peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52564 Jäsentä
151294 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Maksu/uusi asiakkuus



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎27-12-2018
Kirjoituksia: 1
1/2

Maksu/uusi asiakkuus

Meillä on ollut elisa viihde vuosia. N. Vuosi sitten taloyhtiö päätyi telia valokuituun. Nyt otin yhteyttä, että haluaisin vaihtaa kuituun. Kerroin, että viihde tulee syyskuuhun asti pakkona elisalta, mutta netin voisin siirtää, kun tulee edullisemmaksi. Sanottiin, että elisan modeemi käy hyvin. Noh, nyt kun netti ei toimi, kerrottiin, että modeemi ei toimikaan... Nyt siis maksan kahdesta modeemista ja entiseen verrattuna n.30€ lisää laskua... Kumpaakaan ei voi purkaa maksutta... Ihan käsittämätöntä!!! Kunhan tää sopimus loppuu, siirrän kaikki liittymät pois telialta Hymiö Surullinen En vaan käsitä!!!

0 tykkäystä
1 vastaus
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 84
2/2

Vs: Telian valokuitu ja Elisa Viihde

Hei @Mimosa2007 ja tervetuloa Yhteisöön! 

Onpas erikoinen tilanne nyt sinulla! Tätä kautta en pääse tutkimaan tätä syvemmin, että näkisin tarkemmin miten asiat on nyt menneet ja mitä tilanteelle olisi kenties vielä tehtävissä. Olet siis ollut kuitenkin jo yhteydessä asiakaspalveluumme? Onko asia vielä auki ja meillä selvityksessä? 


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Tiedotteet

Hyvää alkanutta vuotta 2019