peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54709 Jäsentä
155557 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Minun Telia, kirjautuminen mobiilivarmenteella

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2018
Kirjoituksia: 20
1/3

Minun Telia, kirjautuminen mobiilivarmenteella

Kirjautuessani Oma Telia sovellukseen mobiilivarmenteella puhelimellani tunnistuspyyntö ????? mikä puhelimen näytölle tulee, jää PERUUTA   OK ikkunan alle. Ei näe onko sama tunnistuspyyntö. Liekö tuo sitten niin tärkeä?? 

0 tykkäystä
2 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 746
2/3

Vs: Minun Telia, kirjautuminen mobiilivarmenteella

@htr63vvv@  kirjoitti:

Kirjautuessani Oma Telia sovellukseen mobiilivarmenteella puhelimellani tunnistuspyyntö ????? mikä puhelimen näytölle tulee, jää PERUUTA   OK ikkunan alle. Ei näe onko sama tunnistuspyyntö. Liekö tuo sitten niin tärkeä?? 

Hyvää huomenta @htr63vvv! Hymiö Onnellinen

Tarkoitat varmaan tämän tapaista tilannetta:

Screenshot_20180605-102548.pngNokia 8 -puhelin ja Minun Telia (versio 6.6.7) -sovellus

Ei tuolla merkitystä sinänsä, jos jää piiloon. Ainoastaan, jos jokin henkilö sattuisi tismalleen samaan aikaan kirjautumaan puhelinnumerollasi ja syöttäisit vahingossa Mobiilivarmenteen PIN-koodisi niin hänellä olisi pääsy kyseisen palvelun tietoihisi.

Onko sinulla mikä puhelin käytössä ja Minun Telia sovelluksen versio? Ensisijaisesti epäilen, että puhelimesi näyttö on pieni, jolloin tuon Minun Telia -sovelluksen varmistuksen tunniste jää tuon (SIM Toolkit) ikkunan alle. Tosin tuo tunniste tulee näkyviin ennen tuota ikkunaa ainakin itselläni niin kuin kuuluukin Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2018
Kirjoituksia: 20
3/3

Vs: Minun Telia, kirjautuminen mobiilivarmenteella

@Sekunti@  kirjoitti:

@htr63vvv@  kirjoitti:

Hyvää huomenta @htr63vvv! Hymiö Onnellinen

Tarkoitat varmaan tämän tapaista tilannetta:

Screenshot_20180605-102548.pngNokia 8 -puhelin ja Minun Telia (versio 6.6.7) -sovellus

Ei tuolla merkitystä sinänsä, jos jää piiloon. Ainoastaan, jos jokin henkilö sattuisi tismalleen samaan aikaan kirjautumaan puhelinnumerollasi ja syöttäisit vahingossa Mobiilivarmenteen PIN-koodisi niin hänellä olisi pääsy kyseisen palvelun tietoihisi.

Onko sinulla mikä puhelin käytössä ja Minun Telia sovelluksen versio? Ensisijaisesti epäilen, että puhelimesi näyttö on pieni, jolloin tuon Minun Telia -sovelluksen varmistuksen tunniste jää tuon (SIM Toolkit) ikkunan alle. Tosin tuo tunniste tulee näkyviin ennen tuota ikkunaa ainakin itselläni niin kuin kuuluukin Hymiö Onnellinen

Honor 9 ja viimeisin versio Minun Teliasta. Tuossa puhelimessa tunnistuspyyntöikkuna aukeaa alareunaan, juurikin tunnisteen päälle. Selvisipä tuokin.Hymiö Silmänisku