Minun Telia -sovellus, palauteketju


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10308 kommenttia

Myös Minun Sonera -appsi uudistui. Sen lisäksi että sen nimi muuttui Minun Telia:ksi niin löydät sieltä nyt ison tukun uusia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.


 


Kerätään tähän ketjuun kommentteja uudistetusta appsista, mikä mielestäsi toimii mikä ei. Jos huomaat jotain outouksia siellä niin kerro myös niistä.



Kiitos kommenteista jo etukäteen :)


 



91 kommenttia

Enkä lainaa. Minkä *******in takia Minun Telia-sovellus kysyy käyttäjätunnuksia, vaikka näette puhelinumeroni. Onko käyttöliittymäkoulutus käymättä?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Arska27@  kirjoitti:

Enkä lainaa. Minkä *******in takia Minun Telia-sovellus kysyy käyttäjätunnuksia, vaikka näette puhelinumeroni. Onko käyttöliittymäkoulutus käymättä?




Eipä nyt pelkällä puhelunnumerolla ole kovin turvallista kirjautua mihinkään... Ei pankkikaan anna rahaa tililtä, vaikka näyttäisit tisklillä tilinumeroa, pitäisi ainakin tunnistaa asiakas henkkareista. Sen sijaan mobiilivarmenteella kirjautuminen pitäisi saada toimimaan, jos on käytössä häirinnänestokoodi.

Olisi hyvä sovelluksessa olla mahdollisuus maksaa lasku HETI,eikä vain pelkästään eräpäivän mukaan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Pietu71@  kirjoitti:

Olisi hyvä sovelluksessa olla mahdollisuus maksaa lasku HETI,eikä vain pelkästään eräpäivän mukaan.




Minun Telia -sovelluksessa voi maksaa laskun ja se onnistuu nimenomaan samantien, eli suoritus ei jää odottamaan eräpäivään asti, jos sen lähtee sovelluksen kautta maksamaan vaan kuittaantuu samantien. 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Eeros@  kirjoitti:

Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.




Tuosta voisi kysäistä ihan asiakaspalvelun puolelta, vaikka suoraan sieltä Minun Teliasta yhteyttä ottaen, että miten palvelu asiakastiedoissasi näkyy. Oletko laskulta katsonut miltä siellä näyttää? 

Moi, miksi "Telia TV kaapelissa" ei ole mitään tietoa? En pysty tilaamaan/peruuttamaan kanavia enkä tarkastamaan tietojani. Aiemmin pystyin hallitsemaan tietojani sekä tilaamaan yksittäisiä kanavia. Tämä puute on ollut pitkään. Ajattelin että korjaantuu, kunhan odottaa, mutta ei. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@VT3280  kirjoitti:

Moi, miksi "Telia TV kaapelissa" ei ole mitään tietoa? En pysty tilaamaan/peruuttamaan kanavia enkä tarkastamaan tietojani. Aiemmin pystyin hallitsemaan tietojani sekä tilaamaan yksittäisiä kanavia. Tämä puute on ollut pitkään. Ajattelin että korjaantuu, kunhan odottaa, mutta ei. 




Mix-paketin hallinnointi pitäisi kyllä edelleen onnistua Kaapeli-TV -asiakkaille Minun Teliasta. Sieltäkö ei löydy lainkaan "kanavapaketit" - "minun tilaukseni" -kohtaa josta näitä voisi tarkistella? Jos näin on että tietoja ei löydy, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun esim. chatin kautta niin laitetaan asia tutkintaan. 

Tuolta löytyy kolme sivua otsikolla "yhteenveto", "sisältö", "tiedot", mutta näiden alla ei ole mitään. Tyhjiä sivuja kaikki kolme. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@VT3280  kirjoitti:

Tuolta löytyy kolme sivua otsikolla "yhteenveto", "sisältö", "tiedot", mutta näiden alla ei ole mitään. Tyhjiä sivuja kaikki kolme. 




Onpa erikoista. Kokeile vielä varmuuden vuoksi poistaa sovellus kokonaan ja lataat sen sitten takaisin ja kirjaudut uudelleen. Jos edelleen näyttää tyhjää niin kannattaa ehdottomasti käydä kirjaamassa vikailmoitus tai tulla asiakaspalvelun chattiin niin laitetaan selvityspyyntöä eteenpäin. 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

@AaTanja  kirjoitti:

@Eeros@  kirjoitti:

Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.


Tuosta voisi kysäistä ihan asiakaspalvelun puolelta, vaikka suoraan sieltä Minun Teliasta yhteyttä ottaen, että miten palvelu asiakastiedoissasi näkyy. Oletko laskulta katsonut miltä siellä näyttää? 


Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Eeros  kirjoitti:

Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.

Hyvä kuulla, että laskulla tuotetieto on oikein. Olitko kuitenkin asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme?

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.

Hyvä kuulla, että laskulla tuotetieto on oikein. Olitko kuitenkin asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme?


Laitoin viestin minun telia sivun kautta. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Eeros  kirjoitti:


@HannaMarikaL  kirjoitti:


@Eeros  kirjoitti:

Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.

Hyvä kuulla, että laskulla tuotetieto on oikein. Olitko kuitenkin asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme?




Laitoin viestin minun telia sivun kautta. 




Hyvä homma! Ilmoittelethan tännekin sitten kun asia selkenee? Olisi mielenkiintoista kuulla mikä tuossa oli taustalla. 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

@Katjane  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.

Hyvä kuulla, että laskulla tuotetieto on oikein. Olitko kuitenkin asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme?


Laitoin viestin minun telia sivun kautta. 


Hyvä homma! Ilmoittelethan tännekin sitten kun asia selkenee? Olisi mielenkiintoista kuulla mikä tuossa oli taustalla. 


Tälläinen vastaus tuli.

"Kiitos viestistäsi. Teillä on nyt tosiaan voimassa tuo kiinteä Yhteys kotiin XL+ 5G 10-400M -laajakaista kuten mainitsitkin. 4G Hybrid-laajakaistaa teillä ei ole. Jos sovelluksessa näkyy muuta, mutta selaimella toimii on kyseessä usein jokin hetkellinen häiriö. Kannattaa tyhjentää laitteen välimuisti jolla sovellusta käytät ja varmistaa, että laitteessa ja sovelluksessa on viimeisimmät asetukset asennettuna"

Meillä ei ole koskaan ollut käytössä tuota hybridilaajakaistaa. Poistin sovelluksen puhelimesta ja asensin sen uudestaan, se ei muuttanut asiaa.

Hauskinta tässä onkin se että Minun Telia sovelluksessa kun näkyy liittymät sivulla netin kohdalla hybridilaajakaista ja sitä kun klikkaa niin tulee sivu jossa on yhteenveto, palvelut, tiedot.

Yhteenvedon kohdalla lukee hybridilaajakaista, mutta kun klikkaan kohdan tiedot kohtaa niin avautuu sivu jossa liittymätyypin kohdalla on tiedot ihan oikein Yhteys kotiin XL+10-400Mbit/s, max 400Mbit/s.

Joten joku bugi tuossa sovelluksessa on että näkyy noin? Miten muilla?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Eeros  kirjoitti:




Tälläinen vastaus tuli.


"Kiitos viestistäsi. Teillä on nyt tosiaan voimassa tuo kiinteä Yhteys kotiin XL+ 5G 10-400M -laajakaista kuten mainitsitkin. 4G Hybrid-laajakaistaa teillä ei ole. Jos sovelluksessa näkyy muuta, mutta selaimella toimii on kyseessä usein jokin hetkellinen häiriö. Kannattaa tyhjentää laitteen välimuisti jolla sovellusta käytät ja varmistaa, että laitteessa ja sovelluksessa on viimeisimmät asetukset asennettuna"


Meillä ei ole koskaan ollut käytössä tuota hybridilaajakaistaa. Poistin sovelluksen puhelimesta ja asensin sen uudestaan, se ei muuttanut asiaa.


Hauskinta tässä onkin se että Minun Telia sovelluksessa kun näkyy liittymät sivulla netin kohdalla hybridilaajakaista ja sitä kun klikkaa niin tulee sivu jossa on yhteenveto, palvelut, tiedot.


Yhteenvedon kohdalla lukee hybridilaajakaista, mutta kun klikkaan kohdan tiedot kohtaa niin avautuu sivu jossa liittymätyypin kohdalla on tiedot ihan oikein Yhteys kotiin XL+10-400Mbit/s, max 400Mbit/s.


Joten joku bugi tuossa sovelluksessa on että näkyy noin? Miten muilla?




Kiva kun kävit vielä tänne vastauksen huikkailemassa! Kaiken järjen mukaan sovellukseen uudelleenkirjautuminen / uudelleenasennus pitäisi hakea tiedot sovellukseen uudelleen, eli joku bugi tuossa tosiaan vaikuttaisi olevan. Välitin viestisi ja saamasi vastauksen myös Minun Telia -sovelluksesta vastaavalle taholle. 

Vastaa