tilaamasi liittymäpalvelut. Telia TV-tapauksessa valitaan joko Telia TV (Laajakaistalla) tai Telia TV-Sovellus

 

Telia TV.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Kun avataan esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla, löytyy oikeasta reunasta 'Hallinnoi Liittymääsi'-otsikon alta 'Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö'-kohta, josta klikkaamalla avautuu lomake häiriöilmoituksen täyttämistä varten.Vikailmoitus.jpg

 

 

Onnistuuko näillä ohjeilla ? Selaimena suositellaan Firefoxia tai Internet exploreria.


"Tee vikailmoitus/jätä yhteydenottopyyntö" ei ole toiminut muutamaan päivään. Vika omassa koneessa vai yleinen vika? Apua!

 

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2

 

telia png.jpg

Edit EssiJn: kuva upotettu ja yksilöintitieto piiloitettu

0 tykkäystä
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 959
4/6

Vs: Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä

Ei toimi minullakaan. Eli vaikuttaa yleiseltä ongelmalta. Virhekoodi 400.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 265
5/6

Vs: Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä


@Purnipsi  kirjoitti:

Ei toimi minullakaan. Eli vaikuttaa yleiseltä ongelmalta. Virhekoodi 400.


Sama tilanne täällä. Hymiö Surullinen

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎22-01-2019
Kirjoituksia: 90
6/6

Vs: Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä

Kiitos ilmoituksista, samaa häiriötä näyttää olevan omillakin tunnuksilla. Laitetaan asia korjaukseen.

0 tykkäystä